Deze vraag is vast al een keer gesteld maar kan het niet vinden.
Ik ben 16 en wil een tattoo, maar het probleem is dat bij alle shops waar ik kom ze pas vanaf 18 zetten.
Vroeg me af of iemand een shop wist? Het liefste in Overijssel maar maakt ook niet echt uit.
Alvast bedankt
En ja, ik zou hem natuurlijk ook pas kunnen zetten als ik 18 ben want dan vind ik deze tattoo nog steeds mooi, maar ik wil hem dus graag nu
Er zijn overigens wel tattoo-shops die zetten in de leeftijdsgroep 16-18, maar met toestemming en onder begeleiding van je ouders/voogd. Maar elke shop heeft daar z'n eigen regels voor.
Zoals ik al zei, ik wil hem nu. Over 2 jaar zou ik ook al dood kunnen zijn en dan heb ik hem nog steeds niet. En hoezo intelligenter? Ik vind niet dat ik hoef te verantwoorden waarom ik deze tattoo nu wil maar ik heb er zeker al jaren over na gedacht
Er zijn overigens wel tattoo-shops die zetten in de leeftijdsgroep 16-18, maar met toestemming en onder begeleiding van je ouders/voogd. Maar elke shop heeft daar z'n eigen regels voor.
Precies. En de toestemming van mijn ouders heb ik, dus daarom zoek ik nu gewoon mensen die een shop weten. Maar schijnbaar weet niemand die
Zoals ik al zei, ik wil hem nu. Over 2 jaar zou ik ook al dood kunnen zijn en dan heb ik hem nog steeds niet.
Zo ken ik er wel meer.
Citaat:
En hoezo intelligenter? Ik vind niet dat ik hoef te verantwoorden waarom ik deze tattoo nu wil maar ik heb er zeker al jaren over na gedacht
Je hoeft het ook niet te verantwoorden. Maar misschien heb je later gewoon iets meer besef van wat wel of niet mooi is en daar komt dan hopelijk bij kijken dat je begrijpt dat tatoo's een beetje kinderachtig zijn.