Oud 28-01-2014, 19:30
JustSaying
JustSaying is offline
hoi toen ik mijn laptop had gekocht had ik al een paar vlekken erop, ik dacht dat het normallen vlekken waren. dus kocht een paar beeldscherm doeken, maar het ging niet weg. ik belde het bedrijf op waar ik die vandaan had en ze zeiden dat het olievlekken binnen het scherm zitten en dat ziet niet in de garantie dus hoe kan ik die vlekken eraf halen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-01-2014, 20:33
ThomasJu
ThomasJu is offline
Iets wat ergens in zit kan je er niet af halen, hooguit er uit.

Een nieuw product moet helemaal correct werken, is dat niet het geval, dan mag je het product terug brengen. (Of jje krijgt dan je geld terug, of een vervangend exemplaar).
Hoe lang geleden heb je hem gekocht?

Zelf je laptopscherm open maken raad ik je niet aan. Dat krijg je nooit meer goed in elkaar.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2014, 21:02
Verwijderd
op een laptop die je koopt heb je standaart 1 jaar garantie, dus als deze binnen de gerantieperiode valt moeten hun deze gewoon repareren, toen ik mijn laptop kocht was er 1 ledje kapot waardoor er een zwart puntje in het scherm zat, omdat ik nog garantie had is er een nieuw scherm ingezet,

en ik denk niet dat je die vlekken uit je scherm krijgt, als het een lcd scherm is zijn het al helemaal geen olivlekken want dan is gewoon je scherm kapot.
Met citaat reageren
Oud 30-01-2014, 12:26
huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
op een laptop die je koopt heb je standaart 1 jaar garantie, dus als deze binnen de gerantieperiode valt moeten hun deze gewoon repareren, toen ik mijn laptop kocht was er 1 ledje kapot waardoor er een zwart puntje in het scherm zat, omdat ik nog garantie had is er een nieuw scherm ingezet,

en ik denk niet dat je die vlekken uit je scherm krijgt, als het een lcd scherm is zijn het al helemaal geen olivlekken want dan is gewoon je scherm kapot.
als het goed is heb je wettelijk recht op minimaal 2 jaar garantie. welk merk heb je ? vaak kan je wel rechtstreeks contact opnemen met bijvoorbeeld asus en dan vragen aan hun wat de opties zijn.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten