Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja, vind ik ook. Een cliffhanger in zulke programma's is gewoon waardeloos.
En ik vind de vooruitblikken (straks in.. Het blok!) ook zo irritant. Ik heb het idee dat ik de beste stukjes dan al gehad heb.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb de eerste slaapkamer niet gezien, dus ik weet niet hoe die eruit zag. Die van Maarten en Monique vind ik heel mooi en stijlvol, maar ik zou zelf echt nooit zo'n donkere slaapkamer willen. Ik wil in het licht wakker worden, niet met overal zwart om me heen.
Het bed van Oene en Petra leek echt heel klein, net een eenpersoonsbed? |
![]() |
|
Ik denk een twijfelaar.
En de slaapkamer van Mieke en Nienke was met twee wanden donkergroen en de rest licht volgens mij. Al met al ook redelijk donker dus, hoewel ik die van Maarten en Monique erger vond.
|
Verwijderd
|
Er was een kamer heel licht, die vond ik wel mooi. Een kamer had zo'n wand met behang met motief en donker beddengoed, dat vond ik iets te... Verder vond ik het groen van Miek en Nienke wel ok, maar ik hou niet van donkere kamers...
Ik vind Miek en Nienke nu overigens het leukste stel, ik lag echt in een deuk toen Nienke zei dat je altijd moest stoppen als de klokken luiden, dat dat algemeen bekend is ![]() |
![]() |
|
Ik vind Miek en Nienke enerzijds heel grappig, maar anderszijds bloedirritant
![]() Ik zou ze echt een schop onder hun hol willen geven soms, dat gebep en gegein mag ook een keer stoppen. Hetgeen wat ze nu voor elkaar hebben komt toch voornamelijk door de klusjesman.. Ik vind die twee die zo lekker hard gaan wel een relaxed stel. Die vent oogt wel wat macho, maar uiteindelijk vind ik hem nog wel meevallen. En ze doen gewoon goed hun best ![]() Dat stel dat die droger van Mieke en Nienke mocht lenen vind ik nogal dom. Dat je gewoon aanbiedt om even bij je concurrent te helpen. Haha ![]() En dat stel van die vinger vind ik wel leuk. Ik vind het in elk geval leuk dat zij zo optimistisch zijn. En die vinger zag er ook wel heel pijnlijk uit, dus ik had niet zo'n moeite met hoe hij dat zei ![]()
|
Normaal?
![]() Met dat groen, ik dacht eerst: o nee, wat doen jullie, waarom zulk donkergroen? Maar uiteindelijk zag het er heel mooi uit, vond ik. En inderdaad, dat met die klokken, geniaal was dat ![]() Ik zou nog veel harder klagen als mijn vinger drie keer zo dik was dan normaal, zoals bij Oene, dus daar stoor ik me niet echt aan ![]() Met die mensen op zolder heb ik niet echt iets. Ze zijn niet onaardig of zo, maar gewoon een beetje dom, lijkt het wel. Met die vloer, zelfs ik snap dat je dat om en om moet leggen, je moet altijd alles om en om leggen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vond die Miek wel echt overdreven toen tegenover die bezorger. Hij kon er inderdaad niks aan doen dat het kapot was afgeleverd. En het dan nog raar vinden dat Nienke wilde helpen met inladen!
![]() "Zo ken ik je echt niet!" En Nienke: Hij wenste me succes met je. Hij had nog noiot zo'n raar mens meegemaakt. Miek: nou, goed zo! Like I care! ![]() ![]() |
![]() |
|
Ja, dat vroeg ik me dus ook af, ik hoopte dat jullie beter opgelet hadden
![]() Die mensen op de bovenste verdieping, wat ontzettend oneerlijk dat zij gewonnen hadden! Ik geloof ook echt wel dat ze niet tactisch gestemd hadden, maar dan nog is het echt oneerlijk, want dat van hen was nog totaal niet af, die jury is zo onberekenbaar! En nu weer met dat dak, ze zijn echt niet slim bezig...
|
Verwijderd
|
Volgens mij hadden Petra en Oenen juist wel veel geld uitgegeven aan de slaapkamer. Als ik het goed onthouden heb hadden ze 5000 euro begroot, en iets van 150 euro meer uitgegeven. Maar een ander koppel (ik denk Martine en Dennis) had ook 5000 euro begroot en die hadden zelfs 6000 uitgegeven! Ik denk ook dat zij niet tactisch gestemd hadden en Maarten en Monique hadden maar twee 6jes van de jury dus dat speelt ook mee met waarom ze niet gewonnen hadden. Ze kunnen toch niet alle schuld daarvan aan Dennis en Martine geven.
|
![]() |
|
Ja, dat ene jurylid was gewoon over iedereen negatief, oké, dat kan, maar dat andere is gewoon erg onberekenbaar, dat geeft rustig een acht aan iets wat nog helemaal niet af is, dat vind ik best wel stom. En hm, ik had juist onthouden dat ze maar iets van drieduizendzoveel aan de slaapkamer hadden uitgegeven, maar misschien heb ik dat dan verkeerd onthouden.
|
Verwijderd
|
Ik heb het nog even opgezocht
![]() Miek & Nienke: Totaal budget: E 31.250,- Begroting slaapkamer: E 5000,- Uitgegeven slaapkamer: E 5165,02 Resterend budget: E 26.084,98 Monique & Maarten: Budget: E 32.000,- Begr. Slpkmr: E 3250,- Uitg. Slpkmr: E 3000,- Rest. budget: E 29.000,- Petra & Oene: Budget: E 31.500,- Begr. Slpkmr: E 4500,- Uitg. Slpkmr: 4665,70 Rest. budget: E 26.834,30 Martine & Dennis: Budget: E 31.000,- Begr. Slpkmr: E 4000,- Uitg. Slpkmr: E 5000,- Rest. budget: E 26.000,- Maar dat totale budget bestaat volgens mij ook nog uit kant en klare bonnen ofzo, toch? Dus in dat budget zit ook geld dat ze per se aan de badkamer/keuken/zoiets moeten besteden. Dat moet dus verklaren waarom Petra en Oene nu al zo weinig geld hebben voor de woonkamer; een groot deel van hun resterend budget is gewoon al vooraf bepaald dmv die 'bonnen'. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vind het niet echt saai, met die extra opdrachten en van dat gedoe om schoorstenen en zo, maar ik kijk het meestal ook niet echt met mijn volle aandacht, maar dat is hun eigen schuld, omdat ze er zo veel reclame in stoppen ![]()
|
Daarom kijk ik vaak op uitzending gemist, dan mis je alle reclames
![]() ![]() Ik vind het nog wel leuk maar vind die prijzen echt too much. Waarom moeten ze én geld én een digitennepakket én een tv winnen? ![]() En dat van die budgetten snap ik ook niet. Hadden ze nou nog zo weinig geld voor alleen de woonkamer of in totaal voor de rest van hun appartement?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En een van die mensen was ook die dongel van KPN nog even de hemel in aan het prijzen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb vandaag weer eens een aflevering gekeken, en ik vind Maarten en Monique echt vre-se-lijke mensen. En ik vind het jammer dat ze zoveel zwart gebruiken, de slaapkamer, en nu ook de badkamer terwijl daar niet eens een raam in zit voor licht. Ik zou er depressief van worden. Het ziet er wel heel stylish uit allemaal, maar het is zó donker!
Laatst gewijzigd op 28-04-2010 om 21:46. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben blij dat Oene en Petra eruit zijn, ik werd zooo kriebelig van ze, ik vond ze echt praten als kleuters
![]() ![]() ![]() Miek en Nienke vind ik toch wel het leukst, en Maarten en Monique vind ik ook best ok overkomen. Dennis vind ik soms overkomen alsof hij ieder moment uit z'n slof kan schieten... En idd, veel donker! Lekker voor een winterslaap, maar verder.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja Petra en Oene eruit, werd welleens tijd...Iedere keer dat gezeur zeg...Dat ze het niet meer trekken daar werd ik ook schijtziek van!, Ik krijg wel steeds meer de irritatie ook naar Monique en Maarten...Oke ze doen het wel goed, maar ze vinden hunzelf wel een beetje "te" goed.
En die meiden, GE-WEL-DIG!!, ik moet altijd zo om ze lachen...Echt af en toe zo droog! Dennis en Martine vind ik nog wel gaan, soms kan dennis wel een beetje raar overkomen enzo! Ik blijf kijken om die meiden, dat is gewoon hilarisch!! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verkeer & Vervoer |
Opknapproject Saab 96 V4 (veel foto's!) KIET | 37 | 28-10-2011 21:35 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Integratie allochtonen geheel of gedeeltelijk geslaagd; integratiebeleid mislukt. Gatara | 68 | 04-02-2004 15:13 |