Oud 12-05-2015, 21:06
anno2001
anno2001 is offline
hallo ik zit met een probleempje:
Een vriend waarvan zijn ouders ook goed bevriend zijn met mijn ouders wil me zoenen en binnendoen :/ ik zie hem altijd als er een feestje is en dan wil hij mij altijd knuffelen en ja ik dacht eerst van ok waarom ni ik vond dat niet erg ofzo da was gewoon echt super vriendschappelijk maar nu is er pas weer een feest geweest en na het feest begon hij met mij te sturen dat hij me echt wou kussen en ik vroeg me toen af of dat niet heel vreemd was en toen zei ik ook dat ik dqt nog nooit had gedaan , na heel wat gechat vroeg hij me ook of ik wou tongen (binnendoen) en toen vroeg ik hem waarom hij dat wou en toen zei hij dat hij mij dat leuke gevoel van kussen en binnendoen ook eens wou laten zien hoe leuk dat wel niet was dus nu gaat hy mij om een volgend feestje meepakken en me kussen maar ik weet niet god wat ik nu moet doen op een een of andere manier zou ik het nogwel willen maar tog ook weer niet omdat ik er geen relatie mee heb.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2015, 21:33
supervent123
supervent123 is offline
Contact verbreken.. sirieus die jongen spoort volgens mij niet helemaal.
Als het bij knuffelen blijft oke.
Maar hij wil steeds verder en dat zonder relatie.
Misschien tijd dat hij daar eens aan dacht.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2015, 21:35
bloodyb
bloodyb is offline
Als hij dingen met jou wil doen waar jij je niet lekker bij voelt moet je dat vooral niet doen. Als jullie goede vrienden zijn kunnen jullie elkaar op de wang kussen.
Oud 12-05-2015, 21:40
Elin3
Elin3 is offline
Vrienden die over jouw grenzen heen gaan zijn geen goede vrienden. Al moet je dan natuurlijk wel duidelijk je grenzen aangeven. Vertel hem dat je hem niet wil zoenen en accepteer niet dat hij je ineens gaat knuffel. Probeert hij jou ondanks jouw afwijzingen je toch te zoenen, gewoon wegduwen.
Oud 13-05-2015, 08:06
bierkoning
bierkoning is offline
Volgens mij is de kern hier dat ze niet weet hoe ze moet zoenen. niet perse dat ze het niet wil...

als je het inderdaad niet wil doen moet je dat uiteraard gewoon zeggen. en dan ook zeker niet doen. met een bekende van je zoenen zonder relatie is heus niet verboden.

Hoe moet je zoenen? tja dat is met iedereen anders. probeer gewoon dingen samen uit. niet teveel speeksel en niet als een wasmachine tekeer gaan. succes
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten