Ok, ik snap niet waarom ik dit post en stuur gerust grappige reacties want daar hou ik van ook al post ik dit serieus.
Ik ben een doodgewone jongen en begeef me graag onder de dames. Ik heb never ook maar getwijfelt of ik van de 'gladde' kant zou kunnen zijn. Maar nu heb ik een of andere gozert op msn die ik vaag ken, een jongen die 4(!) jaar ouder is dan ik ben en even oud is als mijn broer. Hij lult wel is tegen me aan en dan zijn 't gewoon wel lachen gesprekken, weet ook niet waarom ik zo vaak met hem 'praat'. Maar er is dus gewoon een soort klik.
Maar nu begon hij een soort van te flirten; en nee geen 'kom je naar het bos'; en ik betrapte mezelf erop dat ik er gewoon in mee ging?

Ik dacht waar de fuck ben ik mee bezig.
Ik kan hem nu wel gaan blokkeren en verwijderen en als het ware in de ontkenning blijven, maarja ik doe nu in ieder geval heel koel wanneer hij tegen me aanpraat.
Wat moet ik hiermee? Dat ik heaumeau ben sluit ik uit. Is dit een bi-euwschierigheid die iedereen wel heeft in z'n tienerjaren of een teken dat ik mezelf misschien helemaal niet goed genoeg ken?