Oud 08-01-2017, 15:05
Verwijderd
Heyy,

Ik zit met een soort van probleem achtig iets.

Zaterdag ging ik op bezoek bij een vriend ( ken hem als best wel lang)
We zijn vrienden en onze zusjes en ouders ook. Nou het was best gezellig enz.
Na het avond eten gingen we met zn vieren doen of waardheid spelen ( wij zijn allebei 13 en onze zusjes allebei 9)
Nou het was best wel gezellig toen was zijn zusje aan de beurt wie we even V noemen. V zei tegen mij" Ruzanna je bent toch geen mietje?" ik antwoorde met" nee". Toen vroeg ze Doen of Waarheid. Ik koos voor doen. en toen zei ze "Geef E
(mn viend en haar broer) een kus of zijn wang". We zaten op een bed hij lag zeg maar onderuit gezakt. Hij ging gelijk rechtop zitten en zei lachend "Nou doe maar." Toen zei ik "o je wilt het ook nog "zei die" eh nee." Ik wou het niet maaar ik heb hem toch nog een snelle kus gegeven.
Na wat gespeeld te hebben was ik weer aan de beurt en zei ik tegen E "Doen of Waarheid"
Ik vroeg of hij verliefd was op iemand. Hij zei van niet maar wel dat ie verliefd was geweest. Toen ik vroeg op wie heeft hij me letterlijk 3 minuten aangestaard.
Onze zusjes gingen naar een andere kamer. en toen ik bleef zeuren over op wie die verliefd was geweest. Zei die dat het een grapje was. ( Hij had mij btw ook een paar keer gevraagd of ik een vriendje had of verliefd was)
We hebben nog wat muziek geluisterd en gekletst. Toen ging ik even kijken bij onze zusjes. En toen ik terug was zei die "Je hebt een vriendje" Ik zei nee en zag dat ie mijn whatsapp berichten aan het lezen was. Hij zei en wie is david dan( dat is een vriend van me die ik heb leren kennen via social media) ik zei dat het gewoon en vriend was en verder niks (hij heeft daarna nog 3 keer gevraagd of het echt niet mijn vriendje was en of ik verliefd was.

Normaal als we bij hun op bezoek gingen is er nooit zoiets geweest hij was zelfs een beetje afstandelijk. Denken jullie dat dat komt door dat kus of wat anders want het stelde bijna niks voor. sorry voor het lange verhaal als er iets niet duidelijk is moeten jullie het zeggen.

Alvast bedankt

Ruzanna
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2017, 15:32
Elin3
Elin3 is offline
Waarschijnlijk heeft het een beetje te maken met jullie leeftijd en interesses. Vroeger konden jullie waarschijnlijk prima samen spelen maar nu maak je je ineens druk over verliefdheden, vriendjes, verkering, etc. Daar kan een vriendschap een heel andere dynamiek door krijgen. Waarschijnlijk wordt dat over een tijdje wel weer beter.
Oud 08-01-2017, 15:42
Verwijderd
Citaat:
Waarschijnlijk heeft het een beetje te maken met jullie leeftijd en interesses. Vroeger konden jullie waarschijnlijk prima samen spelen maar nu maak je je ineens druk over verliefdheden, vriendjes, verkering, etc. Daar kan een vriendschap een heel andere dynamiek door krijgen. Waarschijnlijk wordt dat over een tijdje wel weer beter.
Dat kan het wel zijn maar het rare is dat ik hem begin December nog heb gezien en toen was dit er helemaal niet
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 16:02
Elin3
Elin3 is offline
Hebben jullie toen ook van die persoonlijke gesprekken gevoerd over verliefdheid en relaties?
Oud 08-01-2017, 16:05
Verwijderd
Citaat:
Hebben jullie toen ook van die persoonlijke gesprekken gevoerd over verliefdheid en relaties?
Nee dat hebben we eigenlijk ook nooit gedaan nu ik erover denk nou ja niet zo persoonlijk dan
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 16:14
Verwijderd
sowieso niet over verliefheid en relaties
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:26
Verwijderd
Ik zit er nu echt de hele tijd mee
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:30
Mark52
Mark52 is offline
Ik denk dat hij je leuk vindt. Maar als je het zeker wilt weten moet je het vragen op een manier dat hij zich op zijn gemak voelt om eerlijk antwoord te geven.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat hij je leuk vindt. Maar als je het zeker wilt weten moet je het vragen op een manier dat hij zich op zijn gemak voelt om eerlijk antwoord te geven.
Dat is hem juist ik durf het niet te vragen om 1. hij gaat sowieso nee zeggen als is het wel zo dat weet ik nu al en 2. ik ben bang dat hij weer afstandelijk gaat doen
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:39
Mark52
Mark52 is offline
Wat vind je eigenlijk van hem?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Wat vind je eigenlijk van hem?
Ja ik vind hem aardig en leuk maar niet meer dan dat
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 17:59
Mark52
Mark52 is offline
Misschien kan je gewoon op eigen initiatief tegen hem zeggen dat je het vervelend vindt hoe het nu gaat. Dat je het gevoel hebt dat hij meer voor jou voelt dan jij voor hem. En dat je hem aardig en leuk vindt en graag goede vrienden wilt zijn, maar niet verliefd bent. Dan kan hij zijn eigen conclusies trekken.
Met citaat reageren
Elin3
Elin3 is offline
Als jij er verder niets mee wil zou ik gewoon normaal met hem omgaan en wachten tot het overwaait. En misschien de komende tijd wat minder over verliefdheden praten met hem
Mark52
Mark52 is offline
Of je doet wat Elin3 zegt en kijkt eerst nog even of het overwaait.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Misschien kan je gewoon op eigen initiatief tegen hem zeggen dat je het vervelend vindt hoe het nu gaat.
Het is niet vervelend tenminste zo druk ik het niet echt uit denk ik maar het is gewoon dat ik niet weet waarom het opeens zo is. want het is niet dat het niet meer gezellig of leuk is bij hem.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2017, 18:36
Verwijderd
Citaat:
Als jij er verder niets mee wil zou ik gewoon normaal met hem omgaan en wachten tot het overwaait. En misschien de komende tijd wat minder over verliefdheden praten met hem
Ik zal hem het komende tijd niet meer zien wel appen maar hij woont best wel ver weg van me en we gaan denk ni appen over verliefdheid😉
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten