Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is moeilijk uitleggen hoe het moet. Het gebeurt meestal gewoon en niet iedereen zoent op dezelfde manier. Als jullie het beiden nog nooit hebben gedaan, moeten jullie lekker met z'n tweeën experimenteren en dan vinden jullie vanzelf 'jullie' manier.
Misschien is het juist ook een goed idee om eerlijk te zijn tegen elkaar. Het is helemaal niet vreemd dat jullie zenuwachtig zijn. Zet er niet teveel druk op, het gebeurt vanzelf wanneer jullie ontspannen zijn. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ja maar ik ben echt bang dat ik iets fout ga doen of dat ik niet meer ga durven dus ik wil zelfzeker kunnen zyn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er is echt niemand die jou kan vertellen hoe je precies moet zoenen. Sorry. Maar als jullie verliefd zijn, allebei nog nooit hebben gezoend en met elkaar alles gaan uitproberen zal er echt niets fout gaan, hoor. Het gebeurt gewoon en dan vinden jullie vanzelf een manier om te zoenen die jullie allebei fijn vinden. Niet zo onzeker doen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Hoe bedoel je "ik moet, want anders"? Heeft ze dit van jou geëist? Zoja; dan lijkt me dit niet echt goed relatiemateriaal, maar ja.. dat is op jullie leeftijd sowieso niet gauw het geval. Het maakt dus niet uit wat je doet, begin gewoon en vraag of ze het zo lekker vindt. Zo gaat dat met alles wat je zelf moet leren; doen, terugkoppelen, verbeteren, terugkoppelen tot perfectie. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Wees eerlijk tegen elkaar en praat erover. Geef haar een knuffel en begin gewoon met een simpel kusje. Daar kan weinig verkeerd aangaan of je moet het écht niet kunnen. Experimenteer wat met dat simpele kusje, fock jezelf niet op (want 1: dan is het lang niet zo lekker en 2: dan gaat het veel sneller fout) en laat je leiden door haar. Ga niet van die regeltjes lezen en uit je hoofd leren van '10 tips voor de perfecte tongzoen'' ofzo maar laat je gewoon lekker ontspannen gaan. Maar prop niet je hele tong in haar mond, kwijl niet maar zorg ook niet dat je een te droge mond hebt, lik niet langs haar tanden, houd je lippen over je tanden heen want anders gaat het van *kling* tanden tegen elkaar aan. En draai niet de hele tijd dezelfde rondjes met je tong. Maar wissel de 'filmkus' af met het 'binnendoen'. (ik vind het echt een raar woord)
Succes. ![]() Laatst gewijzigd op 31-05-2011 om 13:38. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
sowieso vind ik het nogal raar dat je perse met iemand moet zoenen om er een koppel mee te zijn maargoed...
1. kijk elkaar diep in de ogen 2. beweeg je hoofd naar die van haar en hou je hoofd een beetje schuin 3. doe je mond open en druk je lippen zachtjes op de hare 4 laat je tong naar binnen glijden en rustig rondjes draaien om haar tong 5 trek je tong terug en haal je lippen van elkaar af 6 kijk elkaar aan, glimlach en begin opnieuw, als je het tenminste fijn vond Tips en handigheidjes 1 draai niet als een wasmachine rondjes want dat is niet fijn 2 stik niet (door je neus ademhalen) 3 kwijl niet 4 streel ondertussen de rug of haar van het meisje waar je mee zoent |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|