Oud 16-10-2013, 00:38
beauukex3
beauukex3 is offline
Ik Ben een Meisje en ik word binnenn 2 Maand 15 en ben nog maar 1.51 groot/klein
en ik zit daar echt mee in . Ik ben de kleinste in de klas en ik weet niet wat ik er aan kan doen .. ik heb al wat opgezocht op internet en zo en daar staat dat je een groeihormonen kuur kan volgen Maar daar zijn ook zo van die nare bijwerkingen aan bijvoorbeeld dat je een tumor kan krijgen enzo ... ik heb ook al gevraagd aan de gewone dokter of ik nog zou groeien en hij zei dat ik nog hoogsten 3 centimeter groei ...
Maar mijn vraag is dus tot welke leeftijd groeit een Meisje ongeveer en wat is de gemiddelde lengte ?? grts beau
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 10:58
Buddyke
Buddyke is offline
Ik weet geen antwoord op je vraag maar maak je niet zo druk klein zijn heeft ook voordelen blijf tevreden met jezelf en zou niet die kuur gaan doen want ken iemand en ligt nu in het ziekenhuis met een tumor zo groot als een mandarijn en zij heeft kans op dat ze dood gaat gelukkig is het nu wel beter met haar maar is nog steeds gevaarlijk dat het terug kan komen 😥 dus wees voorzichtig wat je doet
Met citaat reageren
Oud 16-10-2013, 11:03
Elin3
Elin3 is offline
Het is niet erg om klein te zijn, zolang je zelf een brief op de post kunt doen (bij wijze van spreken) zou ik niet zo snel aan de hormonen beginnen. Hoeveel jij nog gaat groeien is niet met zekerheid te zeggen, maar vaak groei je nadat je voor het eerst ongesteld bent geworden nog ongeveer 3 centimeter. Maar ook dit kan per meisje verschillen.

Maak je niet al druk om je lengte, niemand is perfect en zolang je geen lichamelijke klachten hebt kan je heel gelukkig leven met die lengte
Oud 16-10-2013, 12:41
arPos
arPos is offline
Kleine meiden zijn top.

Wat moest ik als iedere meid langer dan ik was
Oud 12-11-2013, 10:09
liatje
liatje is offline
Veel mannen vallen op korte dames, ik vind het ook vrouwelijker staan.
Je zal maar als vrouw heel lang zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 12:23
bikinigek
bikinigek is offline
en je kunt nog altijd 10cm erbij doen met hakjes
Met citaat reageren
Oud 12-11-2013, 14:24
tomska
tomska is offline
kleiner is leuker vind ik persoonlijk en ik denk dat een dokter alleen maar kan voorspellen hoe groot je gaat worden.. je groeit volgens mij nog een vrij lange tijd door in elk opzicht en ben je op je 18/21 pas echt volwassen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 14:56
love-in-the-air
love-in-the-air is offline
er is niks mis met klein zijn, dus ik zou me er bij neerleggen
Met citaat reageren
Oud 13-11-2013, 17:49
Verwijderd
Je kunt hakken aandoen als je je klein voelt, maar er is niks mis mee met klein zijn. Klein maar fijn! ik ben ook niet de grootste. Ik ben 1,60.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten