Hallo allemaal
Het zit zo.. Tijdje geleden heb ik een meisje leren kennen en ze had toen een vriend. Na paar keer met haar te zijn weggegaan hebben we voor het eerst gekust (terwijl ze nog bij haar vriend was).. Nadien maakte ze het uit en hebben we nog 2x gekust

daarna volgde er een korte periode dat ik haar weinig hoorde en dat ze terug vaker met haar ex omging omdat die dichter bij haar woont.. Nu hoorde ik net da ze het nog eens gaat proberen met hem, na alles wat hij haar aangedaan heeft (= 2x bedrogen), terwijl ik het beste voor had met haar... Als ik dan vraag of ze 100% zeker is van haar keuze zegt ze "nee" en dat dacht ik ook wel, want 3x met iemand kussen is toch niet zomaar een flirt.. Zou het kunnen dat ze mij gewoon wil vergeten door terug te proberen met hem of wat denken jullie hiervan?

of heeft ze gewoon gevoelens voor 2 jongens en weet ze echt niet wat doen en dat ze daarom maar voor het oude vertrouwde kiest? Ze wil me vaak blijven zien en beseft zelf dat ze het moeilijk zal hebben als ze mij ziet...
thx