Oud 21-12-2015, 22:51
FrankB93
FrankB93 is offline
Hoi allemaal,

Ik heb sinds begin november contact met een meisje van mij op school. We hebben elkaar daar ook al een paar keer gespot en hebben zelf een keer even gepraat na schooltijd toen we allebei op een verschillende trein zaten te wachten en ik merkte meteen dat ze heel verlegen was. Heb toen na die tijd gewoon vaak genoeg geprobeerd om met haar af te spreken maar steeds kon ze dus niet.

Ze kon eigenlijk wel, maar ze was gewoon heel verlegen en heb haar ook al een aantal keren een ultimatum aangegeven om af te spreken en telkens gaf ik haar dus weer een kans. (We praten dagelijks via whatsapp).

We praten dagelijks via whatsapp en de gesprekken zijn ook niet echt heel erg leuk en dan leest ze iets en dan reageert ze uren niet meer en dan praat ik weer en dan zegt ze van jaa ik kan niet altijd reageren terwijl ze dan wel gewoon tig keer op app heeft gekeken en dat is gewoon raar als je zegt mij leuk te vinden? (Dan wil je toch juist praten)

Afgelopen zaterdag ben ik dus wezen stappen in dezelfde stad als haar en toen was het schatje dit en schatje dat en toen voelde ik me weer belangrijk en toen zeiden we al we gaan afspreken enzo en toen ze in de stad was heb ik daarna niets meer van haar weergehoord en heb ik haar dus niet gezien en toen ik terug reed naar huis hoorde ik van waar ben je? (Dat was kwart voor 4 snachts) toen heb ik gezegd ik ben naar huis en ze had volgens mij aardig op want ze keek niet op app en vond me niet belangrijk genoeg ofzo. Dus werd boos op haar en toen kwam er een heel persoonlijk verhaal van haar uit dat ze is gebruikt of iets en dat ze me heel erg leuk vond en blabla hele verhalen en hartstikke lief doen en alles en alles maar volgens mij was dat vanuit drank enzo.

Nou ik even kijken hoe de zondag en maandag waren, maar gewoom weer op app en heel kortaf. Ik ben een man maar vrouwen blijven gewoon moeilijk te peilen en weet niet wat ik er mee aan moet.

We hebben nu dus afgesproken donderdag en wil met haar gewoon de stad in gaan om te winkelen en misschien even een drankje te doen om elkaar beter te leren kennen. Mocht ze afzeggen is het voor mij meteen klaar, ben van plan om haar hand even vast te pakken als we in de stad lopen om haar te testen en misschien dan nog wel een kus mocht het heel goed voelen.

Maar ik weet gewoon niet wat ik van haar moet vinden en zit dus in twijfel. Zaterdag avond was ze heel lief en dan nu ziet ze me eigenlijk niet echt staan. Ben bang dat als donderdag goed gaat en dat het niet verbetert op whatsapp en dat ze nog steeds niet echt wil afspreken dat ik uiteindelijk ongelukkig hier van ga worden. Wat moet ik doen. Weet het zelf namelijk niet echt ..
Advertentie
Oud 22-12-2015, 07:19
bierkoning
bierkoning is offline
Vraag het haar op je date. Hoe zit het tussen ons? Dan heb je duidelijkheid.
Oud 22-12-2015, 08:28
Elin3
Elin3 is offline
Pff wat een moeilijk meisje. Ze zou zich gewoon constant hetzelfde moeten gedragen tegenover jou. Een keer laat reageren op de app kan natuurlijk, maar op deze manier krijg je een heel raar beeld van haar. Blijft het zo, dan zou ik er heel snel een punt achter zetten. Er zijn genoeg meisjes, en die zijn echt niet allemaal zo gecompliceerd.
Oud 22-12-2015, 08:30
Merle1997
Merle1997 is offline
Ik zou juist een beetje voorzichtig doen en niet meteen vragen hoe het nu zit. Die date is waarschijnlijk het eerste moment dat jullie elkaar echt kunnen leren kennen buiten de app en zonder drank op. Waarom zou je nu al hoge verwachtingen hebben? Misschien wil ze wel niet zoenen op een eerste date. Ze wil met je afspreken dus dat is toch heel mooi? Sommige meisjes zijn nu eenmaal wat meer verlegen, en zeker bij jongens. Ik ben zelf ook heel anders met mijn vriendinnen als met een jongen die ik nog niet zo goed ken.

Ga lekker genieten van jullie date donderdag en probeer elkaar beter te leren kennen. Maar heb niet meteen super hoge verwachtingen want ik denk dat je haar daarmee afschrikt. Verder vinden meisjes (oke, vind ik) het leuk als een jongen initiatief neemt in wat te doen op een date en ook qua aanraken of zoenen, maar zorg wel dat het moment daar is en de klik er is tussen jullie. Op een eerste date niet zoenen is echt niet gek. Je kunt dingen niet forceren. Veel plezier donderdag!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten