Ik weet niet helemaal zeker of dit mag, of een heleboel spam gaat veroorzaken maar dan moet een moderator dit maar gewoon verwijderen. Ik schrijf ook voor 2 gamesites (1 daarvan gaat alleen over de 3DS). en ik hoop dus ook hier een paar blogs te kunnen posten. Maargoed nu zal ik je vertellen waarom we dit stukje technologie nog niet in 2011 krijgen.
De 3DS
De eerste rede is ons favoriete nieuwe stukje hardware, nogal duidelijk, heel veel fans zeggen dat ze de 3DS nog niet gaan kopen in maart en de 3DS heeft nog geen feestdagen meegemaakt. Het zou dus de verkoop van de 3DS in de weg gaan zitten.
De Wii is nog niet klaar
He? De Wii is nog niet klaar? Bedoel je niet de Wii 2?
Nee, ik bedoel de Wii. Moet je zien wat er voor de Wii nog aan zit de komen, kennen jullie dat ene spel dat een beetje op Gran Turismo 5 lijkt nog? Weet je wel, Skyward Sword. Bevendien heb ik nog niet echt het idee dat Nintendo nog 1 keer goed probeert te verkopen, nee, ze brengen nog toppers uit!
Wat wordt er verbeterd?
Wii HD!!! Denk eens na, zouden al die kleine kinderen echt een nieuwe Wii kopen voor betere graphics? Volgens mij niet en dan draait Nintendo er toch een beetje verlies op. Bovendien zou ik nou ook niet meteen naar de winkel rennen als er een Wii HD zou komen.
De games van de 3DS
Opnieuw iets met de 3DS en deze keer de games, als je die vette line-up ziet... Daar moet toch ook aan gewerkt worden. Bovendien heeft Nintendo ook nog het een en ander voor ons in petto voor de 3DS.
Hij wordt echt wel aangekondigd op de E3 dit jaar!
Nee, dat gebeurt niet. Wederom vanwege de 3DS, je verknalt je verkopen door te zeggen:"Jullie hebben een mooie 3D handheld maar volgend jaar komt er een veel duurdere 3D en HD console met vette hardcore games en komen er op de 3DS weer allemaal DS achtige games". Tja, dan zegt iedereen die de 3DS nog niet had:"Zie je wel, ik heb hem niet gekocht en nu koop ik de Wii 2"