![]() |
|
![]() |
mijn moeder loopt me tot het vervelden de aan toe voor te lichten ze denkt dat ik dat heb gemist ofzow op de lagere en middelbare school,.. ze speest als een konijn. maar het gaat er geen ene moer aan wat ik wel en niet doe. dus.
|
![]() |
Mijn moeder praat er niet zo makkelijk over, ze zal het niet echt erg vinden als ik het vertel( wat ik niet heb gedaan tot nu toe) maar ze zal het ook niet zo leuk vinden. Mijn vader maakt het niet zo veel uit. De ouders van hem reageerden heel goed vond ik, ze zeiden dat ze het goed vonden als we het zeker wisten en veilig deden. En dat doen we dus! No problemo!
Rosie
|
Verwijderd
|
hartstikke makkelijk,
zo vroegen ze toen ik met mijn ex had, anderhalve maand ofzo(ik had alles verzwegen) hebben jullie t al gedaan? nee heeft ie wel aanlijding gegeven?nee(valt meestal wel goed bij oudelui dacht ik) Maar meid,weet je wel zeker dat ie geen homo is? tja,wat zeg je dan he ![]() |
![]() |
|
"Wrom begin je niet aan de pil? Om je menstruatie wat beter onder controle te krijgen.... blablabla"
Jaaaaaaajaaaaa ![]() Sjah, was opzich wel handig, ik zat al te peinzen hoe ik dat weer moest gaan bespreken.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ah mn ouders zijn gelukkig niet zo streng wat dat betreft
"Gelieve het wel te doen op je eigen slaapkamer...niet in de onze..." ![]() "En als je wat drinken wil moet je t maar komen halen beneden want naar boven komen lijkt me minder geslaagd" Ze weten gelukkig wat privacy is ![]()
||
Citaat:
"Jah we lopen strax wel naar de dokter" ![]()
|
![]() |
nou, mijn moeder begon al snel, eigenlijk gelijk al toen we verkering kregen met moet je niet aan de pil?? en wij hebben ook wel condooms die liggen daar en daar....
oke dat ging MIJ iets te snel en toen het er op aan kwam deden ze toch wel een beetje moeilijk dat ik echt aan de pil wilde maar ja het mocht, ik praat er verder niet over met ze maar ze weten best wat we allemaal doen (nouja iig dat we seks hebben). terwijl zijn ouders best open over kunnen praten heeft hij het er nooit over met ze, wel af en toe van die opmerkingen die ik nooit zou maken tegen mn ouders en hij dan weer wel: doen we een spelletje, helpt hij mij en niet zn moeder, moeder boos zegtie: jamaar zij pijpt en jij niet. Moeder helemaal van owowow--best grappig op zich maar ik schaam me dan wel een beetje eigenlijk gaat dat ook niemand anders aan vind ik dan ons 2, oke liefs margreet |
![]() |
|
Mijn ouders willen het gewoon niet geweten hebben dat ik seks zou hebben...op dat vlak zijn ze heel inconsequent; ik mag NIET bij m'n vriend blijven slapen, maar ik mag WEL uitgaan tot zolang ik wil. Dus ik mag blijkbaar wel, als ik zou willen, met 10 jongens op een avond neuken, als ik maar niet bij m'n vriend blijf slapen... *grmbl*
Dus mijn oplossing: ik blijf gewoon bij hem tot 's morgens en dan vlug naar huis, alsof ik thuiskom van een fuif ofzo. Ze wéten volgens mij wel dat ik seks heb (ze weten dat ik de pil neem en ik heb wel een paar keer lang genoeg een vriendje gehad om er seks mee gehad te hebben), maar ze willen daar gewoon geen zekerheid in hebben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() M'n moeder weet wel dat ik aan de pil ben en ach ze zal vast wel vermoeden dat ik inmiddels wel wat meer uitspook op sex-gebied, maar we hebben het er verder nooit echt over of zo. Gelukkig ![]() Met m'n vader heb ik het er al helemaal niet over...
|
Bij mij thuis wordt er over seks best wel veel en als 'normaal' over gepraat. Met me broertjes heb ik et ook wel eens over. Ik vind wel leuk, en ook niet raar ofzo. Uiteraard vertel ik niet wat ik allemaal doe enzow, maar gewoon het onderwerp 'seks' is geen taboe bij mij thuis.
|
Ik praat er nooit over met mijn ouders. Ze weten dan ook eigenlijk zo goed als nergens van. Nou ja, ik weet dat mijn moeder een vermoeden heeft, maar ik ga zeker niet naar haar toe om haar de waarheid te vertellen.
Ik ken haar reactie, ze zal het afkeuren en "waarom heb je het gedaan?" dat soort verhalen. Het is mijn keus geweest en daar sta ik volledig achter, maar om er nu lekker over te gaan zitten babbelen? Soms vind ik het wel jammer dat het best taboe is hier, als ik nog eens een vriend krijg wil ik gewoon mijn privacy, maar het zal er niet snel inzitten. Hier kloppen ze namelijk wèl voor een kopje thee.
||
![]() |
Citaat:
![]() ik denk dat ze het wel weten, maar ik heb het er nooit met ze over... we voelen ons er niet gemakkelijk onder als we het over seks hebben. ik kan met mijn moeder over veel dingen praten, maar er zit bij ons echt een duidelijke grens... ze maken het erg hoogdrempelig...wel een beetje jammer... |
![]() |
|
![]() |
alleen het woord sex bezorgt ze al een hartverzakking. :P het is gewoon zwaar taboe bij ze, maar ik heb ook niet de behoefte om met hun erover te praten. Ten eerste omdat ze het gewoon niet begrijpen en ten tweede omdat ze van mening zijn dat je alleen sex mag hebben met degene waarmee je het huwelijksbootje in gaat stappen. :rolleyes: Tsja, dat heb je met zwaar ouderwetse ouders...
|
![]() |
|
Ze weten wel dat ik seks heb maar eigenlijk praten we er niet over. Ik heb daar ook geen behoefte aan. Soms plaagt mijn vader me ook wel een beetje hoor. Toen mijn vriend me voor het eerst op kwam halen voor de date zei mijn pa ook' zeg wanneer zoen je hem nou?' waar hij bij stond. Ja je snapt het al..allebei een kop als een boei en hij maar lachen.
![]() Ik heb mijn vader wel verteld geen maagd meer te zijn. Nou daar doen ze niet paranoia over(was toen 16). Ben ik blij om. Als ik hoor hoe moeilijk sommige ouders doen met de pil enzo. Lijkt me best vervelend. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() de mijne zijn er minder relaxed over maar ja ze vinden het ook niet echt erg! Verder blijft het een beetje een vervelende vraag of je vriendje mag blijven slapen
||
![]() |
Citaat:
Whaha, ik heb zo gelachen daarna ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mijn vader vraagt er niet echt naar en heeft ook zoiets liever thuis dan buiten in een greppel..
Hij doet er verders ook niet moeilijk over en zal ook niet gaan lopen zeuren.. Het enigste waar wij het over hebben (als we het er al over hebben) is over de veiligheid maar verder bemoeid ie zich nergens mee sweatbear
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
mijn ouders zijn altijd uitermate open en relaxed geweest over sex. het meeste wat ik van sex weet, komt van m'n ouders af.
ze weten dat ik het heb, ze vinden het niet erg. zo lang ik maar geen ziektes op loop, of zwanger raak, of allebei natuurlijk. ik slaap niet met iedereen, ik zit in een monogame relatie, en tja, als ik vragen heb, kan ik altijd bij m;n ouders terecht. ik wou dat veel ouders zo waren. *shrug* |
![]() |
|
Mijn ouders heel rustig als me vriendin (14) weg is, "doe je het wel rustig aan met haar, ze is nog maar 14 he... hou dat wel in de gaten".
Maar ik heb er nog niet echt iets mee gedaan behalve het bekende handwerk..... Ach... ze zijn er kalm onder,.. en toen ik had verteld dat ik een vriendin had lag er de volgende dag een boek over sex op mijn nachtkastje... Dus ze zijn nog redelijk,.. ze praten er over. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksualiteit na incest of ander misbruik Steleto | 22 | 29-06-2006 22:24 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
De Kantine |
Ontgroening... iets voor jou?? Vrouwke | 62 | 17-11-2002 21:40 |