Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2010, 21:04
Verwijderd
Brrr! Het zou echt niks voor mij zijn!

Ik vind het gele koppel tot nu toe het leukst
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2010, 00:54
Verwijderd
Ik vind het blauwe denk ik het leukste, maar dat komt meer omdat ik dat spel ook zo zou spelen.
Eyes on the price en goan!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 07:27
Balance
Balance is offline
Wat een aparte openingspost

Waar, wanneer?
Oud 11-03-2010, 09:20
Verwijderd
Zoals altijd natuurlijk op woensdag op Net5 om 20.30!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 09:56
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik weet niet wie welke kleur heeft, hoor.

Maar je hebt die ijdele, dat is Dennis, en die zit met zijn vriendin op de vierde verdieping.
Je hebt die vrouw die eruit ziet alsof ze fulltime arobict en dat ook doet en de man die T-shirts ontwerpt, die zitten op de derde verdieping.
Je hebt twee bloedfanatieke, die in hun woonkamer van alles twee precies dezelfde exemplaren hebben: twee kandelaren, twee planten, twee sneeuwpopjes, twee tafeltjes, twee lampen... Die zitten op de tweede verdieping. Ik vind hen niet zo leuk, zij waren toch degene die na tienen nog rustig doorgingen met klussen?
En je hebt twee vrouwen en die pakten het nu al niet al te tactisch aan door al hun aandacht te richten op het maken van slaapplekken voor iedereen, die zitten op de eerste verdieping, de enige met ramen. Ik vind hen toch wel het leukst, geloof ik.

Gaan die afleveringen altijd zo ontzettend lang duren? Ik vind Het Blok op zich wel oké, maar al die reclame En wat vinden jullie van Renate Verbaan?
Oud 11-03-2010, 10:46
Chick Rock
Chick Rock is offline
Renate Verbaan
2 uur

Ik vind eigenlijk alle kopppels al behoorlijk vervelend. Eerst waardeerde ik geel wel (Oene en ??), maar jezus dat geneuzel over hoe creatief en outside the box ze dingen aanpakken, gatver.

Laatst gewijzigd op 11-03-2010 om 11:19.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2010, 11:13
Verwijderd
Ik vind Renate Verbaan normaal vreselijk, maar nu vond ik het nog wel gaan. Hoop wel dat de afleveringen voortaan gewoon 1 uur zijn ipv 2, dat is ook wel genoeg.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 09:07
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Anderhalf uur dus, hm...

Die jury
Oud 18-03-2010, 13:00
Verwijderd
Ik vind het altijd leuk, nu dus ook weer, maar ik vind geen van de koppels nu echt sympathiek of leuk, ze zijn allemaal nogal overdreven...

En ik vind die jury een beetje jammer, uiteindelijk gaat het er om dat ze een appartement neerzetten dat goed verkoopbaar is, als je dan hele rare, extreme dingen gaat doen, dan gaat je dat echt niet lukken. Dus ik ben altijd voor 't koppel met de meest normale smaak, waar kopers dus zelf hun eigen appartement van kunnen maken. Volgens mij hebben die tot nu toe ook altijd nog gewonnen...

Nu vond ik de wc van de tweede verdieping volgens mij wel mooi, met die bakstenen muur er nog achter. Rustige kleuren, karakter, leuk, maar niet over de top. Die strandtent vond ik weer helemaal niets, als ze dat zo laten, dan beperken ze zich echt extreem in de doelgroep.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 13:37
Verwijderd
Ik heb t gisteren dus gemist en Ik wil dat echt ziiieeeenennnnn, maar het staat nog niet online. ;x
Met citaat reageren
Oud 18-03-2010, 15:13
Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een vervelende stellen allemaal.
Oud 18-03-2010, 16:31
Verwijderd
Wat ik vooral echt rete irritant vond, was t einde.
Dat je die stukjes had, waar Erik aan t praten was en dattie dan werd afgeknipt.
Holy moly wat vervelend.
Ik snap dat het 'spannender' is, maar VERVELEENNDDD.
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Wat ik vooral echt rete irritant vond, was t einde.
Dat je die stukjes had, waar Erik aan t praten was en dattie dan werd afgeknipt.
Holy moly wat vervelend.
Ik snap dat het 'spannender' is, maar VERVELEENNDDD.
Ik vind het ook zo zinloos om het op zo'n manier spannender maken. Je kan ook gewoon zeggen wie er gewonnen heeft en dan ophouden, ik kijk volgende week toch wel weer
Met citaat reageren
Oud 21-03-2010, 14:26
Balance
Balance is offline
Ja, vind ik ook. Een cliffhanger in zulke programma's is gewoon waardeloos.
En ik vind de vooruitblikken (straks in.. Het blok!) ook zo irritant. Ik heb het idee dat ik de beste stukjes dan al gehad heb.
Oud 21-03-2010, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ja, vind ik ook. Een cliffhanger in zulke programma's is gewoon waardeloos.
En ik vind de vooruitblikken (straks in.. Het blok!) ook zo irritant. Ik heb het idee dat ik de beste stukjes dan al gehad heb.
Idd, en die stukjes zie je dan ook 10x Voor 't programma begint, dan voor de eerste reclames, dan tijdens de reclames soms nog eens, dan na de reclames weer etc... Beetje over de top
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 19:58
Verwijderd
Heb ik nu trouwens het budget gemist?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 21:04
Verwijderd
Ik heb de eerste slaapkamer niet gezien, dus ik weet niet hoe die eruit zag. Die van Maarten en Monique vind ik heel mooi en stijlvol, maar ik zou zelf echt nooit zo'n donkere slaapkamer willen. Ik wil in het licht wakker worden, niet met overal zwart om me heen.

Het bed van Oene en Petra leek echt heel klein, net een eenpersoonsbed?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2010, 21:37
Balance
Balance is offline
Ik denk een twijfelaar.

En de slaapkamer van Mieke en Nienke was met twee wanden donkergroen en de rest licht volgens mij. Al met al ook redelijk donker dus, hoewel ik die van Maarten en Monique erger vond.
Oud 01-04-2010, 12:58
Verwijderd
Er was een kamer heel licht, die vond ik wel mooi. Een kamer had zo'n wand met behang met motief en donker beddengoed, dat vond ik iets te... Verder vond ik het groen van Miek en Nienke wel ok, maar ik hou niet van donkere kamers...

Ik vind Miek en Nienke nu overigens het leukste stel, ik lag echt in een deuk toen Nienke zei dat je altijd moest stoppen als de klokken luiden, dat dat algemeen bekend is
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 13:01
Verwijderd
Oh, en die gozer met z'n vingers... 'Veel pijn, heel veel pijn!' Ja, zal best echt pijn doen, maar pff, wat zegt hij dat overdreven
Met citaat reageren
Oud 01-04-2010, 16:07
Balance
Balance is offline
Ik vind Miek en Nienke enerzijds heel grappig, maar anderszijds bloedirritant
Ik zou ze echt een schop onder hun hol willen geven soms, dat gebep en gegein mag ook een keer stoppen. Hetgeen wat ze nu voor elkaar hebben komt toch voornamelijk door de klusjesman..

Ik vind die twee die zo lekker hard gaan wel een relaxed stel. Die vent oogt wel wat macho, maar uiteindelijk vind ik hem nog wel meevallen. En ze doen gewoon goed hun best

Dat stel dat die droger van Mieke en Nienke mocht lenen vind ik nogal dom. Dat je gewoon aanbiedt om even bij je concurrent te helpen. Haha

En dat stel van die vinger vind ik wel leuk. Ik vind het in elk geval leuk dat zij zo optimistisch zijn. En die vinger zag er ook wel heel pijnlijk uit, dus ik had niet zo'n moeite met hoe hij dat zei
Oud 01-04-2010, 18:33
Verwijderd
Ik vond vooral z'n toon nogal zeurderig, maar verder wel begrijpelijk dat hij zegt dat 't pijn doet natuurlijk.

Dat stel met die 'macho'- vent vind ik ook leuk, die zijn vrij normaal
Met citaat reageren
Oud 02-04-2010, 08:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Normaal? Ik vind dat stel juist echt bizar en ze werken me zo ontzettend op de zenuwen. Nou ja, die Maarten kan er natuurlijk ook niets aan doen dat zijn stem zo hees zalvend klinkt, maar pfff, het is niet alleen hoe hij alles zegt, maar ook wat hij zegt, dat arrogante van hem, vreselijk.

Met dat groen, ik dacht eerst: o nee, wat doen jullie, waarom zulk donkergroen? Maar uiteindelijk zag het er heel mooi uit, vond ik. En inderdaad, dat met die klokken, geniaal was dat

Ik zou nog veel harder klagen als mijn vinger drie keer zo dik was dan normaal, zoals bij Oene, dus daar stoor ik me niet echt aan Ik weet niet goed wat ik van hen moet vinden, aan de ene kant vind ik ze wat irritant en ik vond dat zand in de toilet ook echt heel bizar, maar aan de andere kant vind ik ze wel sympathiek.

Met die mensen op zolder heb ik niet echt iets. Ze zijn niet onaardig of zo, maar gewoon een beetje dom, lijkt het wel. Met die vloer, zelfs ik snap dat je dat om en om moet leggen, je moet altijd alles om en om leggen
Oud 02-04-2010, 18:18
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik moest echt zo hard lachen bij da gesprek van Miek en Nienke met de aannemer . En ze ging ook maar door: wil je koffie? Thee? Chips?
Oud 03-04-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Normaal? Ik vind dat stel juist echt bizar en ze werken me zo ontzettend op de zenuwen. Nou ja, die Maarten kan er natuurlijk ook niets aan doen dat zijn stem zo hees zalvend klinkt, maar pfff, het is niet alleen hoe hij alles zegt, maar ook wat hij zegt, dat arrogante van hem, vreselijk.
Grote kans dat ik twee stellen een beetje door elkaar hussel Ik haal die drie mannen vaak door elkaar
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-04-2010, 17:25
Verwijderd
Ik vond die Miek wel echt overdreven toen tegenover die bezorger. Hij kon er inderdaad niks aan doen dat het kapot was afgeleverd. En het dan nog raar vinden dat Nienke wilde helpen met inladen!
"Zo ken ik je echt niet!"

En Nienke: Hij wenste me succes met je. Hij had nog noiot zo'n raar mens meegemaakt.
Miek: nou, goed zo! Like I care!

Met citaat reageren
Oud 04-04-2010, 21:36
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Je wisselt Miek en Nienke om in je verhaal

Ik vond het eer een geweldige aflevering
Oud 05-04-2010, 14:36
Verwijderd
Oh, ja, ik weet steeds niet wie wie is
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 21:18
Verwijderd
Hoe kunnen Petra en Oene nu al door al hun geld heen zijn, met alleen de wc en de slaapkamer gedaan?
Met citaat reageren
Oud 07-04-2010, 21:37
Verwijderd
Citaat:
Hoe kunnen Petra en Oene nu al door al hun geld heen zijn, met alleen de wc en de slaapkamer gedaan?
Volgens mij hadden zij vanaf het begin al het laagste budget, toch? Ik weet 't niet zeker meer...
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 07:39
Verwijderd
En ze krijgen ook cheques toch?
Zoveel te besteden aan een badkamer bij winkel A, zoveel te besteden aan een slaapkamer bij winkel B, enz.
En dan dus nog wat vrij te besteden geld.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 08:35
Verwijderd
Zitten er verschillen in budget zelfs wanneer je begint? Ik heb niet zo heel goed opgelet toen dat bij iedereen besproken werd gisteren.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 09:09
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat vroeg ik me dus ook af, ik hoopte dat jullie beter opgelet hadden Ik kreeg de indruk dat Petra en Oene gewoon veel minder geld te besteden hadden en daardoor nu in de geldproblemen zaten. Aan cheques voor de badkamer hebben ze nu natuurlijk nog niets, voor de woonkamer moeten ze het van het algemene budget hebben. Want volgens mij hadden ze ook veel minder aan hun slaapkamer besteed dan die anderen, dus dan is het wel een beetje sneu. Ik vond ook wel dat Maarten wel heel makkelijk deed over die aanhangwagen, ik snap zijn punt wel, het is natuurlijk goedkoper om het zelf even weg te brengen en bovendien konden ze dan vast vooruit, maar die wagen was al besteld en vooral: hij hoeft maar één trap af met die stenen, die anderen twee of zelfs drie, dan neemt het gewoon meer tijd in beslag, dat doe je dan niet zo even.

Die mensen op de bovenste verdieping, wat ontzettend oneerlijk dat zij gewonnen hadden! Ik geloof ook echt wel dat ze niet tactisch gestemd hadden, maar dan nog is het echt oneerlijk, want dat van hen was nog totaal niet af, die jury is zo onberekenbaar! En nu weer met dat dak, ze zijn echt niet slim bezig...
Oud 08-04-2010, 12:17
Verwijderd
Volgens mij hadden Petra en Oenen juist wel veel geld uitgegeven aan de slaapkamer. Als ik het goed onthouden heb hadden ze 5000 euro begroot, en iets van 150 euro meer uitgegeven. Maar een ander koppel (ik denk Martine en Dennis) had ook 5000 euro begroot en die hadden zelfs 6000 uitgegeven! Ik denk ook dat zij niet tactisch gestemd hadden en Maarten en Monique hadden maar twee 6jes van de jury dus dat speelt ook mee met waarom ze niet gewonnen hadden. Ze kunnen toch niet alle schuld daarvan aan Dennis en Martine geven.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 14:18
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat ene jurylid was gewoon over iedereen negatief, oké, dat kan, maar dat andere is gewoon erg onberekenbaar, dat geeft rustig een acht aan iets wat nog helemaal niet af is, dat vind ik best wel stom. En hm, ik had juist onthouden dat ze maar iets van drieduizendzoveel aan de slaapkamer hadden uitgegeven, maar misschien heb ik dat dan verkeerd onthouden.
Oud 08-04-2010, 15:37
Verwijderd
Ik heb het nog even opgezocht

Miek & Nienke:
Totaal budget: E 31.250,-
Begroting slaapkamer: E 5000,-
Uitgegeven slaapkamer: E 5165,02

Resterend budget: E 26.084,98

Monique & Maarten:
Budget: E 32.000,-
Begr. Slpkmr: E 3250,-
Uitg. Slpkmr: E 3000,-

Rest. budget: E 29.000,-

Petra & Oene:
Budget: E 31.500,-
Begr. Slpkmr: E 4500,-
Uitg. Slpkmr: 4665,70

Rest. budget: E 26.834,30

Martine & Dennis:
Budget: E 31.000,-
Begr. Slpkmr: E 4000,-
Uitg. Slpkmr: E 5000,-

Rest. budget: E 26.000,-

Maar dat totale budget bestaat volgens mij ook nog uit kant en klare bonnen ofzo, toch? Dus in dat budget zit ook geld dat ze per se aan de badkamer/keuken/zoiets moeten besteden. Dat moet dus verklaren waarom Petra en Oene nu al zo weinig geld hebben voor de woonkamer; een groot deel van hun resterend budget is gewoon al vooraf bepaald dmv die 'bonnen'.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 15:59
Verwijderd
Ik vind het eigenlijk nogal saai, jullie niet? Als de kamers eenmaal af zijn, en ze gaan beoordelen, dat is nog wel leuk, maar de rest? Ik weet niet of ik nog wel ga kijken.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het eigenlijk nogal saai, jullie niet? Als de kamers eenmaal af zijn, en ze gaan beoordelen, dat is nog wel leuk, maar de rest? Ik weet niet of ik nog wel ga kijken.
Idd, heb ik ook wel, ik vind de stellen ook niet echt leuk en verder mja... verder eigenlijk ook bijna niets
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 16:24
Verwijderd
Haha, ik heb dat ook. Maar bij gebrek aan wat beters op woensdag kijk ik toch maar. Wel maar half vaak, dan ben ik tegelijk ook met andere dingen bezig.
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, ik heb dat ook. Maar bij gebrek aan wat beters op woensdag kijk ik toch maar. Wel maar half vaak, dan ben ik tegelijk ook met andere dingen bezig.
Idd, ik ben vaak ook telkens met andere dingen bezig, daarom kan ik de stellen ook niet uit elkaar houden, want ik zie zelden hun gezicht Als achtergrond is het wel te doen Maar ik twijfel wel een beetje, want ik vind het soms gewoon irritant hoe 'sensationeel' ze het brengen (hoewel dat deze keer gelukkig wel weer mee viel) en verder, mja, misschien is het gewoon wel genoeg geweest de afgelopen jaren
Met citaat reageren
Oud 08-04-2010, 18:43
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:

Maar dat totale budget bestaat volgens mij ook nog uit kant en klare bonnen ofzo, toch? Dus in dat budget zit ook geld dat ze per se aan de badkamer/keuken/zoiets moeten besteden. Dat moet dus verklaren waarom Petra en Oene nu al zo weinig geld hebben voor de woonkamer; een groot deel van hun resterend budget is gewoon al vooraf bepaald dmv die 'bonnen'.
Ja, dat bedoelde ik inderdaad

Ik vind het niet echt saai, met die extra opdrachten en van dat gedoe om schoorstenen en zo, maar ik kijk het meestal ook niet echt met mijn volle aandacht, maar dat is hun eigen schuld, omdat ze er zo veel reclame in stoppen
Oud 08-04-2010, 21:25
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Daarom kijk ik vaak op uitzending gemist, dan mis je alle reclames en anders doe ik in die reclames de afwas, heb ik een drinken-haalpauze, een plaspauze, etc. Maar twee keer reclame in een kwartier tijd is wel erg

Ik vind het nog wel leuk maar vind die prijzen echt too much. Waarom moeten ze én geld én een digitennepakket én een tv winnen? Drie dagen een klusjesman vind ik ook gewoon echt teveel. Dat vind ik echt niet leuk meer.

En dat van die budgetten snap ik ook niet. Hadden ze nou nog zo weinig geld voor alleen de woonkamer of in totaal voor de rest van hun appartement?
Oud 09-04-2010, 12:58
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ja, dat met Digitenne en zo stoort me ook wel een beetje, al die sluipreclame En nu gaan we wijn drinken en zoomen we even in op het merkje, bah.
Oud 09-04-2010, 14:58
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat met Digitenne en zo stoort me ook wel een beetje, al die sluipreclame En nu gaan we wijn drinken en zoomen we even in op het merkje, bah.
Haha, inderdaad, dat met die wijn viel me ook meteen op

En een van die mensen was ook die dongel van KPN nog even de hemel in aan het prijzen
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 21:03
Verwijderd
Ik heb vandaag weer eens een aflevering gekeken, en ik vind Maarten en Monique echt vre-se-lijke mensen. En ik vind het jammer dat ze zoveel zwart gebruiken, de slaapkamer, en nu ook de badkamer terwijl daar niet eens een raam in zit voor licht. Ik zou er depressief van worden. Het ziet er wel heel stylish uit allemaal, maar het is zó donker!

Laatst gewijzigd op 28-04-2010 om 21:46.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2010, 21:34
Verwijderd
Ik ben blij dat Oene en Petra eruit zijn, ik werd zooo kriebelig van ze, ik vond ze echt praten als kleuters Bijna Oene had ik telkens het idee dat hij bleef hangen, en hij zei telkens zulke obvious dingen en dan met zo'n kinderachtige toon Brrr!
Miek en Nienke vind ik toch wel het leukst, en Maarten en Monique vind ik ook best ok overkomen. Dennis vind ik soms overkomen alsof hij ieder moment uit z'n slof kan schieten...
En idd, veel donker! Lekker voor een winterslaap, maar verder....
Met citaat reageren
Oud 29-04-2010, 12:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Oene en Petra eruit? Ik was er gisteren helaas niet, dus ik heb het niet gezien, maar ik heb dus echt iets gemist! Meer uitleg graag!
Oud 29-04-2010, 13:52
Verwijderd
Citaat:
Oene en Petra eruit? Ik was er gisteren helaas niet, dus ik heb het niet gezien, maar ik heb dus echt iets gemist! Meer uitleg graag!
Tip: http://www.net5.nl/web/show/id=890290/langid=43

Spoiler
Met citaat reageren
Oud 02-05-2010, 10:30
Vanilia
Vanilia is offline
Werd wel tijd! Verder vindt ik de 2 dames wel echt hilarisch! Martine & Dennis tja ik vind Martine op zich wel oke maar Dennis, ik irriteer me gelijk als zijn gezicht 2 seconden in beeld is!
Oud 02-05-2010, 22:28
Verwijderd
Ja Petra en Oene eruit, werd welleens tijd...Iedere keer dat gezeur zeg...Dat ze het niet meer trekken daar werd ik ook schijtziek van!, Ik krijg wel steeds meer de irritatie ook naar Monique en Maarten...Oke ze doen het wel goed, maar ze vinden hunzelf wel een beetje "te" goed.
En die meiden, GE-WEL-DIG!!, ik moet altijd zo om ze lachen...Echt af en toe zo droog!
Dennis en Martine vind ik nog wel gaan, soms kan dennis wel een beetje raar overkomen enzo!

Ik blijf kijken om die meiden, dat is gewoon hilarisch!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten