Oud 01-08-2002, 21:28
Verwijderd
Weten ze dat je al sex hebt?
Praten ze er makkelijk over?

Bij mij niet
(Mijn vader in ieder geval)
"en hebben jullie ook al gekust?"
(Als ik 4 maanden een vriend heb)

Maargoed
Hoe zit dat bij jullie?
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:31
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Bij mij niet

Maargoed
Hoe zit dat bij jullie?
ach, ze zijn niet achterlijk en weten heus wel wat er gebeurd. Ik praat eigenlijk nooit met ze over sex. Ik bemoei me ook niet met hen.
Oud 01-08-2002, 21:44
Verwijderd
Bij mij zijn ze er dus niet echt open over
Ik moet er ook niet aan denken dat hun..Naja je weet wel

Het zal ook wel aan de leeftijd liggen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 21:44
lamer82
lamer82 is offline
mijn moeder loopt me tot het vervelden de aan toe voor te lichten ze denkt dat ik dat heb gemist ofzow op de lagere en middelbare school,.. ze speest als een konijn. maar het gaat er geen ene moer aan wat ik wel en niet doe. dus.
Oud 01-08-2002, 22:01
Verwijderd
't mag niet van ze
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:03
Vinzz
Vinzz is offline
de ouders van mijn vriendinnetje hebben er ERG moeite mee.. en het mag dan ook helemaal niet......van mij ouders mag het ook niet echt maar zijn niet zo streng
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:06
Rosie
Rosie is offline
Mijn moeder praat er niet zo makkelijk over, ze zal het niet echt erg vinden als ik het vertel( wat ik niet heb gedaan tot nu toe) maar ze zal het ook niet zo leuk vinden. Mijn vader maakt het niet zo veel uit. De ouders van hem reageerden heel goed vond ik, ze zeiden dat ze het goed vonden als we het zeker wisten en veilig deden. En dat doen we dus! No problemo!

Rosie
Oud 01-08-2002, 22:11
Verwijderd
ja.. euh.. het mag.. heeft vanaf het begin gemogen.. mn moeder is meegeweest naar de dokter voor de pil, en kocht de condooms

mja.. geen gesprekken in details drover hoor.. maar wel gewoon open..
Met citaat reageren
Oud 01-08-2002, 22:43
Thutshui
Thutshui is offline
Ik praat d'r niet over met ze... Af en toe proberen ze d'r over te beginnen maar tis toch alleen maar 'voorlichting' en dat heb ik wel genoeg gehad onderhand
Oud 01-08-2002, 23:18
Verwijderd
Voor seks geldt hetzelfde als voor alle andere dingen die God verboden heeft: 'je zoekt het zelf maar uit...'
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 00:05
Verwijderd
hartstikke makkelijk,

zo vroegen ze toen ik met mijn ex had, anderhalve maand ofzo(ik had alles verzwegen) hebben jullie t al gedaan? nee heeft ie wel aanlijding gegeven?nee(valt meestal wel goed bij oudelui dacht ik)
Maar meid,weet je wel zeker dat ie geen homo is?

tja,wat zeg je dan he dus ik zei toen gewoon de waarheid en sindsdien is alles wat opener,we maken veel grappen enz erover, als de deur dicht is kloppen ze en blijven ze wachten tot ik maar ja zeg, maar ze kloppen alleen als t echt nodig is, en niet in de zin van heb je zin in een kopje thee o.i.d
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 09:33
Signy
Signy is offline
"Wrom begin je niet aan de pil? Om je menstruatie wat beter onder controle te krijgen.... blablabla"

Jaaaaaaajaaaaa

Sjah, was opzich wel handig, ik zat al te peinzen hoe ik dat weer moest gaan bespreken.
Oud 02-08-2002, 09:42
Thutshui
Thutshui is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
als de deur dicht is kloppen ze en blijven ze wachten tot ik maar ja zeg, maar ze kloppen alleen als t echt nodig is, en niet in de zin van heb je zin in een kopje thee o.i.d
dat zou ik ook wel willen
Oud 02-08-2002, 10:01
Verwijderd
Citaat:
Thutshui schreef:

dat zou ik ook wel willen
ja ik heb t wel getroffen
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 11:17
Sithan
Sithan is offline
Ah mn ouders zijn gelukkig niet zo streng wat dat betreft

"Gelieve het wel te doen op je eigen slaapkamer...niet in de onze..."

"En als je wat drinken wil moet je t maar komen halen beneden want naar boven komen lijkt me minder geslaagd"
Ze weten gelukkig wat privacy is
Oud 02-08-2002, 11:33
murwari
murwari is offline
Citaat:
Signy schreef:
"Wrom begin je niet aan de pil? Om je menstruatie wat beter onder controle te krijgen.... blablabla"

Jaaaaaaajaaaaa

Sjah, was opzich wel handig, ik zat al te peinzen hoe ik dat weer moest gaan bespreken.
"mam mag ik de pil nemen?"
"Jah we lopen strax wel naar de dokter"
Oud 02-08-2002, 11:36
Verwijderd
Citaat:
murwari schreef:

"mam mag ik de pil nemen?"
"Jah we lopen strax wel naar de dokter"
bij mij was t een paar jaar voordat ik ongesteld werdt, ja als je ongesteld bent moet je t wel zeggen hoor dan gaan we naar de dokter voor de pil.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:31
Bor
Bor is offline
ik heb totaal geen behoefte om over sex te praten met mij ouders..

zelfs vieze grapjes van ze kan ik niet om lachen; vind het onsmakelijk als zij het zeggen..

Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 13:48
anansi_de_spin
anansi_de_spin is offline
nou, mijn moeder begon al snel, eigenlijk gelijk al toen we verkering kregen met moet je niet aan de pil?? en wij hebben ook wel condooms die liggen daar en daar....
oke dat ging MIJ iets te snel en toen het er op aan kwam deden ze toch wel een beetje moeilijk dat ik echt aan de pil wilde maar ja het mocht, ik praat er verder niet over met ze maar ze weten best wat we allemaal doen (nouja iig dat we seks hebben).
terwijl zijn ouders best open over kunnen praten heeft hij het er nooit over met ze, wel af en toe van die opmerkingen die ik nooit zou maken tegen mn ouders en hij dan weer wel:
doen we een spelletje, helpt hij mij en niet zn moeder, moeder boos zegtie: jamaar zij pijpt en jij niet. Moeder helemaal van owowow--best grappig op zich maar ik schaam me dan wel een beetje eigenlijk gaat dat ook niemand anders aan vind ik dan ons 2,
oke liefs
margreet
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 14:26
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Mijn ouders willen het gewoon niet geweten hebben dat ik seks zou hebben...op dat vlak zijn ze heel inconsequent; ik mag NIET bij m'n vriend blijven slapen, maar ik mag WEL uitgaan tot zolang ik wil. Dus ik mag blijkbaar wel, als ik zou willen, met 10 jongens op een avond neuken, als ik maar niet bij m'n vriend blijf slapen... *grmbl*
Dus mijn oplossing: ik blijf gewoon bij hem tot 's morgens en dan vlug naar huis, alsof ik thuiskom van een fuif ofzo. Ze wéten volgens mij wel dat ik seks heb (ze weten dat ik de pil neem en ik heb wel een paar keer lang genoeg een vriendje gehad om er seks mee gehad te hebben), maar ze willen daar gewoon geen zekerheid in hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 15:15
skyscraper
skyscraper is offline
Mijn ouders zijn daar super relaxed in...
Oud 02-08-2002, 16:06
WhatEverYouWant
WhatEverYouWant is offline
Citaat:
Alkahol!K schreef:
van mij ouders mag het ook niet echt
Je bent 18 !!
Oud 02-08-2002, 16:11
Faery
Faery is offline
Citaat:
WhatEverYouWant schreef:

Je bent 18 !!
Dat zie je heel goed!

blah.. praat er nooit over met me ouders. Mocht het onderwerp sex uberhaupt aan bod komen, is alles wat ook maar enigzins serieus wordt taboe, dus ach.
Oud 02-08-2002, 18:06
Sisje
Sisje is offline
Mijn ouders zijn heel relaxed....met mn moeder kan ik er wel goed over praten maar dat doe ik niet zoveel, ze had wel ook condooms gekocht enzo en gezegd waar ze lagen voor wanneer ik ze nodig dacht te hebben
Oud 02-08-2002, 19:47
Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Bor schreef:
ik heb totaal geen behoefte om over sex te praten met mij ouders..

Ik ook niet
M'n moeder weet wel dat ik aan de pil ben en ach ze zal vast wel vermoeden dat ik inmiddels wel wat meer uitspook op sex-gebied, maar we hebben het er verder nooit echt over of zo. Gelukkig
Met m'n vader heb ik het er al helemaal niet over...
Oud 03-08-2002, 14:37
charly not
charly not is offline
Bij mij thuis wordt er over seks best wel veel en als 'normaal' over gepraat. Met me broertjes heb ik et ook wel eens over. Ik vind wel leuk, en ook niet raar ofzo. Uiteraard vertel ik niet wat ik allemaal doe enzow, maar gewoon het onderwerp 'seks' is geen taboe bij mij thuis.
Oud 03-08-2002, 16:36
Sterre Nina
Sterre Nina is offline
Citaat:
nare man schreef:
Voor seks geldt hetzelfde als voor alle andere dingen die God verboden heeft: 'je zoekt het zelf maar uit...'
Heeft god seks verboden dan?
Oud 03-08-2002, 16:41
Dminor
Dminor is offline
Citaat:
Sterre Nina schreef:

Heeft god seks verboden dan?
Voor het huwelijk wel, hm?
Oud 03-08-2002, 17:54
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Faery schreef:

Dat zie je heel goed!
Oud 03-08-2002, 17:55
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
hoe reageren mijn ouders op sex. nou eigenlijk niet? er is me 1x verteld dat ik het altijd veilig moest doen en dat was het wel. het is een groot taboe bij ons thuis.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 18:00
John-lover
John-lover is offline
Ja ik denk wel dat ze het weten maar vinden het niet erg want we mogen nog steeds bij elkaar slapen.
Dan zouden ze toch wel (na 2 jaar) weten dat we niet stil liggen in bed!!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 19:48
capishe
capishe is offline
Ze hebben me een tweepersoonsbed gegeven
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 20:42
*oma*
*oma* is offline
heel neutraal en open, wat soms behoorlijk vervelend kan zijn!!!
Oud 03-08-2002, 20:55
Monica
Monica is offline
Ik praat er nooit over met mijn ouders. Ze weten dan ook eigenlijk zo goed als nergens van. Nou ja, ik weet dat mijn moeder een vermoeden heeft, maar ik ga zeker niet naar haar toe om haar de waarheid te vertellen.
Ik ken haar reactie, ze zal het afkeuren en "waarom heb je het gedaan?" dat soort verhalen. Het is mijn keus geweest en daar sta ik volledig achter, maar om er nu lekker over te gaan zitten babbelen?

Soms vind ik het wel jammer dat het best taboe is hier, als ik nog eens een vriend krijg wil ik gewoon mijn privacy, maar het zal er niet snel inzitten. Hier kloppen ze namelijk wèl voor een kopje thee.
Oud 03-08-2002, 21:01
kastdeur
kastdeur is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:

Bij mij niet

Maargoed
Hoe zit dat bij jullie?
jah geen idee eigenlijk

ik denk dat ze het wel weten, maar ik heb het er nooit met ze over...

we voelen ons er niet gemakkelijk onder als we het over seks hebben. ik kan met mijn moeder over veel dingen praten, maar er zit bij ons echt een duidelijke grens...

ze maken het erg hoogdrempelig...wel een beetje jammer...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2002, 23:35
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
k ben nog maagd, maar mocht het er van komen.
ik vertel het m'n ma wel als ik 30 ben ofzo
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 11:24
Bauduin
Bauduin is offline
alleen het woord sex bezorgt ze al een hartverzakking. :P het is gewoon zwaar taboe bij ze, maar ik heb ook niet de behoefte om met hun erover te praten. Ten eerste omdat ze het gewoon niet begrijpen en ten tweede omdat ze van mening zijn dat je alleen sex mag hebben met degene waarmee je het huwelijksbootje in gaat stappen. :rolleyes: Tsja, dat heb je met zwaar ouderwetse ouders...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:53
Mystique
Mystique is offline
Ze weten wel dat ik seks heb maar eigenlijk praten we er niet over. Ik heb daar ook geen behoefte aan. Soms plaagt mijn vader me ook wel een beetje hoor. Toen mijn vriend me voor het eerst op kwam halen voor de date zei mijn pa ook' zeg wanneer zoen je hem nou?' waar hij bij stond. Ja je snapt het al..allebei een kop als een boei en hij maar lachen.
Ik heb mijn vader wel verteld geen maagd meer te zijn. Nou daar doen ze niet paranoia over(was toen 16). Ben ik blij om. Als ik hoor hoe moeilijk sommige ouders doen met de pil enzo. Lijkt me best vervelend.
Oud 04-08-2002, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Mystique schreef:
Als ik hoor hoe moeilijk sommige ouders doen met de pil enzo. Lijkt me best vervelend.
is het ook... verschrikkelijk... en in mijn geval kan ik ook nog eens zo lekker jaloers zijn op vriendinnen die jonger zijn en al een half jaar aan de pil zijn.... maarja... het leven is oneerlijk en zal nooit eerlijk worden
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:03
Evito
Evito is offline
Ik ben nog maagd maar ik praat constant en alleen maar over seks eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:14
Li
Li is offline
mijn vader is er heel relaxed in en zegt: Je weet watje moet weten en heb plezier met elkaar. Je weet zelf wel watje doet en wat je wil enz

Mijn mam is niet echt zo. Als ik er klaar voor benis het oke.

M'n ouders zijn redelijk open en modern wat dat betreft
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 21:21
Verwijderd
" doe nix tegen je zin en doe het vooral veilug " verder nix geen details ofso
* houe zo *
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:36
Roozie
Roozie is offline
Citaat:
Li schreef:
mijn vader is er heel relaxed in en zegt: Je weet watje moet weten en heb plezier met elkaar. Je weet zelf wel watje doet en wat je wil enz

Mijn mam is niet echt zo. Als ik er klaar voor benis het oke.

M'n ouders zijn redelijk open en modern wat dat betreft

de mijne zijn er minder relaxed over maar ja ze vinden het ook niet echt erg! Verder blijft het een beetje een vervelende vraag of je vriendje mag blijven slapen
Oud 05-08-2002, 16:13
Desp
Desp is offline
Citaat:
LoveGirl schreef:
Ja, nu is het wel bekend natuurlijk, maar ik weet nog van vroeger, toen ik 15 ofzo was.. Ik had dus net een echte vriend (zelfde als nu) en we waren een beetje aan het knuffelen zeg maar, geen sex nog, want dat wilde ik niet. Mijn moeder kwam op een avond mijn kamer binnen, met een fles heerlijke rode wijn en twee glazen en ging op mijn bed zitten. We dronken eerst samen wat wijn en toen begon ze:'Jullie gebruiken toch wel condooms he? Voor het geval je ze niet hebt, heb ik er een paar voor je gekocht, die liggen op de badkamer, bij de pleisters. Verder moet je maar zeggen wanneer je liever aan de pil gaat he, want dat is veel fijner hoor, geen geklooi met condooms. En vind je het fijn? Of doet het nog pijn? Als het niet echt goed gaat, moet je maar zeggen he, dan geef ik wat tips. En anders moeten we gewoon even naar de huisarts, geen probleem. Je vader is het er eigenlijk niet mee eens, maar hij kan je niets verbieden he..' Zo, heel rustig kwam dat eruit. Ik zat daar met grote ogen en vervolgens zegt ze:'Oh ja, en je mag ook wel bij hem slapen hoor, als je dat fijner vind, maar je vader en ik zullen nooit zo maar je kamer in lopen, dus wees niet bang.' (Vriend woonde toen op zichzelf, was 24.)

Whaha, ik heb zo gelachen daarna Maar wel fijn zo, hoefde ik niet moeilijk te doen over condooms/pil en sex. Maar ze maakte ook opmerkingen waar ik minder blij mee was:'Eerst goed oefenen voor je kindjes gaat maken he, haha, dat doen je vader en ik ook nog elke week!'
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:34
sweatbear
sweatbear is offline
Mijn vader vraagt er niet echt naar en heeft ook zoiets liever thuis dan buiten in een greppel..

Hij doet er verders ook niet moeilijk over en zal ook niet gaan lopen zeuren..
Het enigste waar wij het over hebben (als we het er al over hebben) is over de veiligheid maar verder bemoeid ie zich nergens mee

sweatbear
Oud 09-08-2002, 14:18
Ilsje
Ilsje is offline
Citaat:
sweatbear schreef:
Mijn vader vraagt er niet echt naar en heeft ook zoiets liever thuis dan buiten in een greppel..

Hij doet er verders ook niet moeilijk over en zal ook niet gaan lopen zeuren..
Het enigste waar wij het over hebben (als we het er al over hebben) is over de veiligheid maar verder bemoeid ie zich nergens mee

sweatbear
Zelfde bij mij jah, veiligheid idd.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:21
Elsepels
Elsepels is offline
Citaat:
Signy schreef:

Jaaaaaaajaaaaa

Haha dat had ik dus ook! Ik d8 hoe zal ik t eens tactisch brengen en toen kwamen ze er zelf mee!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 12:23
DigitalStorm
DigitalStorm is offline
mijn ouders zijn altijd uitermate open en relaxed geweest over sex. het meeste wat ik van sex weet, komt van m'n ouders af.
ze weten dat ik het heb, ze vinden het niet erg. zo lang ik maar geen ziektes op loop, of zwanger raak, of allebei natuurlijk. ik slaap niet met iedereen, ik zit in een monogame relatie, en tja, als ik vragen heb, kan ik altijd bij m;n ouders terecht.

ik wou dat veel ouders zo waren. *shrug*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:15
Demiurge
Demiurge is offline
Mijn ouders heel rustig als me vriendin (14) weg is, "doe je het wel rustig aan met haar, ze is nog maar 14 he... hou dat wel in de gaten".
Maar ik heb er nog niet echt iets mee gedaan behalve het bekende handwerk.....

Ach... ze zijn er kalm onder,.. en toen ik had verteld dat ik een vriendin had lag er de volgende dag een boek over sex op mijn nachtkastje...

Dus ze zijn nog redelijk,.. ze praten er over.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:44
hoeaap
hoeaap is offline
Hoe reageren jou ouders op sex?

Weet ik niet, nog nooit geprobeerd.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten