Hee,
Ik heb een aantal maanden geleden met een jongen gezoend, ik kende hem daarvoor niet zo goed, alleen van gezicht en 1 woord uitgewisseld.. maargoed.. na die avond had ik dus zn nummer en toen gingen we whatsappen enzo.. het zal niet langer dan een wek geweest zijn, maar zag m nog op school enzo, oogcontact maar later verminderde dat enorm en toen gaf ik het ook op en zat nog met andere shit enzo dus dacht er niet meer aan.. Maar in de zomervakantie ging ik bijna elke week uit en kwam ik hem dus ook tegen, we zeiden nog steeds niet veel maar voor mn gevoel was er wel een soort spanning (kan natuurlijk ook komen door die zoen ooit) ik ging weer dingen verzinnen hoe ik kon whatsappen om meer contact te krijgen.. Op school zag ik m de afgelopen weken elke dag zowat en knipoog, hoi zeggen en lachen zat er vaak wel in.. ook nog wat andere dingen meegemaakt die er eventueel op zouden kunnen wijzen, en toen ik uitging hadden we ook gepraat en gedanst enzo en toen ik wegmoest gaf hij een zoen op mn wang.. en :$ teken was er een keer op whatsapp ook.. het zijn geen goede tekenen misschien maar hebben jullie misschien een idee: vind hij me leuk? xx
(ja heel levensverhaal echt slecht :$)
|