Beste studenten van het forum. Ik heb dit jaar mijn mbo3 ict beheerder diploma gehaald, en wil graag op basis daarvan mijn mbo4 diploma ict beheerder halen om het compleet te maken. Ik heb op dit moment geen werk en geen school (geen inkomen). Maar toch waar een wil is, is een weg. Kan ik ook met een mbo3 toegelaten worden tot alle mbo4 opleidingen?
Wat ik nu wil, is werk vinden wat aansluit bij mijn opleiding zodat ik mijn inkomen binnen kan halen en mijn brood kan verdienen, dit wil ik graag combineren met geschoold werk, dus in de BBL variant. Het lijkt wel of ik in een put zit waar ik niet uit kan komen, hoe moet ik mijn verzekeringen, sport etc betalen? Ik ben nog steeds aan het solliciteren, maar kom nog steeds nergens, soms word ik er geestelijk moe van, omdat het niks uithaalt waardoor ik mezelf hopeloos voel.
Ik weet niet of ik me nog aan kan melden bij een school die mij aan wilt nemen gezien de datum etc. Let niet aub niet op kritiek mensen. Ik ben ook maar een mens die af en toe fouten maakt....
Laatst gewijzigd op 07-08-2013 om 19:48.
|