Oud 24-06-2012, 20:43
Verwijderd
Wat ik veel om mij heen hoor en zie zijn mensen die soms wel wat aan hun lichaam willen veranderen of een ander die vindt dat hij/zij wel gezonder kan gaan leven mijn vraag aan jullie wat vinden jullie over je lichaam en gezondheid?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 20:52
LekkerBanaantje
LekkerBanaantje is offline
kben dr helemaal blij mee
Met citaat reageren
Oud 24-06-2012, 22:24
Lomyrne
Lomyrne is offline
Over het algemeen ben ik hartstikke tevreden. Hoewel iedereen wel eens ergens onzeker over is. Soms heb je dagen dat je jezelf dik vindt of je huid niet zuiver etc. Maar ik zal niks aan mezelf willen veranderen momenteel.

Iets gezonder mag wel. Bijvoorbeeld in het weekend rook ik een aantal sigaretten, en de dagen hierna ben ik benauwd en ik merk dat mijn conditie niet optimaal is dan.
Oud 24-06-2012, 23:25
icetea296
icetea296 is offline
ik ben helemaal blij met men lichaam en ook met me gezondheid
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 08:01
Verwijderd
Wat Lomyrne al zegt; je hebt dagen dat je goed in je vel in zit en absoluut niet aan jezelf twijfelt, en je hebt dagen dat je echt denkt 'Nou, het moet maar.' Ik zou op het moment ook niet echt iets willen veranderen aan mijn uiterlijk. Ik zou wel heel graag andere gewrichten hebben maar dat terzijde.

Gezonder mag best wel. Ik heb een spastische darm waar ik naar weiger te luisteren als ik iets ga eten, met als gevolg dat dat soms niet helemaal goed gaat. Ik weet dat ik er eigenlijk op zou moeten letten, maar daar heb ik meestal geen zin in. Ik ben wel begonnen met sporten, maar door mijn gewrichten kan (en mag) ik ook niet heel erg veel. Dus ik kan niet zoveel sporten als ik zou willen.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 08:29
Verwijderd
Ik ben heel tevreden met mijn lijf. Er zijn een aantal dingen die ik graag anders zou willen zien, maar dat zijn zaken waar ik zelf iets aan kan doen en dus vind ik niet dat ik daar over mag klagen. Dat gaat dan bijvoorbeeld over die paar kilo te veel of over de grove porien op min gezicht die minder worden als ik stop met roken.

Wat gezondheid betreft - dat verschilt eigenlijk van tijd tot tijd. Ik ben niet iemand die alles op een weegschaal legt, maar let over het algemeen wel op wat ik eet. Ik eet veel fruit en (rauwe) groenten en drink minstens twee liter water op een dag. Ik beweeg in principe genoeg, maar de ene dag wat meer dan de andere. Ik zou eigenlijk nog wel meer moeten sporten. Beetje jammer dat ik daar de discipline niet echt voor heb.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 10:58
Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik ben best wel tevreden! En dat klinkt misschien een beetje raar voor iemand die walvis-dik is en geen spierkracht meer heeft, maar vroegah was ik normaal qua gewicht en best wel fit, maar ook heel veel depressief en psychotisch. Door de medicijnen die ik nu slik voel ik mij in mijn koppie dikke prima en dan maakt de rest wat minder uit. Natuurlijk ben ik liever vrolijk én dun én fit enzo, maar voor deze situatie vind ik het wel best Op den duur hoop ik dat ik me weer normaal kan voortbewegen, genoeg energie heb om de hele dag actief te zijn en dat ik mijn extra kilo's ook weer kwijtraak (ik ben al een kilo of 5 kwijt) en het zou helemaal leuk zijn als mijn huid ook weer een beetje wordt als vroeger, maar ik word er nu niet ongelukkig van.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2012, 15:57
Verwijderd
Ik ben ook wel tevreden. Alleen mijn handen en nagels haat ik. Iets dunner zou ook wel mogen, maar ik val nog steeds onder de categorie 'slank'.

Wat mijn gezondheid betreft: ik leef zo gezond mogelijk. Chips en die bende eet ik eigenlijk nooit, en mijn moeder haalt onze groente uit eigen tuin. Ik hardloop sinds kort twee keer per week en met roken ben ik al een jaar gezond. Drinken doe ik wel, maar alleen in het weekend. En dan nog met mate.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:47
Greenscarfed
Greenscarfed is offline
Best wel tevreden, maar m'n lichaamsbouw valt wat tegen!
ik heb kleine borsten, dun taille, en plots springen m'n heupen en bekken en billen daar uit,
qua verhouding kon dat dus beter
maar ah, over het algemeen toch tevreden !
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 21:55
Verwijderd
Tevreden met mijn gezondheid . Ik sport 6x per week en eet veel gezonder dan de mensen om mij heen. Wel zou ik graag een sixpack willen, maar daar ben ik nu hard voor aan het werken haha.
Met citaat reageren
Oud 26-06-2012, 22:01
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Meh. Mijn gezondheid schommelt gigantisch, niet zo lekker. Daar schommelt ook mijn gemoedstoestand mee en daarmee ook mijn lichaamsbeeld. Dus, heel erg meh. Zowel lichaam als gezondheid.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 12:46
Verwijderd
goed.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 20:54
Diamera
Diamera is offline
Mwah wel okay. Ik ben tenminste gezond, dat is al iets om dankbaar voor te zijn! Ik ben niet zo blij met mijn gezicht maar goed, volgens mij verdwijnt het merendeel van waar ik niet zo blij mee ben met de leeftijd
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 23:23
ThisIsMyName
ThisIsMyName is offline
eigg best tevreden, alleen heb k een grote moedervlek op m'n rechter bovenarm ong 5cm hoog en 3 breed + me 6pack staat heel onsymetrish
Met citaat reageren
Oud 27-06-2012, 23:33
Verwijderd
Ik ben redelijk tevreden. Ik vind dat ik er goed uit zie, al mogen er wel wat kilootjes af. Ik ben ook lichamelijk gezond (al eet ik heel ongezond en daar ben ik minder tevreden over) en ik rook niet meer, dus daar ben ik ook wel blij mee. Psychisch ben ik iets minder 'gezond', maar daar gaat het ook al stukken beter mee.
Met citaat reageren
Oud 28-06-2012, 22:06
Chocolat_muffin
Chocolat_muffin is offline
Ik ben tevreden met mijn lichaam en gezondheid. Al heb ik ook mijn dagen dat ik mij slecht voel en alles wil veranderen aan mezelf. Maar voor de rest mag alles blijven zoals het is.
Met citaat reageren
Oud 29-06-2012, 00:06
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Tevreden. Toch zou ik graag wat kilo's willen kwijtraken die ik in Amerika ben aangekomen... Het vet gaat vooral op mijn buik zitten en daar ben ik soms onzeker over. En mijn conditie kan beter, minder drinken ook.
Ook soms onzuivere huid, maar ik kan ook niet alles hebben.
Oud 29-06-2012, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Tevreden. Toch zou ik graag wat kilo's willen kwijtraken die ik in Amerika ben aangekomen... Het vet gaat vooral op mijn buik zitten en daar ben ik soms onzeker over. En mijn conditie kan beter, minder drinken ook.
Ook soms onzuivere huid, maar ik kan ook niet alles hebben.
Whaha ik was ook aangekomen door mijn reis naar Amerika
6 kg of iets in die richting
Met citaat reageren
Oud 30-06-2012, 14:13
Bamboestokje
Bamboestokje is offline
Super. Ik denk dat ik nog wel zo'n 90 jaartjes mee kan Maar nee, ik ben gezond en daar gaat het om, hoewel mijn lichaam ook van goede bouw is
Met citaat reageren
Oud 04-07-2012, 13:52
Verwijderd
Ik ben over het algemeen tevreden met mijn lichaam, extra sinds ik regelmatig fitness. Wel ga ik wat laten veranderen, het tussen schotje van mijn neus staat scheef en die ga ik recht laten zetten omdat het mijn ademhaling deels belemmerd. Ik ben dus ook benieuwd of de cardio straks makkelijker gaat.
Verder zou het goedkoper en makkelijker zijn als ik geen hooikoorts, astma en voedselallergieën zou hebben, maar dat heeft er wel weer voor gezorgd dat ik beter voor m 'n lichaam zorg.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten