Oud 02-08-2010, 12:09
dientjeinlove
dientjeinlove is offline
Hallo allemaal,
Wie hebben er wel is seks gehad tijdens de menstruatie??
Ik heb namelijk gehoord dat je gewoon je tampon kunt inhouden en seks kunt hebben.. maar doet dat geen pijn en is dat niet vervelend!!
Kunnen jullie hier meer over vertellen... ervaringen opdoen!!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 12:11
Volk
Volk is offline
Je tampon inhouden tijdens de seks lijkt me een extreem slecht idee. Maar zonder tampon is het gewoon te doen.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 16:56
Verwijderd
Met tampon lijkt me dus echt totaal niks. Maar zonder tampon kan het gewoon hoor, als je hem voor de seks uit doet en daarna weer een nieuwe in.
Je schijnt zelfs extra gevoelig te zijn daar tijdens de menstruatie.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2010, 19:24
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn exvriendje vond het geen probleem me te beffen als ik ongesteld was (met tampon, niet dat het all over the place zat), maar hij heeft me echt moeten geruststellen, want het idee stond me niet aan.

Het idee van seks terwijl ik ongesteld ben, vind ik gewoon ranzig. Ik heb verhalen gehoord dat het veel lekkerder is en dat je veel geiler bent, maar ik vind menstrueren smerig en kut en ik heb altijd buikpijn, dus nee. "Je kan daarna toch douchen" overtuigt me ook helemaal niet

Maar als je het wil doen, go for it. Je hebt trouwens ook van die cupjes die je in kan doen als je ongesteld bent (ik ben even de naam kwijt) waar hij bijna niks van zou moeten voelen en dan blijft het ook een beetje schoon enzo.
Oud 02-08-2010, 21:17
Verwijderd
Mij staat het idee ook totaal niet aan. Ik voel me echt allesbehalve sexy als ik ongesteld ben en het lijkt me gewoon vies.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 16:48
Willemien2
Willemien2 is offline
In houden is niet zo'n goed idee. Het kan wel, maar daar is ie niet voor beboeld. Je kan er voor kiezen om geen bescherming te gebruiken of wel. Je kan in dat laatste geval kiezen uit sponsjes en zg cupjes. Die moet je van te voren inbrengen en die vangen het bloed op.

Sponsjes zijn bijvoorbeeld Beppie en cupjes zijn Softcup, Keeper, Instead en nog wat.

Succes er mee
Willemien
Met citaat reageren
Oud 05-08-2010, 17:22
Sylvie*
Sylvie* is offline
Het is helemaal niet fijn om sex te hebben onder je menstruatie , en ik denk dat een jongen dat ook niet fijn vind , dat bloed enzo..
Met citaat reageren
Oud 06-08-2010, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Het is helemaal niet fijn om sex te hebben onder je menstruatie , en ik denk dat een jongen dat ook niet fijn vind , dat bloed enzo..
Sommigen vinden het wel prettig, anderen niet. Ik ben een van de anderen, in dit geval.
Oud 06-08-2010, 16:40
Dvine
Dvine is offline
Ik vind het prima, tenzij ik echt heel erg veel buikpijn heb. Maar een tampon inhouden is geen goed idee!
Een keer in de geiligheid vergeten dat er nog een tampon inzat en uiteindelijk echt moeite moeten doen om hem er weer uit te krijgen...
Oud 07-08-2010, 00:09
Volk
Volk is offline
Citaat:
Er zijn zat mensen die het fijn vinden hoor. Bij mij hangt het af van waar in mijn menstruatie ik zit of ik het fijn vind of niet. Ik ben tot nu toe nog nooit een jongen tegen gekomen die het liever niet deed tijdens de menstruatie. Niet dat alle jongens het fijn vinden. Maar om te stellen dat seks tijdens de menstruatie niet fijn is slaat nergens op. Het verschilt van persoon tot persoon.

Maar dan dus wel zonder tampon.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2010, 00:15
BabyBam
BabyBam is offline
Ik vind ut lekker!! uiteraard onder de douche want anders lijkt het alsof mijn vriend me vermoord heeft met z'n pik haha
Oud 07-08-2010, 00:26
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Tampon inhouden is geen goed idee, maar verder gaat het prima hoor.
Evt. handdoek eronder en daarna douchen ofzo.
Het is dan ook veel gevoeliger daar beneden, dus als je zin hebt zou ik me er niet door laten tegenhouden.
Oud 07-08-2010, 23:06
MooZboot
MooZboot is offline
Mijn vriendje zegt altijd maar, Ik ga de rooie zee niet bevaren
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 00:52
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dan is jouw vriendje geen echte schipper.
Oud 08-08-2010, 03:23
Jobje1
Jobje1 is offline
altijd lekker zo'n extra hapje, of ....
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:27
harriette_1984
harriette_1984 is offline
Geloof me nou dat je gewoon over je zuiger gaat zodra je je tong erin steekt en hij er nog roder uit komt.
Als ik me onderbroek uit trek tijdens 'die tijd van de maand' dan ga ik zelf bijna over me zuiger!
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:31
Jobje1
Jobje1 is offline
Dan alleen jij t "werk" doen he
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:32
harriette_1984
Citaat:
Wat?
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 03:58
cheriff
cheriff is offline
Citaat:
Waarom zou je het als werk zien dan alsof sex werk is
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 04:00
harriette_1984
Seks is keihard werken hoor..
Luie gasten zoals jullie die alleen maar gepijpt willen worden en dan vervolgens gaan lopen klagen dat ze geen voetbal kunnen zien omdat ik ervoor zit?
Als jij als man niet drijfnat van het zweet bent na de seks dan heb je iets niet goed gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 04:00
harriette_1984
Seks is keihard werken hoor..
Luie gasten zoals jullie die alleen maar gepijpt willen worden en dan vervolgens gaan lopen klagen dat ze geen voetbal kunnen zien omdat ik ervoor zit?
Als jij als man niet drijfnat van het zweet bent na de seks dan heb je iets niet goed gedaan.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2010, 13:42
Fruitsap
Fruitsap is offline
Kan je zwanger worden op het einde van je menstruaties? ( Zo niet meer echt je regels hebben, maar nog wat na bloed.. )
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 00:20
Chiaya
Chiaya is offline
Citaat:
Kan je zwanger worden op het einde van je menstruaties? ( Zo niet meer echt je regels hebben, maar nog wat na bloed.. )
Nee dat kan niet, je ovulatie kun je uitrekenen door het aantal dagen van je cyclus - 14 te doen. Het getal dat eruit komt (bijvoorbeeld 16) is de dag in je cyclus waarop je ovuleert. (dus NIET de datum maar de DAG) Je hebt 1 dag van te voren en ongeveer tot 3 dagen na je ovulatie kans op zwangerschap.
Net voor, tijdens of net na je menstruatie heb je geen kans op zwangerschap
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 00:29
Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee dat kan niet, je ovulatie kun je uitrekenen door het aantal dagen van je cyclus - 14 te doen. Het getal dat eruit komt (bijvoorbeeld 16) is de dag in je cyclus waarop je ovuleert. (dus NIET de datum maar de DAG) Je hebt 1 dag van te voren en ongeveer tot 3 dagen na je ovulatie kans op zwangerschap.
Het kan wél, want niet iedere vrouw heeft precies volgens de gemiddelden haar ovulatie. Dus zorg dat je ALTIJD bescherming hebt tegen zwangerschap (pil, condoom) want je zult de eerste niet zijn die dan zwanger raakt!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 03:04
Verwijderd
Geen problemen mee.

Maar tijdens het hoogtepunt van de menstruatie is dan wel weer n geklieder. Achja, handdoekje en erna samen lekker douchen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 09:04
Volk
Volk is offline
Citaat:
Het kan wel Zelfs als je midden in of aan het begin van je menstruatie seks hebt kun je zwanger worden. De meeste mensen hebben geen cyclus volgens het boekje. Daarom ALTIJD ANTICONCEPTIE GEBRUIKEN!

Je hebt trouwens 5 dagen van te voren en 1 dag na de ovulatie kans op zwangerschap.

Zorg er aub voor dat je goed op de hoogte bent zodat je geen dingen zegt die niet kloppen. Mensen kunnen er een baby aan overhouden.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 09:13
Pluis
Pluis is offline
Wat Volk zegt. Nu graag weer ontopic over de vraag of je wel of niet sekst tijdens de menstruatie. Vragen over zwangerschap horen niet hier, maar op lichaam en gezondheid.
Oud 26-08-2010, 10:55
miesmo
miesmo is offline
word je wel een beetje rood van

maar met een tampon in lijkt me zelf niet echt een handig idee
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 12:44
Verwijderd
Wij hebben gewoon seks tijdens mijn menstruatie, tenzij ik idd echt geen zin heb vanwege buikpijn. Handdoek eronder en er is niks aan de hand. Het is maar een beetje bloed...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2010, 15:03
Kaa
Kaa is offline
seks met een tampon in?
je bent 23...you should know better
Oud 27-08-2010, 19:42
Stefyo
Stefyo is offline
Ja gewoon doen, al is een tampon niet zo'n slim idee.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 09:09
Verwijderd
Ik vraag me ook af hoe diep je bent als je én een piemel, én een tampon kwijt kunt? Die laatste wordt verpletterd tegen mijn baarmoedermond, ben ik bang, en dat kan nooit comfortabel zijn.

Als ik heftig ongesteld ben, vind ik seks helemaal niets, dan doet mijn buik pijn en raak ik zoveel bloed kwijt dat ik het écht te smerig zou vinden. Maar op de lichtere dagen, waarom niet? Handdoekje eronder, klaar.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 14:46
Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb er geen problemen mee, mits ik niet doodga van de buikpijn of zo. En als het echt geklieder wordt, kunnen we altijd nog naar de douche verhuizen.
Oud 28-08-2010, 14:50
Verwijderd
Heb je dan niet allemaal bloed aan je penis?
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 14:53
Volk
Volk is offline
Citaat:
Heb je dan niet allemaal bloed aan je penis?
Nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 28-08-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Nauwelijks.
Of juist veel, omdat het verdund wordt door andere vochtige substanties
Met citaat reageren
Oud 30-08-2010, 15:57
Pluis
Pluis is offline
Ik heb ergens gelezen dat prostituees speciale "sponsjes" gebruiken als ze ongesteld zijn, zodat ze gewoon kunnen blijven werken zonder bloederige situaties.
Oud 30-08-2010, 16:39
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ergens gelezen dat prostituees speciale "sponsjes" gebruiken als ze ongesteld zijn, zodat ze gewoon kunnen blijven werken zonder bloederige situaties.
Die kun je als amateur ook gewoon kopen, bijvoorbeeld op http://www.condomerie.com/webshop/default.php?cPath=43.

Maar op zich, als je kort van te voren een tampon eruit haalt en een wat passief standje aanneemt, valt het ook wel mee met het bloed.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 03:21
Verwijderd
Citaat:
Nauwelijks.
Dat verschilt veel hoor. T kan n behoorlijk zooitje worden.
Met citaat reageren
Oud 31-08-2010, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Die kun je als amateur ook gewoon kopen, bijvoorbeeld op http://www.condomerie.com/webshop/default.php?cPath=43.

Maar op zich, als je kort van te voren een tampon eruit haalt en een wat passief standje aanneemt, valt het ook wel mee met het bloed.
Ze liggen ook gewoon bij de Christine LeDuc. Er valt iets voor te zeggen, maar zoals gezegd wil ik toch alleen seks op de lichtere dagen en dan is zo'n ding niet eens nodig, wat mij betreft.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten