Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik hoor vaker dat mensen verbaasd zijn over de "lage" gemiddelde lichaamslengte van de jonge Nederlandse vrouw, maar het is echt iets van 1,70 cm. Ga hierbij voor de huidige jonge vrouwen maar uit van circa 20% 1,75 cm en langer.
http://www.cbs.nl/NR/rdonlyres/5C7B6...4b15p92art.pdf |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Je libido is hoe vaak je gemiddeld zin hebt in seks. Sommige mensen willen 1-2 per maand, sommige mensen willen nooit, en sommige mensen willen drie keer per dag. In principe is dat allemaal normaal. Mensen die vaker seks willen stralen dat uit. Dat kan op heel veel verschillende manieren, maar al die manieren gaan over interactie met anderen. In mijn ervaring staan mensen die van seks houden vaak wat steviger in hun schoenen, durven ze meer te vertrouwen op hun lichaam, en hebben ze een soort fonkelende oplettendheid in hun ogen die je anders niet ziet. Bovendien stralen ze door hun interesse in seks ook vaak algemene interesse uit richting mensen. Door al die dingen komen ze aantrekkelijker over. Voorwaarde is wel dat je op een gezonde manier hebt leren omgaan met je seksualiteit. Zie 't als een speciale set sociale vaardigheden, zoiets als gevoel voor humor. Dat je seks wil met je nieuwe crush is normaal, maar zegt verder niets over je voorkeuren op de lange termijn. Die is meer afhankelijk van je neurologie en hormonenspiegel. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik dacht omdat die hormoonspiegel strijgt, dat je libido ook omhoog gaat. Volgens mij heeft zin in seks ook iets met hormonen te maken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sorry, 3 mm te klein, vind je nu niet leuk meer. Onzin, je vind iemand leuk of niet, en dan doen de lichamelijke uiterlijkheden er niet meer toe.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Iedereen is hier bezig over lange meisjes en hoe groot ze moeten zijn, maar hoe zit het dan met kleine meisjes? Zijn er dan ook mensen die liever een kleiner persoon hebben? ik ben zelf maar 1m55 en dus echt wel klein, ik ben de kleinste van de klas en raar maar waar ben ik verliefd op 1 van de grootsten van de klas, niet zozeer door zijn lengte maar door zijn humor en ook zijn zwart-groene ogen. Uiterlijk is altijd handig meegenomen maar innerlijk is vele belangrijker toch
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik ben 195, en val meer op de persoon dan de lengte |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Modellen gezocht- gratis geknipt of gekleurd worden Amsterdam hairstyliste86 | 7 | 27-09-2012 17:08 | |
Lichaam & Gezondheid |
penis vergroting? depress | 8 | 14-01-2012 18:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
'Geloof' jij in de oerknal? Verwijderd | 182 | 20-08-2005 23:35 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Voeding en Gezondheids-topic # 39 Gothic | 500 | 22-03-2005 11:22 | |
Eindexamens 2003 |
[Wiskunde B] (VWO); Stel hier je vragen en vertel wat je van het examen vond! Snufje | 222 | 22-05-2003 11:40 | |
Seksualiteit |
meiden??welke lengte... Conqueror1 | 4 | 04-03-2002 21:41 |