Oud 01-06-2012, 19:11
RienoBieno
RienoBieno is offline
Een vriendin van mij heeft nu 3 bijna 4 weken met een jongen. Dit is allemaal op kamp begonnen. Maar ze is de hele tijd al onzeker over de relatie. Ze gaat het nu dus uitmaken, maar ze is bang dat zijn familie haar dan gaat negeren. Ze ziet hun namelijk 3 keer per week.

Ze zou hier graag tips voor willen. Hoe ze dit het beste kan tegen gaan, en wat de best manier is om het te vertellen tegen die jongen.

alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-06-2012, 19:33
Pythagoras.
Pythagoras. is offline
Je moet het niet aan laten omdat je bang bent voor de reactie van de familie. Het gaat om hun twee, daar staat die familie helemaal buiten.

En hoe? Tsja, gewoon vertellen. In het echt. En er niet omheen draaien, proberen het zo goed mogelijk te laten klinken of dingen vertellen die maar half kloppen. Hij heeft het meest aan een eerlijk antwoord en daarvoor zorgt zij er ook voor dat ze zichzelf niet klem zet.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2012, 19:53
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik geloof niet dat hier nou echt een andere oplossing voor is dan er gewoon mee dealen. Het uit maken met die jongen gewoon door te zeggen dat ze het niet ziet zitten allemaal en geen nare dingen doen verder, dan heeft die familie ook geen reden om haar te negeren. Als ze dat wel doen zijn, is dat alleen maar kinderachtig van hen en dan moet ze dan maar kijken of ze er iets mee wil doen. Ze hoeft niet bij voorbaat al bang te zijn dat ze haar gaan negeren.
Oud 03-06-2012, 19:05
Determination
Determination is offline
Tja, idd gewoon eerlijk en open zijn, zijn familie staat er voor derest gewoon buiten. Dat zal die familie vast ookwel begrijpen.
Oud 03-06-2012, 20:21
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ja dat denk ik ook wel. Maar ze is toch bang dat ze genegeerd wordt. Vandaag heeft zijn vader haar gecoacht, en is ze veel met zijn zusje om gegaan. Ze wil daarom het niet uit maken maar pas volgende week.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2012, 20:56
Cherry Springs
Hoezo zou de situatie volgende week anders zijn?
Oud 04-06-2012, 10:54
bierkoning
bierkoning is offline
en dan nog, ze hebben pas een kleine maand iets.... waar gaat het over
Oud 04-06-2012, 14:39
RienoBieno
RienoBieno is offline
Dan heeft zijn vader hem niet gecoacht dus vind ze het minder lullig
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 14:47
Cherry Springs
Dan heeft z'n vader haar alsnog gecoacht maar dan is het een week geleden, dus dat vind ik maar een suf iets om rekening mee te houden. Als ze al weet dat ze het uit wil maken kan ze het beter gewoon meteen doen, anders denkt die jongen de hele tijd dat alles prima is en dan hoort ie achteraf zo van, ja, ik wilde het al weken uitmaken, maar het kwam er maar niet van. Iets met van uitstel komt afstel enzo. Doe het gewoon vlug en netjes, dan ben je er vanaf.
Oud 04-06-2012, 15:40
Verwijderd
Ze moet niet egoïstisch zijn en het gewoon nu direct uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2012, 20:21
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ze gaat een weekje wachten als ze het nog vol houdt
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 04:27
Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ze gaat een weekje wachten als ze het nog vol houdt
Lekker egoïstisch. "Goh, eigenlijk wil ik deze jongen dumpen, máár ik heb zijn vader (en dus indirect hem) nog nodig, dus ik wacht even."

Wtf?
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 18:17
RienoBieno
RienoBieno is offline
Nee z niet

ze vind het gewoon lullig heeft haar vader haar gecochd voor een keer. Ze vond het dan lullig om het uit te mkaen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2012, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Nee z niet

ze vind het gewoon lullig heeft haar vader haar gecochd voor een keer. Ze vond het dan lullig om het uit te mkaen
Nee, dat zegt ze maar. Uiteindelijk is het egoïsme.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 08:57
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
En de week erop is er iemand jarig of een bruiloft of een partij, een begrafenis... het is nooit een goede tijd om het uit te maken, dat kun je ook niet plannen, daarom kun je het beter gelijk doen!
Oud 06-06-2012, 11:22
JanDeVries
JanDeVries is offline
Laat me raden, het is dit meisje? http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1858864
En nu wil je haar, ondanks dat je in dat topic zei dat je het kon afsluiten, toch nog hebben, en heeft zij jou afgepoeierd met een 'Ja ik wíl het wel uitmaken met die ander maar dat kan niet want zijn vader coacht me'.

Ik laat dit hier gewoon even staan voor wat zelfreflectie. Misschien gaat er een lampje branden.
Oud 06-06-2012, 12:09
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ja dit meisje is het. En ik weet zeker dat ze hem niet meer leuk vind. Ik mag het er met niemand over hebben. EN als ik zeg hoe gaat het met J ( die jongen) Dan denkt ze dat ik het over het uitmaken heeft en wordt ze rood.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 12:43
JanDeVries
JanDeVries is offline
Ik snap dat je het wil pushen omdat jij graag nummer 1 op haar lijstje wil zijn, maar ze zal zelf de ballen moeten groeien om het uit te maken. Dus ga jij nou maar gewoon lekker je beurt afwachten, waarschijnlijk ben je over 2 weken toch alweer smoorverliefd op een ander meisje van blokfluitles.
Oud 06-06-2012, 14:32
RienoBieno
RienoBieno is offline
Haahaha ze vroeg me zelf om hulp en dat vroeg ik hier. Want ik wil der graag helpen
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 14:36
Verwijderd
Ik denk dat jouw manier van helpen haar op een gegeven moment flink de keel uit gaat hangen. Maar succes ermee dan maar.
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 16:31
RienoBieno
RienoBieno is offline
Ik vroeg het alleen maar hoor. Zij weet dit tog niet
Met citaat reageren
Oud 06-06-2012, 16:51
JanDeVries
JanDeVries is offline
Natuurlijk wil je haar graag helpen, je wil er zelf wel eventjes bovenop. Als ze het echt uit wil maken moet ze gewoon niet zo'n laffe tak zijn, desnoods verzint ze één of andere onzinreden. Mijn eerste vriendje dumpte mij bijvoorbeeld omdat ik zijn skeelers had afgepakt en ze niet terug wilde geven. We waren dan wel 9 en 10, maar ik geloof niet dat jullie op een veel volwassener niveau zitten dan dat.
Oud 06-06-2012, 18:11
RienoBieno
RienoBieno is offline
bedankt he uch uch uch
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten