Hallo Scholieren,
Ik vind dat ik een beetje te veel hoest, daarmee bedoel ik geteld dat ik elke 5 a 20 secondes moet hoesten, maar dan echt hard hoest en me hele longen wegbrand.
Donderdag avond (27 december) bleef een vriend bij me slapen, ik ben toen de hele nacht buiten geweest in de kou en 5 uur geslapen, Die vrijdag (28 december) Had ik een verjaardag van een vriend waar ik overnacht, met 8 andere mensen. We waren grotendeels zonder jas naar buiten geweest om te roken. Dus alle tijd waren we bijna buiten. Die nacht heb ik niet geslapen, Dus ik kom thuis om 11 uur. nog niet veel aan de hand, alleen ik begin alles wazig te zien en kom dus slaap te kort, ik duik me bedje in zoals het hoort. Ik word om 6 uur s´middags wakker gemaakt door mijn ouders (29 december) En toen begon ik al lichtjes te hoesten. Ik heb vannacht heerlijk geslapen....Maar ik word wakker (30 december) om 6 uur s´ochtends Door mijn gehoest, ik hoest echt niet normaal veel, en ook echt nooit zo hard.
Iemand tips of weet wat er aan de hand is?
ps: Laatste keer gerookt was gisteren (29 december) om 10:17. Zolang ik niet weet wat er aan de hand is, probeer ik gewoon niet te roken.
|