![]() |
|
Duurt nog een jaar, maar ach.
Hier alvast een deel van het begin; spoileralert, maar het is wel fucking epic en een goede taste-of-things-to-come. http://www.gametrailers.com/video/e3...-effect/714902
|
![]() |
|
Mycom was 35 euro voor de CE-edition, heb je meteen dat gezeik met die eerste DLC van 10 dollar niet.
Overigens zou er in die DLC een belangrijk oud ras terugkomen (en in je team komen), schijnt... laat niet veel te raden over, maar ben wel benieuwd hoe ze dat in godsnaam verhaaltechnisch verantwoorden.
|
Hier valt het geloof ik mee, nog niet helemaal gelezen: http://www.eurogamer.net/articles/20...ffect-3-review
|
Ik hoor juist dat het een tof spel is en het verhaal gewoon prima is op een paar dingen na (en die dingen zijn dan blijkbaar ook meteen echt slecht)
Hij komt als het goed is overmorgen binnen met de post dus ik ben benieuwd.
||
Citaat:
|
Wanneer unlockt die From Ashes-missie zich? Al voor een tweede keer op de Citadel geweest? De mailbox stroomt over van de suggesties over wie je daar staan op te wachten met subquests en zo.
Groot verschil met ME II is dat zulke mails niet direct omgevormd worden tot een quest in je missielijst, je moet dus soms onthouden dat ergens nog iets te doen valt. Op zich wel realistisch.
|
Hier ook maar weer even.
![]() Over die indoctrinatie:
Spoiler
Ik kijk nog ff een filmpje over de 'Ending mysteries', lees dat excuus van Bioware, ga misschien nog een beetje multiplayeren om één keer echt te
Spoiler
![]() Oh, nog één filmpje dat ik je niet wil ontzeggen. Director's cut, geen idee waarom ze één van de ontroerendste laatste dialogen hebben ingekort, maar hier issie in vol ornaat:
Spoiler
||
Citaat:
|
Een laatste, kleine up leek me nog wel het proberen waard:
De multiplayer is lichtjes uitgebreid en wordt dinsdag weer uitgebreid met o.a. twee nieuwe mappen. Ondertussen gaan de 'Operations' iedere twee weken nog steeds door. Iemand hier die net zoals ik toch nog wel even de lol inziet van XP en geld grinden en characters/wapens unlocken? Ik zie bijv. nog wel de meerwaarde t.o.v. de singleplayer, door het spelen met o.a. Batarians. Vorcha's zijn er vanaf dinsdag ook, evenals weggelopen Cerberus-leden. Anyway, ik gebruik daar dezelfde nickname als hier. ![]()
|
zo, braaf nog gewacht op de 'extended cut' en voor Control gegaan
![]()
|
Dat vond ik zielig van alle al door-de-repears-gereapte-dode-civilisations
![]() ![]()
|
Cerberus zelf is echt niet goed gedaan. (ME1: Terrorist cell, ME2: grote organisatie met vage doelen, ME3: fucking evil binnen 2 seconden van de reaper landing ofzo.
![]() Voor Peace moet je in ME2 Legion en Tali loyalty hebben gedaan, heretics opgeblazen hebben helpt, tali niet exiled en ook de quarians niet richting oorlog sturen.Dan in ME3 alles kiezen en ze steeds hold fire laten doen tot je vrede krijgt. Maar ik blaas de quarians meestal op, wotwot space robot bro's
||
Citaat:
![]() Btw, waarom moesten we ook alweer starten vanaf een save voor de Cerberus base? ![]()
Laatst gewijzigd op 08-07-2012 om 04:43. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |