Heyy,
Ik zit met een soort van probleem achtig iets.
Zaterdag ging ik op bezoek bij een vriend ( ken hem als best wel lang)
We zijn vrienden en onze zusjes en ouders ook. Nou het was best gezellig enz.
Na het avond eten gingen we met zn vieren doen of waardheid spelen ( wij zijn allebei 13 en onze zusjes allebei 9)
Nou het was best wel gezellig toen was zijn zusje aan de beurt wie we even V noemen. V zei tegen mij" Ruzanna je bent toch geen mietje?" ik antwoorde met" nee". Toen vroeg ze Doen of Waarheid. Ik koos voor doen. en toen zei ze "Geef E
(mn viend en haar broer) een kus of zijn wang". We zaten op een bed hij lag zeg maar onderuit gezakt. Hij ging gelijk rechtop zitten en zei lachend "Nou doe maar." Toen zei ik "o je wilt het ook nog "zei die" eh nee." Ik wou het niet maaar ik heb hem toch nog een snelle kus gegeven.
Na wat gespeeld te hebben was ik weer aan de beurt en zei ik tegen E "Doen of Waarheid"
Ik vroeg of hij verliefd was op iemand. Hij zei van niet maar wel dat ie verliefd was geweest. Toen ik vroeg op wie heeft hij me letterlijk 3 minuten aangestaard.
Onze zusjes gingen naar een andere kamer. en toen ik bleef zeuren over op wie die verliefd was geweest. Zei die dat het een grapje was. ( Hij had mij btw ook een paar keer gevraagd of ik een vriendje had of verliefd was)

We hebben nog wat muziek geluisterd en gekletst. Toen ging ik even kijken bij onze zusjes. En toen ik terug was zei die "Je hebt een vriendje" Ik zei nee en zag dat ie mijn whatsapp berichten aan het lezen was. Hij zei en wie is david dan( dat is een vriend van me die ik heb leren kennen via social media) ik zei dat het gewoon en vriend was en verder niks (hij heeft daarna nog 3 keer gevraagd of het echt niet mijn vriendje was en of ik verliefd was.
Normaal als we bij hun op bezoek gingen is er nooit zoiets geweest hij was zelfs een beetje afstandelijk. Denken jullie dat dat komt door dat kus of wat anders want het stelde bijna niks voor. sorry voor het lange verhaal als er iets niet duidelijk is moeten jullie het zeggen.
Alvast bedankt
Ruzanna