Oud 20-08-2002, 18:59
Verwijderd
hebben jullie dat al meegemaakt ?

ik ga dit nu door ... hij heeft weinig tijd (moet veel thuis werken, helpen ) en ik zit dan elke dag op hem te wachten . als hij zegt dat hij om 2uur komt , loopt dat uit tegen 4uur enzo
hij kan er niets aan doen , dat weet ik , maar ik wordt het een beetje beu en hij ook ...

nu is het dus echt moeilijk en we snakken echt naar vorige maand toen we bijna 24 uur bij elkaar waren en ons rot amuseerden , nu moeten we echt proberen ...

we verkeren al 4 maand

ik heb wel gehoord van mijn beste vriendin dat zij dit ook had doorgemaakt en dat het wel voorbijgaat , maar ik wordt nogal snel dingen beu en hij ook en vandaag was ik echt geflipt , ik was het echt kotsbeu en hij had ruzie thuis omdat hij eens 5 minuutjes buiten wou

enige ervaringen, raad ?

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-08-2002, 19:02
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
tja, k heb geen idee. k kan je geen raad geven. gewoon afwachten denk ik ja. het komt vast wel goed als jullie genoeg voor elkaar voelen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 19:04
Verwijderd
mjah
het probleem is ook dat we minder praten want we raken nogal snel op onze tenen getrapt ...

klinkt misschien dom maar vroeger vreeën we elke dag en nu is er altijd min. 1dag , max.3 dagen tussen
en dat vindt ik wel raar ... maarja , hij heeft niet zoveel tijd en ik heb teveel tijd

en iedereen die ik ken is op vakantie
Met citaat reageren
Oud 21-08-2002, 08:27
D-sire
D-sire is offline
Misschien moet je er eens serieus met hem over gaan praten en hem laten merken dat je het echt niet leuk vind hoe het nu loopt. Kan hij ook niet eens met thuis gaan praten dat hij misschien wat vaker bij je kan zijn? Of jij kunt natuurlijk bij hem komen.

Ik weet niet of je hier veel aan hebt, je moet het iig zelf proberen aan te pakken. Succes!
Oud 21-08-2002, 12:03
PardonMe
PardonMe is offline
he meis.
Vervelend dat jullie nu in zo'n situatie zitten.. Het is inderdaad niet leuk als julllie maar zo weinig samen kunnen zijn, maar probeer in die korte tijd dat jullie wèl bij elkaar zijn het leuk te houden, leuke gesprekken voeren, gezellig samen knuffelen, en probeer hem die problemen thuis (werken en helpen enz) even te laten vergeten door lief voor hem te zijn..
Maak het gewoon gezellig de momenten dat jullie bij elkaar zijn..
Tblijft natuurlijk alsnog wel vervelend, maar zo voorkom je iig dat het niet een complete rottijd wordt voor jullie samen en dat jullie al te veel gespannen raken, maar zorg dat wanneer je bij elkaar bent dat jullie de spanning juist een beetje kwijtraken..

Probeer ook niet te snel uit te vallen tegen hem.. Dat werkt, lijkt me, heel ongunstig in deze situatie.. Probeer je begripvol op te stellen, misschien is het moeilijk, maar je probeert het in ieder geval en als je vriend dat merkt zal hij dat vast heel fijn vinden..
Voor jezelf misschien ook fijner dat je gewoon minder snel de dingen zat bent en even doorbijten..

Ik denk dat jullie vanzelf een keer uit deze situatie geraken, het gaat nu thuis bij hem even slecht, maar dat zal toch niet permanent zijn (?), als het bij hem thuis beter gaat en jullie hebben weer meer tijd voor elkaar en kunnen jullie weer leuke dingen gaan doen samen...
Tot die tijd zul je er gewoon even het beste van moeten maken, probeer begrip op te brengen voor elkaar (hoe moelijk je dat ook zal vallen) en je zult even moeten doorbijten..
Maar ik neem aan dat je nog verder wilt met je vriend en dat je het niet vanwege dit wilt opgeven, *vecht* ervoor, praat samen over de problemen en steun elkaar.

heel veel succes!!

PS; ik denk dat elke relatie op een gegeven moment wel een keer in een lastige situatie (de een moeilijker dan de ander) maar dat je gewoon niet te snel moet opgeven maar vechten voor je relatie.. *achter de wolken schijnt de zon* en *na regen komt zonneschijn* (of nog meer regen...*kijkt naar buiten, bah*

Laatst gewijzigd op 21-08-2002 om 12:06.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten