Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat het ook van de plek waar je bent af hangt. Ik heb bijvoorbeeld dan altijd (met xtc op feestjes) zin om lekker te zitten en een beetje om me heen te kijken, maar ik krijg dan altijd verwijten dat ik niet aan het dansen ben. Dus als je dan hele uiteenlopende behoeftes hebt, dan kan ik me voorstellen dat het niet zo leuk is.
||
Citaat:
Eigenlijk is het ook mede door deze ervaring dat het me niet afschrikt om middels een blind date een - waarschijnlijk - toffe drugs ervaring te krijgen ![]() hoewel het gisteren ook heel tof was, maar dan wel met een bekende
|
Ik heb vrij goede ervaringen met de diverse meetings die we van dit subforum hebben gehad. Ik heb er zelfs een heuse vriendengroep aan over gehouden die ik helaas niet zo vaak meer spreek als dat ik zou willen.
Dat was de eerste keer trouwens wel even spannend. Die was bij mij thuis en ik was er zelf niet toen de mensen aankwamen. Gelukkig waren er 2 vrienden van mij wel en die hebben iedereen opgevangen. Toen ik thuis kwam zat het hele huis dus al vol en het was eigenlijk van het begin af aan al gezellig. Later volgde er meer meetings en uiteindelijk zijn we dus vrienden geworden. ![]()
||
Citaat:
![]() Maargoed, voor de liefhebbers is er op onzin nu een topic met de titel "Meeten met Aletta Jacobs" waar je bij interesse terecht kunt - wat dus een meeting inhoudt; met meerdere mensen - en laten we dit topic dan vooral gebruiken voor het delen van ervaringen! Zo. En dan nu naar IZSADC, ik houd het rustug; lekker met m'n reet vastgeroest op de poef ![]() vrij naar: Opgezwolle - rustug ![]()
|
![]() |
Ik heb zo het idee dat het geen date meer gaat worden met zoveel potentieel volk.
![]() ![]() Maar nee, als ik iets aan drugs wil testen voor de eerste keer. doe ik het liever in een relaxete omgeving. Liefst met een (paar) vriend(en) bij iemand thuis, of bij mij. Van mijzelf weet ik dat drugs al redelijk snel en hard bij mij inslaat, dus ik houd graag een vangnet. Eerste keer dat ik Salvia deed was ik ook blij dat ik het met een vriend heb gedaan in zijn appartement. Sloeg bij mij wel ietwat verkeerd in. XTC is iets heel anders, maar toch houd ik t liever bij zoiets. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maja, heb nu ook het topic op onzin gelezen, gewoon een D&A meet dus ![]() ![]() ![]() Maar nee, op een meet kom ik alleen als ir de narie, HTID en Mrboot ook komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat: