Oud 23-04-2010, 14:24
N00se
N00se is offline
In Windows 7 kan je in het startmenu 5 belangrijke mappen weergeven: Documenten, Afbeeldingen, Muziek, Video's en Downloads

Die eerste 4 zijn de standaard bibliotheken, en die map heb ik doorgelinkt naar de D schijf (om mn bestanden wat apart te houden).

Dus als je op Start klinkt en je gaat naar vb "Muziek" krijg je eerst "Mijn Muziek" (dat is de map in die bibliotheek en die heb ik zelf gemaakt op de D schijf) en dan mijn bestanden.

Bij Downloads is dit echter niet zo! In het startmenu verschijnt meteen de map "Mijn Downloads" (die ik ook zelf gemaakt heb zoals de rest) en dan meteen mijn bestanden!

In de opties van het startmenu zie je heel duidelijk de link "Downloads" staan, maar toch laat die meteen de map "Mijn downloads" zien, WAAROM ?

Alle mappen zouden zoals die Downloads moeten zijn, zonder "tussenmap".
Maar hoe doe ik dit?? Ik snap niet wat er zo anders is want ik heb alles op dezelfde manier aangemaakt...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2010, 00:42
Verwijderd

Ik neem aan dat je het kleurplaatje zelf wel in kunt vullen vanaf hier?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2010, 16:37
N00se
N00se is offline
Niet echt eigenlijk, want dat optiemenu staat voor al die mappen hetzelfde...
Waarom doet dan de laatste map niet hetzelfde als de vorige ?
Met citaat reageren
Oud 25-04-2010, 01:02
Verwijderd
Laat die map dan één folder dieper verwijzen en c'est tout?
Met citaat reageren
Oud 26-04-2010, 14:09
Verwijderd
Om het net zo weer te geven als mijn muziek moet je er een library van maken in plaats van alleen een verwijzing. Mijn muziek is namelijk een folder op je harddisk en Muziek is een bibliotheek waarin meer dan alleen die folder kan zitten maar je kan er ook directories die op andere schijven staan aan toevoegen. Snappie?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten