Oud 29-09-2011, 20:51
Records070
Records070 is offline
Eeey mensen, ik heb weer last van onwijs grote puisten lol

Maar hoorde ik van me pa, dat hij ze altijd uitkneep als ze NET begonne zeg maar een kleine wit stipje, gelijk goed moet uitknijpen en desinfecteren..

Klopt dat? lijkt my wel logisch
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 20:52
Verwijderd
Volgens mij kun je er het beste gewoon helemaal vanaf blijven, dat is iig wat mij altijd is verteld.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2011, 21:21
Verwijderd
Ik kan er echt nooit vanaf blijven. Bij puisten met kop is dat geen probleem, die vertrekken over het algemeen als je ze uitknijpt (inderdaad beter om ze dan wel te ontsmetten, anders heb je kans op nog meer puistjes). puisten zónder kop.. tja dat wordt altijd een nog lelijker ding. En toch kan ik er niet vanaf blijven.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 07:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Lentekriebel, I feel you.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 15:44
Diamera
Diamera is offline
Volgens mij kun je ze idd het beste uitknijpen als er zo'n wit kopje opzit, dat doe ik altijd want dan zijn ze toch al een beetje open. Met ontsmette handen natuurlijk. En in plaats van dat je als een malle gaat lopen knijpen met je nagels enzo kun je stukjes tissue om je vingertoppen doen en dan aan weerskanten van dat puistje je vingers houden, dan de huid een beetje uit elkaar te trekken en dan springt ie vaak ook al open en kun je preciezer dat puistje uitknijpen zonder van die afdrukken ernaast.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 17:17
Verwijderd
Beste waarvoor? Met uitknijpen riskeer je altijd een extra beschadiging (littekentje) doordat je er zo hard op drukt. Maar wil je er zo snel en elegant mogelijk vanaf, dan kun je beter zo snel mogelijk de rommel eruit duwen.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2011, 20:23
Verwijderd
kheb er ook heel veel last van tegenwoordig
Met citaat reageren
Oud 01-10-2011, 17:52
Silvano08
Silvano08 is offline
Als je puist nog niet rijp is, krijg je littekens. Dus tot die tijd zou ik eraf blijven.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 20:09
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
puistjes pas uitduwen als ze helemaal rijp zijn..anders kun je littekentjes krijgen of komt niet al de 'vuiligheid' er uit en krijgje als gevolg een grotere.. niet ontsmetten met ontsmettingsalcohol.. gewoon rozenwater is genoeg :-) dat kalmeert de huid ook wat. ontsmettingsalcohol zorgt er voor dat je huid pas na 8uur terug op z'n positieven komt
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten