Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik zeg doen. Om af te spreken is er niemand nodig om de boel te controleren.
|
Tuurlijk wel, en andersom ook. Maar ik zie "uit vragen" als iets meer intiems. Daar komt bij dat je in een relatie meestal dingen samen doet. Wat TS bedoelt met "haar alleen beter wil leren kennen" is me niet helemaal duidelijk, dat zal het ook zijn voor het meisje en haar partner.
Beter leren kennen kun je overal, dat doet TS zelfs al (dagelijks?) via MSN, misschien wil hij toch een stap verder dan hij wil toegeven. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nu, ik heb geen kwade bedoelingen om zaken te forceren, met andere woorden, ik "verwacht" niets, ik hoop wel liefst op een zo leuk mogelijke afspraak. Jullie hebben ineens een bijvraag van me die ik nog had (omtrent de vriend) ook ineens beantwoord, het lijkt mij ook redelijk dat hij daar niet moet bij komen zitten aangezien ik hem nog niet gezien of gesproken heb. Ben ik jullie zeer dankbaar voor. U mag gerust nog verder discussieren, ik vind het heel interessant. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het nog steeds wel vreemd dat je eerst spreekt van 'haar mee uitvragen' en nu weer van 'een afspraakje maken'. Dat zijn termen die je normaal gesproken gebruikt voor mensen waarmee je een relatie aan het opbouwen bent, niet voor mensen waarmee je een vriendschap aan het opbouwen bent. Als je een film gaat kijken met je mannelijke vrienden, zeg je dan ook dat je ze mee uitvraagt voor een afspraakje? Misschien moet je eens nadenken over wat je nu eigenlijk van haar wil.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Om gewoon vrienden te worden is het meer standaard dat te doen in het bijzijn van gemeenschappelijke kennissen of vrienden ofzo. Dan kun je beter haar een keer meevragen als je zelf iets met vrienden gaat doen, iets wat zij misschien leuk vindt (gezien de plek waar jullie elkaar zagen) en zo heb je gemeenschappelijke mensen. 1 op 1 zou ik vreemd vinden als je elkaar praktisch niet kent en lijkt daarmee op een date. Als je dat wel wil, is het vooral aan haar of zij dat een probleem vindt of niet.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik had een tijd geleden ook mijn zinnen gezet op een 'bezette man', maar als je iemand beter wil leren kennen om te kunnen weten of het écht klikt en om te weten te komen of het écht iets is, écht meer een bevlieging, dan moét je mekaar toch eerst beter leren kennen? want dat weet je toch niet zomaar? ik ben toen ook tig keer gaan uiteten met die bezette man, en wij zijn toen altijd héél beleefd en netjes gebleven, we hebben onze partners nooit bedrogen - maar op een bepaald moment hadden we dus door dat het écht klikte en dat we écht voor elkaar gemaakt waren, en toen hebben we onze bruggen pas opgeblazen en zijn we samen iets begonnen. ondertussen getrouwd en baby op komst, dus dat 'afspraakje' met die 'bezette man' was de beste zet die ik ooit heb gedaan. ik zeg dus, doen! |
![]() |
|
Als je relatie door gekloot uit gaat was het toch niet zo'n goede relatie. Als je ervan overtuigd bent dat iemand beter bij jou kan zijn dan bij een ander vind ik dat je ervoor moet gaan. Tenzij die ander duidelijk laat weten geen interesse te hebben. Dan moet je het fatsoen hebben een stap achteruit te doen en de ander gelukkig laten zijn.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
het probleem is dat jij je inbeeldt dat je de vriend van het meisje bent, en dat je het maar niets zou vinden als je vriendin eventueel interesse zou kunnen hebben in een ander. tja, bummer... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zat me af te vragen waarom het meisje ja zal zeggen, ik zou zelf altijd de voorkeur hebben van groepjeskennismakingen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
oh nee dat lijtk me niets, 1 nieuw iemand is eng genoeg hoor. Brr ik vind het niets om als vreemde eend in ene groep met bestaande dynamiek te belanden. 1 op 1 vind ik minder eng.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
als die jongen dat meisje beter wil leren kennen heeft hij daar het volste recht toe, als hij verliefd is op haar OOK, en als hij éigenlijk graag een relatie met haar zou willen hebben heeft hij er ook nog steeds het volste recht toe om dat aan haar kenbaar te maken. als dat meisje - met vriend - nou vindt dat ze die jongen OOK beter wil leren kennen - ondanks vriend - dan zie ik echt niet waarom het probleem bij de jongen zou liggen?? mensen hebben gevoelens, waarom zou je je daar niet naar mogen gedragen?? ligt het probleem dan niet eerder bij het meisje? of nog eerder, bij de relatie van het meisje? want als het écht 100% goed zit tussen hen heeft die vriend van dat meisje toch helemaal niets te vrezen, eender welke intenties de derde partij zou hebben?? en zolang TS het meisje niet zomaar ineens gaat zoenen of zich echt opdringen aan haar vind ik écht niet dat hij "haar relatie niet respecteert". |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ja, het gaat om de intentie, maar de woorden die hij gebruikt kunnen wel iets zeggen over zijn intentie. Hij mag van mij best bevriend raken met een meisje dat hij ook aantrekkelijk vindt, maar als hij denkt dat ze aan het daten zijn terwijl zij denkt dat ze bevriend aan het raken zijn, gaat een van de twee teleurgesteld raken. |
![]() |
|
![]() |
Dit afspraakje is allereerst bedoeld (voor mij althans) om haar beter te leren kennen, en om wat plezier te maken. Vind ik haar leuk, en wilt ze alleen vriendschap, ja, dan is dat spijtig, het is niet dat ik diepe gevoelens heb voor haar. Mocht ze mij ook zien als relatiemateriaal, dan is dat heel fijn.
Iemand vroeg hier of dit afspraakje niet bedoeld was als aftasting ofdat ze relatiemateriaal is; Ja, waarom niet, tot nu toe vind ik het een leuk meisje en ze ziet er best goed uit, mag ik toch even kijken of het er niet in zit hé, maar niet door te forceren natuurlijk. Achja, we zien wel wat er van komt. |
![]() |
||
Citaat:
En wat blauw engeltje zegt is waar. Het wordt overal verfoeid om in bestaande relaties te "roeren" maar het is ieder's volste recht. Echter, beide partijen zijn dan ook volledig verantwoordelijk; TS door haar uit te vragen, het meisje om dat te acccepteren. Dat begint al bij MSN-en. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik zou als meisje in een relatie er wel over na moeten denken of ik met een gozer afspreek of niet. Als het té goed klikt dan gebeurd het niet, klikt het niet genoeg dan gebeurd het ook niet. Als ik het idee heb dat ik een vriendschappelijke klik met iemand heb, maar me verder niet tot hem aangetrokken voel zie ik geen probleem. Ik wil geen risico lopen dat ik mijn vriend kwijt raak. Ik weet dat ik andere mannen aantrekkelijk kan vinden, lijkt me vrij normaal, maar dat betekend niet dat ik me in situaties ga plaatsen waarin er ook daadwerkelijk iets zou kunnen gebeuren. Op dit moment niet althans, als ik het idee heb dat ik iets beters zou kunnen vinden dan wat ik in deze relatie heb, ja dan ligt het weer anders...
||
Citaat:
![]() ik kan iemand ook erg aantrekkelijk vinden, maar daarom zou ik mezelf dus echt niet 'verleiden' door met die persoon uit te gaan oid hoor ... waarmee ik bedoel: ik kan gerust met andere mannen die ik aantrekkelijk vind omgaan/uitgaan ZONDER in de verleiding te komen om vreemd te gaan oid. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
voor Kazet Nagorra : Ho ho ! verwaande aap ! voor TS : gewoon doen, stel haar iets voor, en als jullie samen uit zijn, maak je duidelijk dat het alleen vrienden is ; je ziet vanzelf of het schip strandt, niks mis mee. Laatst gewijzigd op 11-11-2010 om 23:06. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Eerste stap Verwijderd | 25 | 30-03-2003 21:22 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |