Oud 27-05-2011, 15:48
michieleken
michieleken is offline
hallo, ik zou graag het meisje dat ik al heel lang graag zie ( en zy my ook ) binnendoen, ik weet dat zij het graag wil en ik ook maar ik heb het nog nooit gedaan. ik ben 14 en zij 13 maar ik weet niet hoe ik moet tongzoenen en wat ik moet zeggen voor ik het doen. aub help me snel ik moet het maandag doen. anders gaan we nooit een koppel zijn.
alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-05-2011, 16:25
Volk
Volk is offline
is binnendoen hetzelfde als tongzoenen?

In ieder geval, zoenen hoort vanzelf te gebeuren op een ontspannen moment waarop jullie het fijn hebben met z'n twee. Je hoeft het niet te plannen en je zult er geen relatie om mislopen. Misschien moet je nog even wachten met tongzoenen want ik heb de indruk dat je hier nog helemaal niet klaar voor bent.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 20:05
michieleken
michieleken is offline
Citaat:
is binnendoen hetzelfde als tongzoenen?

In ieder geval, zoenen hoort vanzelf te gebeuren op een ontspannen moment waarop jullie het fijn hebben met z'n twee. Je hoeft het niet te plannen en je zult er geen relatie om mislopen. Misschien moet je nog even wachten met tongzoenen want ik heb de indruk dat je hier nog helemaal niet klaar voor bent.

toch wel, ik ben er helemaal klaar voor en we willen het echt graag maar zou iemand miss ongeveer kunnen uitleggen hoe het moet? grtz
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 20:18
Verwijderd
Het is moeilijk uitleggen hoe het moet. Het gebeurt meestal gewoon en niet iedereen zoent op dezelfde manier. Als jullie het beiden nog nooit hebben gedaan, moeten jullie lekker met z'n tweeën experimenteren en dan vinden jullie vanzelf 'jullie' manier.

Misschien is het juist ook een goed idee om eerlijk te zijn tegen elkaar. Het is helemaal niet vreemd dat jullie zenuwachtig zijn. Zet er niet teveel druk op, het gebeurt vanzelf wanneer jullie ontspannen zijn.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2011, 21:05
michieleken
michieleken is offline
Citaat:
Het is moeilijk uitleggen hoe het moet. Het gebeurt meestal gewoon en niet iedereen zoent op dezelfde manier. Als jullie het beiden nog nooit hebben gedaan, moeten jullie lekker met z'n tweeën experimenteren en dan vinden jullie vanzelf 'jullie' manier.

Misschien is het juist ook een goed idee om eerlijk te zijn tegen elkaar. Het is helemaal niet vreemd dat jullie zenuwachtig zijn. Zet er niet teveel druk op, het gebeurt vanzelf wanneer jullie ontspannen zijn.

ja maar ik ben echt bang dat ik iets fout ga doen of dat ik niet meer ga durven dus ik wil zelfzeker kunnen zyn.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 05:31
Verwijderd
Citaat:
ja maar ik ben echt bang dat ik iets fout ga doen of dat ik niet meer ga durven dus ik wil zelfzeker kunnen zyn.
Ja, maar zij heeft toch ook nog nooit gezoend? Hoe kan ze dan weten dat je iets fout doet? Iets fout doen is sowieso onmogelijk met zoenen; je kunt hooguit allebei iets anders fijn vinden.

Er is echt niemand die jou kan vertellen hoe je precies moet zoenen. Sorry. Maar als jullie verliefd zijn, allebei nog nooit hebben gezoend en met elkaar alles gaan uitproberen zal er echt niets fout gaan, hoor. Het gebeurt gewoon en dan vinden jullie vanzelf een manier om te zoenen die jullie allebei fijn vinden.

Niet zo onzeker doen.
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 08:31
michieleken
michieleken is offline
Citaat:
Ja, maar zij heeft toch ook nog nooit gezoend? Hoe kan ze dan weten dat je iets fout doet? Iets fout doen is sowieso onmogelijk met zoenen; je kunt hooguit allebei iets anders fijn vinden.

Er is echt niemand die jou kan vertellen hoe je precies moet zoenen. Sorry. Maar als jullie verliefd zijn, allebei nog nooit hebben gezoend en met elkaar alles gaan uitproberen zal er echt niets fout gaan, hoor. Het gebeurt gewoon en dan vinden jullie vanzelf een manier om te zoenen die jullie allebei fijn vinden.

Niet zo onzeker doen.
maar dat is het probleem zy heeft wel al gezoend
Met citaat reageren
Oud 28-05-2011, 08:46
hookee
hookee is offline
Citaat:
help me snel ik moet het maandag doen. anders gaan we nooit een koppel zijn. .
Citaat:
You're doomed...

Hoe bedoel je "ik moet, want anders"? Heeft ze dit van jou geëist? Zoja; dan lijkt me dit niet echt goed relatiemateriaal, maar ja.. dat is op jullie leeftijd sowieso niet gauw het geval.
Het maakt dus niet uit wat je doet, begin gewoon en vraag of ze het zo lekker vindt. Zo gaat dat met alles wat je zelf moet leren; doen, terugkoppelen, verbeteren, terugkoppelen tot perfectie.
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 07:13
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dan kan zij het je toch leren?
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 07:44
wielerfan98
wielerfan98 is offline
http://www.hildevanderploeg.nl/tongzoenen.html
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 09:11
zuurstok
zuurstok is offline
Laat je bij het tongen door haar leiden !
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 20:25
Verwijderd
ik snap de term binnendoen niet echt...
Met citaat reageren
Oud 29-05-2011, 22:42
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Idd, ik erger me zelfs aan die term omdat het gewoon nergens op slaat
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 06:03
Verwijderd
volgens mij is het vlaams.

En het klinkt inderdaad ranziger dan ts bedoelt.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2011, 15:33
Verwijderd
Wees blij dat hij niet bekken gebruikt. Binnendoen is inderdaad Vlaams. Maar daar gaat het hier niet over.

Gewoon doen. Niet bij nadenken. Beetje spelen, niet vol overgave als een kwijlende wasmachine gaan draaien, maar voelen wat zij doet.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 13:33
Verwijderd
Wees eerlijk tegen elkaar en praat erover. Geef haar een knuffel en begin gewoon met een simpel kusje. Daar kan weinig verkeerd aangaan of je moet het écht niet kunnen. Experimenteer wat met dat simpele kusje, fock jezelf niet op (want 1: dan is het lang niet zo lekker en 2: dan gaat het veel sneller fout) en laat je leiden door haar. Ga niet van die regeltjes lezen en uit je hoofd leren van '10 tips voor de perfecte tongzoen'' ofzo maar laat je gewoon lekker ontspannen gaan. Maar prop niet je hele tong in haar mond, kwijl niet maar zorg ook niet dat je een te droge mond hebt, lik niet langs haar tanden, houd je lippen over je tanden heen want anders gaat het van *kling* tanden tegen elkaar aan. En draai niet de hele tijd dezelfde rondjes met je tong. Maar wissel de 'filmkus' af met het 'binnendoen'. (ik vind het echt een raar woord)

Succes.

Laatst gewijzigd op 31-05-2011 om 13:38.
Met citaat reageren
Oud 31-05-2011, 13:37
Verwijderd
Citaat:
Wees blij dat hij niet bekken gebruikt. Binnendoen is inderdaad Vlaams. Maar daar gaat het hier niet over.

Gewoon doen. Niet bij nadenken. Beetje spelen, niet vol overgave als een kwijlende wasmachine gaan draaien, maar voelen wat zij doet.
Inderdaad, bekken vind ik nog wel het raarste woord dat er bestaat voor tongzoenen. Het klinkt koud en hard en zonder liefde. Ik vind dat woord passen bij iemand die in een dronken bui heeft gezoend met zomaar iemand en in dezelfde dronken bui tegen zijn vrienden lalt: ,,dat is dat wijf waarmee ik net ff gebekt heb."
Met citaat reageren
Oud 02-06-2011, 19:37
Verwijderd
sowieso vind ik het nogal raar dat je perse met iemand moet zoenen om er een koppel mee te zijn maargoed...

1. kijk elkaar diep in de ogen
2. beweeg je hoofd naar die van haar en hou je hoofd een beetje schuin
3. doe je mond open en druk je lippen zachtjes op de hare
4 laat je tong naar binnen glijden en rustig rondjes draaien om haar tong
5 trek je tong terug en haal je lippen van elkaar af
6 kijk elkaar aan, glimlach en begin opnieuw, als je het tenminste fijn vond

Tips en handigheidjes

1 draai niet als een wasmachine rondjes want dat is niet fijn
2 stik niet (door je neus ademhalen)
3 kwijl niet
4 streel ondertussen de rug of haar van het meisje waar je mee zoent
Met citaat reageren
Oud 03-06-2011, 20:23
Verwijderd
Ja kun jij een koppel zijn met wie je niet zoent?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten