Hey allemaal, ik zit echt met iets & ik moet het ergens kwijt kunnen...
Dus ik ben zelf 17 jaar, ik heb 2 relaties achter de rug: eentje van twee maanden en eentje van anderhalf jaar. Ik heb nu 3 maanden een nieuwe relatie met een jongen van 19.
Ben 2 keer gedumpt geweest, doordat ze me 'beu' raakten, de gevoelens waren op... ik geef toe ik liet veel van mij horen en het is me al aangegeven dat ik 'verstikte' in een relatie.
Met mijn nieuwe vriend gaat het goed, maar hij zegt zelf dat ik soms meer aanhankelijk mag zijn, maar ik ben zo bang dat hij mij ook weer beu raakt. Doordat de breuken zo pijnlijk waren en ik 'verstikkend' was, hou ik me in en laat ik hem ook veel vrij, hij gaat regelmatig naar zijn twee beste vrienden... Hij blijft zeggen dat ik meer aanhankelijk mag zijn, ik weet gewoon niet wat ik moet... We sturen redelijk veel berichten op een dag en zijn meerdere dagen per week samen, ik ben zo bang dat hetzelfde gaat gebeuren, ookal zegt hij van niet.
Kunnen jullie je mening geven en ook hoe jullie structuur in een relatie is, ik zou het graag gezond houden.
mvg Birgit
|