![]() |
|
![]() |
Hallo allemaal,
Hierbij verkoop ik mijn overtollige kleding, hobby materiaal en 2 lampen. Het liefst hieronder reageren of mailen naar troeletje@gmail.com Mocht je nog andere vragen hebben dan hoor ik het graag. Ophalen in Enschede is mogelijk, anders verzenden via Postnl, DHL of Kiala. De maten zijn voornamelijk M en L. Als het anders is staat het erbij. Alle kledingstukken zijn 3,50 excl. verzenden. Alle prijzen zijn exclusief verzendkosten! Enjoy! Hobby materiaal Een hele verzamelmap vol met 3D kaarten maken. De plaatjes zitten per vakje samen met een envelop. Je hoeft ze alleen nog te knippen en op te plakken. Voor de hele map wil ik graag 7 euro hebben. ![]() 25 vellen scrapbook achtergronden, doe maar een leuk bod ![]() ![]() Dan heb ik nog een tijdschrift 100% Kraal ![]() En nog een heeeeeele hoop kralen! Bij interesse graag een berichtje ![]() ------------------------------------------------------------- Overige spullen Reinigingsmouse van Nivea, 1 x geprobeerd maar niet mijn ding. ![]() 2 Nagellakjes. Beide nog vol ![]() Haarclipjes Rood en paars ![]() Nachtwonder Andrelon, niet gebruikt ![]() Armbandje en oorbellen, 1,00 per stuk. ![]() Parfumflesjes mini's 1,00 voor alle ![]() Leuk klein tasje 1,00 ![]() Verschillende DVD's 1,50 p.s ![]() Strijkplaatjes voor op kledingstukken 1,00 p.s ![]() Setje van The Body Shop, Cranberry 7,50 [im]http://i42.photobucket.com/albums/e327/troeletje/20130326_102705_zps5a262009.jpg[/img] ------------------------------------------------------------- Kleding: Shirt maat s/m maar is meer een M ![]() Rokje maat XL ![]() Shirt maat S ![]() Shirt maat M ![]() Shirt maat M ![]() Korte/ 3kwarts broek maat 40 ![]() Broeken 2. uk 30 ![]() 3. maat 40 ![]() 4. maat 40 ![]() 5. maat 40 ![]() 6. maat XL ![]() Shirtjes 1.Maat L ![]() 2. Maat. L ![]() 3. Maat. S ![]() 4.maat XS ![]() 5. Maat M/L ![]() 6. maat s ![]() 7.maat m ![]() 8.maat XXL ![]() 9. maat s ![]() 10.maat s ![]() 11. maat s ![]() 12. maat m ![]() 13.maat m ![]() 15.maat m ![]() 16 maat m ![]() 17.maat m ![]() 18. maat M ![]() 19.maat M ![]() 20.maat L ![]() 21.maat m ![]() 22.maat s ![]() 23.maat s ![]() 25.maat m ![]() 26.maat s ![]() Sta lamp 7,50 ![]() Meer spullen komen later nog! Groetjes!
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|