Hallo iedereen,
Zoals sommige van jullie al weten is dat ik 12 jaar ben en al mijn eigen mini bedrijfje run.
Mijn werk is namelijk achter mijn computer zitten en hier site's op maken en opdrachten aannemen van bedrijven en andere particulieren.
Naast website's maak ik ook App's en webshop's.
Maar nu heb ik een aantal vragen om mijn beslissing te kunnen nemen.
Op je 12e mag je ook werken als zo geheten 'Ondernemer of Patriculier' dit doe ik ook.
Maar nu wil ik mijn nieuwe webshop gaan starten, normaal werk ik met dropshippers dit houd in dat deze mensen een voorraad hebben en iets bij hun in koopt als er een bestelling geplaatst is op je webshop, je weet van te voren de prijzen al.
Maar nu wil ik zelf een nieuwe webshop openen, met armbandjes van I (L) Twitter en I (L) Facebook, maar nu moet ik natuurlijk wel rekening houden met mijn inkomsten en uitgaven.
Mijn inkomsten verschillen per dag, dit komt omdat ik zelf bepaal hoeveel uur ik per week werk, en ook hoeveel klanten zich aanmelden.
Omdat drukkerij's geen dropshipper willen/kunnen zijn moet ik zelf een voorraad gaan inkopen, deze armbandjes verschillen van prijs, maar waar het om gaat is dat ik pas kan bestellen vanaf 50 stuks, dit kost dan ongeveer 0,52 cent per armbandje, deze armbandjes wil ik gaan verkopen op school en bijvoorbeeld ook op deze site.
Maar wat moet ik nu doen? Zal ik het al gaan inkopen? Denken jullie dat mensen hier interesse in hebben? Welke doelgroep? Zouden jullie zo'n armbandje graag willen kopen voor bijvoorbeeld 1,50?
Budget: Aanwezig.
Mvg, Tijmen
|