| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
Als je al niet met hem durft te bellen, hoe ga je je dan gedragen als je elkaar in het echt ziet?
Zou je het niet fijn vinden om op z'n minst een indicatie te hebben van hoe het zal gaan als jullie met z'n tweeën zijn? De gesprekken en zo? Wat nu als je hem ontmoet, je allebei niet weet wat je moet zeggen en er zo'n nare ervaring van komt?
|
|
|
|
|
|
hmmm je hebt een punt maar om hem te bellen zou ik z'n nummer moeten weten en die heb ik niet
heb wel geprobeerd om het aan hem te vragen maar hij is zelden online op msn :/..... maar weet je van onze gesprekken op msn enzo heb ik een sterk gevoel dat het wel goed zal gaan alleen ik zeg altijd alles wat ik denk (ben te eerlijk) en sommige mensen vinden dat niet leuk of aardig en voelen zich dan gekwetst dus drrm......
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
Maar je bent wel al aan het berekenen hoe dat nou moet als jullie een stel vormen.. En je wil op date maar durft niet te bellen, je hebt zijn nummer niet maar denkt erg vooruit
Spreek op jullie date tenminste wel af in het openbaar en laat een vriendinnetje ofzo weten waar je precies bent en met wie. :meeoudwijf:
|
|
|
|
|
kunnen jullie niet eens skypen? dat is minder eng dan bellen en dan weet je in ieder geval een beetje hoe hij is.
En de afstand hoeft geen probleem te zijn. ik heb al eens Almelo-Gouda gehad en dat ging ook prima.
![]() |
| Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Films, TV & Radio |
DUISTERE OPENBARINGEN festival legatus | 20 | 22-09-2004 17:18 | |
| Liefde & Relatie |
Onmogelijk? Miss_Jo | 10 | 26-08-2004 16:15 | |