Oud 10-05-2011, 20:08
frieslandboy
frieslandboy is offline
ik heb weleens een stijfe onder de les gehad en ik weet niet wat ik er aan moet doen hebben jullie dat wel eens gehad
wat hebben jullie er wel eens aan gedaan
en waardoor kwam het
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 20:13
pindanootje!!!
pindanootje!!! is offline
oke ik ben geen jongen
maar vertel eens hoe het kwam
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 20:14
frieslandboy
frieslandboy is offline
ik weet het niet ik lag er gewoon met mijn arm er op en het les van een mevrouw (de lekkerste van de school) en het gebeurde gewooon zomaar
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
ik heb weleens een stijfe onder de les gehad en ik weet niet wat ik er aan moet doen hebben jullie dat wel eens gehad
wat hebben jullie er wel eens aan gedaan
en waardoor kwam het
heb ik ook zo vaak ken je niks aan doen maar buig een beetje voorover dan zien ze niks xD zeg gwn dat je buikpijn heb ofzo
Met citaat reageren
Oud 10-05-2011, 22:39
Qwerty333
Qwerty333 is offline
Aan je schrijfstijl te zien zal het niet erg opvallen als jij een stijve krijgt...
Met citaat reageren
Oud 11-05-2011, 17:53
Rysair
Rysair is offline
Heeft iedereen wel eens gehad denk ik. Kan je verder niks aan doen.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 08:42
En.Jay
En.Jay is offline
Citaat:
Heeft iedereen wel eens gehad denk ik. Kan je verder niks aan doen.
Inderdaad, zal nog wel vaker gebeuren op vervelende plaatsen ook ;-)

Citaat:
maar vertel eens hoe het kwam
Jongens hebben trouwens soms ook gewoon een stijve "zonder reden", hoeft niet altijd te zijn omdat ze opgewonden zijn door iets.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 12:58
Wows
Wows is offline
Ik had het een keer in het zwembad, terwijl ik naar huis moest, ik had hem een beetje achter het elastiek van m'n zwembroek 'verborgen', maar toen ik een bal terugtrapte die op de kant lag, floepte hij achter het elastiek vandaan, daar stond ik dan met een tent... Ik schaamde me dood, maar probeerde een beetje te faken dat ik heel zelfverzekerd was. Dan maak je indruk, als je laat zien dat je je doodschaamt, dan maak je het alleen maar erger...

En in de les ook zovaak gehad, haha, gewoon ff als niemand kijkt een vlugge readjustment zodat ie minder in beeld is achter je broekriem ofzo, en wijde t-shirts dragen...

Als je ouder wordt krijg je er minder "last" van.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2011, 13:12
DoubleG
DoubleG is offline
Oh oh oh de wonderen van het puberen. Testosteron giert door je lichaam! Vind je het vreemd dat je een 'ERECTIE' of Stij-V-e krijgt? Vooral als je wordt blootgesteld daar waar je lichaam naar zoekt? Kan je niets aan doen, behalve aan iets onprettig denken or een zak ijs er tegen aanhouden. Wat beide niet erg plezierig is. Gewoon laten gaan, gaat vanzelf weer weg.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten