Oud 06-04-2012, 10:56
brwtje
brwtje is offline
kijk, het ging heel goed aan het begin van het jaar met een meisje die ik leuk vond. gezellig altijd enzo. Maar daarna begon ik te twijfelen wanneer ik dat haar zou zeggen. Door dat twijfelen steeds minder contact. Wel afspraak gemaakt om wat leuks te gaan doen, maar daar is nooit wat van gekomen. Nu denk ik dat een andere jongen uit de klas haar ook leuk vind, en zij hem ook, en daar doet ze precies hetzelfde tegen als toen tegen mij! ze heeft mij dus waarschijnlijk leuk GEVONDEN. erg balen dus. Wat kan ik nu nog doen? want ik heb sowieso een puntje voor op de anderen, maar wat verder nog doen. Opnieuw voor afspraak vragen is iedere week beetje veel (oftewel: vorige week al gedaan). wie helpt me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-04-2012, 11:01
Verwijderd
ik weet niet echt wat je er aan kunt doen vertel haar gewoon de waarheid dat je met d'r uit wilt dan word ze gevleid en denk ik dan dat ze met je uit wilt
maak heen zorgen.. het komt goed.. i sugest you
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 11:01
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb je titel even aangepast zodat die wat duidelijker is.

Je hebt dus al eens met haar afgesproken en daar is niks van gekomen, en je hebt haar al gevraagd om een nieuwe afspraak te maken en dat lukt maar niet? Wil ze niet, of heeft ze geen tijd?
Het lijkt er nu gewoon op dat je je kans verkeken hebt. Je hebt afgesproken en er is niks meer gebeurd en dan kun je niet echt verwachten dat ze nog het hele jaar blijft afwachten tot je een keertje bijdraait. Jammer, maar helaas. Ik zou ook niet blijven proberen haar uit te vragen. Je kan haar denk ik het beste gewoon laten gaan.
Oud 06-04-2012, 12:07
Vowel
Vowel is offline
Waarom heb jij een puntje voor op anderen?

Ik denk dat je je kans gewoon verkeken hebt.
Met citaat reageren
Oud 06-04-2012, 15:20
joris19
joris19 is offline
Misschien wil ze nog helemaal geen verkering, of je hebt niet goed genoeg je best gedaan,.....joh er zijn toch meer meiden bij jou op school....een blauwtje lopen we allemaal wel eens, op naar de volgende meid, blijven jagen...dan vang je vanzelf de volgende keer wel een leuke meid...oja, en probeer te kijken wat je fout deed en voorkom dat de volgende keer. succes
Met citaat reageren
Oud 15-04-2012, 19:34
Verwijderd
Niks, jammer man ik leef met je mee!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten