Advertentie | |
|
![]() |
|
Misschien begrijp ik het verkeerd. Maar als het goed is nemen meisjes niet iets met een jongen alleen voor die jongen. Het zou eventueel mogelijk kunnen zijn dat ze zelf ook wel wat in m ziet? Then again, geen idee over welke leeftijdsgroep we hier praten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het komt erop neer dat ze liever iemand anders doet dus ik zou niet al te veel waarde hechten aan die irrelevante lijstjes. |
![]() |
|
Terugveroveren? Je hebt haar nooit gehad en bent ws. niets meer dan een vriend. Het feit dat ze met die andere jongen heeft genomen (ook al is het misschien een opvlieging) laat iig zien dat ze niet dusdanig in jou geïnteresseerd is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ze nu een relatie met die andere jongen heeft kan je best afstand nemen van haar, laat dus niets van je horen (hoe moeilijk dat het ook is) zo krijgt ze de kans om jou toch te missen. Ga zeker ook niet klagen (of wordt zeker niet boos) tegen haar dat ze met hem samen is, laat gewoon zien dat het je niet kan schelen. Er lopen genoeg leuke meisjes rond. |
Advertentie |
|
![]() |
|
Ze heeft niet voor niets met die jongen, wss. Natuurlijk kan je met haar gaan praten, maar kom niet te opdringerig/verliefd over. Want als een meisje verkering heeft met een andere jongen, vindt het zielig voor een jongen die verliefd op dr is en op wie zij niet verliefd is. Kom dus niet te opdringerig over dus! Want dat kan jullie 'relatie' slechter maken. Wacht anders een poosje. En: 'don't forget, there are so many girls!'
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
dwanggedachtes darkfairy | 16 | 09-02-2010 18:18 | |
Verhalen & Gedichten |
haar leven, of het mijne groot-kleintje | 1 | 18-05-2006 21:24 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Hij en haar egoïsme. Soapsie | 18 | 25-04-2005 14:45 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Leven en Leven Geven Ieke | 0 | 08-12-2003 20:05 | |
Liefde & Relatie |
Wil je dit lezen? aan niemand in het bijzonder Rufus | 7 | 05-01-2003 16:03 | |
Verhalen & Gedichten |
Pijn in mijn leven, liefde in mijn leven, waarom louis84 | 1 | 07-11-2001 16:16 |