Heeyheey lieve medeschoolieren,
Ik zit met een probleempje: binnenkort studeren de laatstejaars van mijn school af, en onze klas heeft de verantwoordelijkheid gekregen om voor iedere laatstejaars een kort videofragment te maken waarin we hen bedanken. Hier komt het probleem: ik heb geen inspiratie!!! Kunnen jullie mij helpen om het beste en origineelste filmpje te maken?
Groetjes en alvast bedankt voor de ideetjes!
Xxx, Luna
eerstejaars op zich neemt om die een beetje de school te laten zien. Onze 'meters en Peters' studeren dit jaar af, dus mogen wij hen bedanken voor wat ze voor ons hebben gedaan
Misschien kan je een video maken over een wereld zonder begeleiding van de ouderejaars. Eerstejaars die verdwalen, die de bieb niet kunnen vinden, die te laat komen, etc. Dan laat je in die video zien hoe hard het werk van de ouderejaars nodig was om jullie een goede start te geven.
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...