Hoi iedereen,
ik zit met een probleem dat me heel erg dwars zit. Er is een meisje die ik leerde kennen via een vriend, maar nu is het al lang uit met hem. Zij en ik kwamen goed overeen, altijd al, zij is altijd lief, maar ze is verandert... 2 dagen geleden begon ze me te negeren, mocht ik haar niet meer aanraken, alsof ze boos op mij is ofzo. Nu even voor de duidelijkheid, ik ben niet verliefd op haar ofzo, maar ik geef wel om haar. Op een bepaald moment kwamen zij en ik in een ruzie terecht op facebook en ik zei dan: als je zo begint te doen (van dat negeren en zo), dan moet ik niets meer van je weten
Zij daarop: oke dan
Ik: Maar wat scheelt er met jou? Ik deed helemaal niets verkeerd!
Zij:
Heb ze verwijderd als vriend, maar weetje, zo is zij helemaal niet, er moet toch een reden voor haar gedrag zijn? Ik heb ook gehoord dat ze een paar dagen een vriendje heeft van mijn jaar, ik ken hem ook trouwens. Zou het daar iets mee te maken hebben?
Het is alsof IK iets moet goedmaken, maar er valt helemaal niets goed te maken, want ik deed niets verkeerd. Als ik zou zeggen dat het me spijt, zou ik alweer de boosdoener lijken, maar op dit moment is het toch wel zo dat zij hier de bitch uithangt.
Help me!