Oud 14-02-2002, 18:33
Kim321
Kim321 is offline
Wat vinden jullie van alle leraren die een taal geven. NOU, bij mij is de ene nog lelijker dan de ander. Niet te geloven. Bestaan er op de wereld nou echt geen leuke leraren meer of zo .

Moi
Oud 14-02-2002, 21:24
female007
female007 is offline
de meeste leraren voor de talen zijn inderdaad echt lelijk
Zo had ik in de 3e een engelse man die voor de klas stond met het schuim op zijn bek!!!
Maar nu hebben we voor engels een jonge lerares en dat is wel relax
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 10:15
vosje16
vosje16 is offline
leraar nederlands: vertelt leuke verhaaltjes maar het wordt supersaai when hij ze daarna nog een drietal keer vertelt...
lerares frans: supertof mens!
leraar engels: ook tof, hij vertelt heel zijn leven tijdens de les en wij mogen ook verhaaltjes enzo vertellen
leraar duits: rustige man die bang is dat we teveel leerstof krijgen
dus al mn taalleraren zn tof in tegenstelling van die van wiskunde en scheikunde
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 11:33
everdien
everdien is offline
ik vind de docenten voor taal nog niet zo erg. Alleen duits, dat gaat bij mij op school een beetje heeeel erg de verkeerde kant op. De goeie gaan weg en er komen slappe lui voor in de plaats
Maar docenten die echt heel erg waren: docent anw van vorig jaar (is nu gelukkig weg (heb sowieso geen anw meer) en docenten geschiedenis. Scheikunde is wel weer leuk. Natuurkunde ouderwets. Maar goed. Gaan we hier alle docenten leuk afkraken??
Met citaat reageren
Oud 15-02-2002, 16:16
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Onze duitse lerares komt uit Oostenrijk ofzo en heeft zo'n cool accent. Dan lachen we d'r altijd uit en wordt ze boos
Oud 15-02-2002, 16:58
euro
euro is offline
De meeste zijn wel leuk ofzow, de meeste ook nog niet oud bij ons ! Maarre wel een stom ***wijf voor engels; heel jong maar ech stom! tsssk.

myrthe
Oud 15-02-2002, 18:43
Verwijderd
neu, mijn leraar Nl. was altijd ronduit een eikel, maar hij klaart nu op (ben ik erg blij om, hij vertelt nu dingen... ). De leraren Du en Eng zijn wel goed. Alhoewel die nieuwe (Postma voor Du2) echt liever agente had willen worden volgens mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten