Oud 12-02-2015, 22:06
-Marleen
-Marleen is offline
Heey
Ik vroeg mij af of jullie meiden met make-up aantrekkelijker vinden dan zonder make-up of juist andersom.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:07
-Marleen
-Marleen is offline
Durian naamzoek want jwz

Laatst gewijzigd op 13-02-2015 om 12:19.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:18
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Met. Sowieso
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:21
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Met. Sowieso
Wat voor make up vind je t meest aantrekkelijk?
Oud 12-02-2015, 22:22
Axel11
Axel11 is offline
Gaat dit specifiek over seksuele aantrekkingskracht, aangezien het op dit subforum staat?
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:25
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Gaat dit specifiek over seksuele aantrekkingskracht, aangezien het op dit subforum staat?
Ik heb serieus geen idee
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:26
ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Citaat:
Wat voor make up vind je t meest aantrekkelijk?
uHh uhh. Ik ben eenjongen. Ik heb er geen verstand van
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:36
Durian
Durian is offline
lol, ik las je bericht

Laatst gewijzigd op 13-02-2015 om 17:39.
Met citaat reageren
Oud 12-02-2015, 22:37
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
uHh uhh. Ik ben eenjongen. Ik heb er geen verstand van
Je weet toch wel of je naturelle make up of juist veel oogschaduw en zwaardere make up mooier vindt?
Oud 13-02-2015, 06:34
AridersLife
AridersLife is offline
Zo weinig mogelijk. Echte meiden zijn mooi. Goeie test is met je hoofd tegen Het raam aan gaan staan. Laat je dan een complete afdruk van je gezicht achter is het teveel. Nee beetje je wimpers doen etc is leuk maar ga niet heel je face onderpoederen. Ten eerste dat ziet er meestal zo dof als een pop uit. En als je dan zon meid zonder ziet is het net een lijk.

Oftewel laat zoveel mogelijk van je eigen schoonheid zien. En werk het niet weg!
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 06:43
Durian
Durian is offline
Wat degene boven me zegt iets met de ogen doen is leuk maar verder niks
Oud 13-02-2015, 06:43
Elin3
Elin3 is offline
AridersLife, ik snap je punt, maar ik kan me niet voorstellen dat je mascara, oogschaduw etc. een afdruk kan maken op het raam! Bij foundation en poeder kan ik het idee nog begrijpen, maar in de praktijk valt dat reuze mee. Anders zouden er zo nu en dan ook wel foundation-vlekken op de zwarte colbert of het witte overhemd van mijn vriend zitten, omdat ik hem knuffel of tegen hem aan hang. En dat is niet het geval

Wat je zegt over poeder en foundation klopt deels, het maakt je huid wat matter. Sommige meiden weten dat weer heel mooi te compenseren met blush (voor een gezonde kleur) en highlighter (voor glans). Wanneer de make up er af gaat zie je inderdaad gewoon haar niet-perfecte huid, maar waarom zou dat er uitzien als een lijk...? En waarom is dat niet zo bij meiden die geen make up dragen?
Oud 13-02-2015, 08:08
Verwijderd
ik vid beetje mascara enzo wel mooi maar ook echt niet teveel.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 12:20
-Marleen
-Marleen is offline
Citaat:
Daar gaat mijn privacy hahahahaha
Ik heb je al geappt bby
Ja oeps automatisme heb veranderd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 13:06
AridersLife
AridersLife is offline
Citaat:
AridersLife, ik snap je punt, maar ik kan me niet voorstellen dat je mascara, oogschaduw etc. een afdruk kan maken op het raam! Bij foundation en poeder kan ik het idee nog begrijpen, maar in de praktijk valt dat reuze mee. Anders zouden er zo nu en dan ook wel foundation-vlekken op de zwarte colbert of het witte overhemd van mijn vriend zitten, omdat ik hem knuffel of tegen hem aan hang. En dat is niet het geval

Wat je zegt over poeder en foundation klopt deels, het maakt je huid wat matter. Sommige meiden weten dat weer heel mooi te compenseren met blush (voor een gezonde kleur) en highlighter (voor glans). Wanneer de make up er af gaat zie je inderdaad gewoon haar niet-perfecte huid, maar waarom zou dat er uitzien als een lijk...? En waarom is dat niet zo bij meiden die geen make up dragen?

met dat raam was meer figuurlijk bedoelt (sommigen meiden hebben zoveel dat het echt afgeeft)

ik had meiden op mijn middelbare school die zichzelf zo erg onderpoederen dat het net een barbie is, daardoor kwam er schijnbaar totaal geen zonlicht meer in het gezicht en als ze dan een keertje verslapen hadden en geen tijd voor make up hadden waren ze echt lijkwit in hun gezicht.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 13:11
AridersLife
AridersLife is offline
is toen ook een onderzoek over geweest.

Te veel make-up afknapper nummer 1 voor mannen

Als we een spannende date hebben, zijn we snel geneigd om extra make-up op te doen. Wat meer blush hier, een extra laagje mascara daar. Maar uit onderzoek blijkt dat dit helemaal niet nodig is om die lekkere vent te imponeren.

Dat mannen niet altijd even gecharmeerd zijn van ons geplamuurde koppie, wisten we stiekem al. Maar dat te veel make-up bij vrouwen de grootste afknapper voor mannen is, is toch wel even slikken. Daily Mail meldt dat mannen zich veel sneller aangetrokken voelen tot vrouwen met een natuurlijke look. Het zal dan ook geen verrassing zijn dat afknapper nummer 2 een nepkleurtje is. In het onderzoek geeft 33% van de mannen aan dat een vrouw met een zonnebankbruinkleurtje alles behalve aantrekkelijk is.

Make-upvrij
Uit het onderzoek blijkt dat vrouwen gemiddeld 1500 keer per jaar hun make-up opdoen of bijwerken. Dit komt neer op meer dan 4 keer per dag! Ook toont het onderzoek aan dat vrouwen in totaal minder dan 4 weken per jaar met een make-upvrij gezichtje rondlopen. Meer dan de helft van de vrouwen geeft aan maar 2 keer per maand met een naakt gezichtje rond te lopen.

Mannen zien ons dus liever zo naturel mogelijk, maar vrouwen daarentegen voelen zich daar helemaal niet prettig bij. Het blijkt namelijk dat 28% van de vrouwen zich onzeker voelt zonder een laagje decoratieve cosmetica op hun gezicht. Het is zelfs zo erg dat 17% van de vrouwen haar date zou afzeggen als zij geen make-up draagt. Nóg extremer is het feit dat 14% van de vrouwen niet eens het huis durft te verlaten zonder make-up.

Indruk maken
Mannen komen van Mars en vrouwen van Venus lijkt ook hier weer van toepassing. 2 op de 3 vrouwen geeft namelijk aan dat zij make-up draagt om indruk te maken op mannen, terwijl volgens onze mannelijke wederhelft juist 3 op de 4 vrouwen te veel make-up draagt. Nu blijkt maar weer dat we mannen nooit zullen begrijpen...
Met citaat reageren
Oud 13-02-2015, 13:58
rensend
rensend is offline
Make up kan mooi zijn maar dan moet het niet teveel zijn
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten