Ik weet niet of het nodig is om dat met haar te delen. Ik denk wel dat je dat met haar kunt delen en dat ze dan professioneel zal reageren, maar zou je het ook vertellen als het een meisje uit je klas was? Of een jongen die je kent van sporten of wat ook? Het is uiteindelijk iets wat bij jou ligt en niet iets wat zij kan wegnemen. Denk ik.
En tja, misschien moet je het vergelijken met een reguliere verliefdheid. Als je nu verliefd zou zijn op een jongen uit je klas en hij zou je niet zien staan, of al een vriendin zou hebben? Dan moet je er ook mee dealen, er zullen vaker momenten in je leven zijn dat die persoon niet hetzelfde voelt als jij.
Ik denk ook zeker dat het 'onmogelijk' gedeelte in dit probleem de gevoelens versterken. Het is niet voor niets dat zo'n hoog percentage vrouwen bijv. valt op getrouwde mannen etc. Verder kan ik dit niet rationeel onderbouwen, maar het bloed kruipt vaak waar het niet gaan kan en daardoor worden verlangens opgewekt.
Emoties van ratio scheiden, knop om en je met je eigen leven bezighouden. Het zijn fijne en nare gevoelens tegelijkertijd, maar het slijt echt

. Succes ermee.