hey,
ik ben een jonge jongen van 20 jaar en ik sta niet echt sterk in me schoenen kwa dit verhaal:
ik ben uit geweest met een paar vrienden/vriendinnen het was een hele gezelige in de kroeg veel gedrinken, uit eindelijk gingen naar een huis van een vriend, aan de sterke drank we aren goed dronken.
maar ik heb sinds kort al een oogje op een van me stap vriendinnetjes ik ben helemaal gek op der ik denk de heltijd aan der droom van der maar ze heeft al een vriend en zo,
en op de avond nog ze was dronken en we zatten al een beetje te knufffelen enzo maar op daarna gaf ze me een kusje, ik had dat natuurlijk niet verwacht duz ik was als waren frozen en daarna ging het weer verder met knuffelen, daarna is er niks meer gebeurd de,
maar de volgende dag wist ik het me nog te herinneren wat er gebeurd was en heb toen een groepschat op whatsupp gemaakt met haar en een paar vrienden/vriendinnen, om uit te zoeken wat ze der nog van af weet maar bleek dat ze zich niks meer herinnert wat er allemaal gebeurt is.
mijn vraag is hier bij wat moet ik doen? moet ik doen als of er niks gebeurt is? en die kus als nee srry beschouwen.
btw: srry voor dat er geen hoofdletters en punten goed bij zitten spelling is niet mijn beste vak of zinnen die niet kloppen
|