Oud 17-04-2012, 12:55
Jappieyo
Jappieyo is offline
Hee allemaal,

Mijn examens komen er aan en ik vraag me nog steeds eigenlijk af hoe ik via mijn studie op de plek ga komen waar ik wil komen.

Zie je, mijn droom is al heel lang om in de internationale zakenwereld te komen. In de top van een (groot), internationaal bedrijf. Veel reizen, in het buitenland wonen, een echte zakenman zijn, haha

Nu heb ik de studie IBMS op het oog aan de HAN Arnhem. Ik vraag me alleen af of ik er zo kom...

Iemand tips/ideeën?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-04-2012, 20:48
arPos
arPos is offline
Ehm geen studie, voor zoiets moet je gewoon een talent hebben voor op de juiste plaats zijn op het juiste moment, over een goed netwerk beschikken en zaken kunnen doen.

of je gaat de politiek in, dan schijn je uiteindelijk ook dat soort baantjes toegeworpen te krijgen.

je zal jezelf waarschijnlijk hielenlikkend naar de top moeten begeven.
Oud 25-04-2012, 18:59
wudong
wudong is offline
OTC lijkt mij een goed begin, of international business opleiding (sub opleiding van otc)
Met citaat reageren
Oud 25-04-2012, 20:35
DiceGFX
DiceGFX is offline
Volgens mij kan je met alle economische opleidingen internationaal zaken doen? Je moet alleen Engels goed beheersen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten