Oud 19-08-2002, 16:42
**~yvie~**
**~yvie~** is offline
is het normaal dat als je een vriend of een vriendin hebt dat je dan ook nog in het weekend savonds apart uitgaat met je eigen vrienden en je vriend of vriendin ook met zijn of haar vrienden uitgaat??

das toch niet echt raar ofzow bedoel laat je dan elkaar teveel vrij??

xuzzzz
Oud 19-08-2002, 17:06
Elvis
Elvis is offline
het is maar waar je je prettig bij voelt maar je kan ook gewoon met ze allen samen uitgaan maar wat je nu doet is ook niet erg
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:07
silla02
silla02 is offline
ik vind het dus echt niet raar. Het is toch juist leuk om nog wat met je vrienden te gaan doen! En ik vind niet dat je elkaar dan TE veel vrij laat, want het heeft toch geen nut om altijd alles samen te doen! Gewoon afwisselen, de ene keer met je vriend, de andere keer met je eigen vrienden, of een keer met zijn allen...kan ook gezellig zijn!!!

kuzzz
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:07
L-ke
L-ke is offline
Tuurlijk is dat normaal. Ik sta er zelfs op dat je dit af en toe doet. Ik vind het belangrijk om je eigen vrijheid nog steeds te behouden, ook al heb je een vriend of vriendin. Je mag je vrienden niet gaan verwaarlozen, en soms heb je die tijd voor jezelf echt wel eens nodig. Ik ga graag weg samen met mijn vriend of apart met mijn eigen vrienden. Als je een goede relatie hebt, dan kan dit toch? Beetje kwestie van vertrouwen.
Oud 19-08-2002, 17:17
simple creed
simple creed is offline
tuurlijk is dat normaal. Je moet je niet vast gaan ketenen aan hem! Jullie hebben allebei je eigen vrienden. En ik bedoel ik denk dat het een te groot offer is voor jullie beiden om voor de ander alle vrienden kwijt te raken. Dus het is alleen maar goed dat jullie zo veel met jullie eigen vrienden om blijven gaan!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik ga het liefst met mijn vriend alleen, of met hem en zijn vrienden, of met mijn vriend en een vriendin. Valt prima te combineren en ik vind het leuk.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:41
Shrek
Shrek is offline
Altijd met je vriend of vriendin uit te gaan is ook niet alles.
Ik zou het af en toe wel eens nodig hebben om alleen met mijn vrienden te gaan stappen. Op een een of andere manier is er dan een grens weg.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:43
Ingrid3
Ingrid3 is offline
ut is idd zeer normaal.. ut is ook goe as da regelmatig gebeurd..
altijd overal same naar toe gaan is ook nie goe.. je moet toch ook nog wel wat vrij zijn en je moet niet opeens je vriende late valle as je een vriend/vriendin hebt.. gewone vrienden zijn zeer belangrijk om te hebbe.. stel da je voor je vriend/vriendin kiest en ut gaat uit (wat je vantevore dan natuurlijk nooit ged8 had, want je had altijd zoiets van die is iets voor altijd!!) ben je dalijk nog maar alleen.. hoe kom je er eiglijk bij dat ut gek is??
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:58
Verwijderd
Das wel normaal ja. Alleen bij mij is het dus net weer iets anders. Ik zie mijn vriend alleen in het weekend. Ik kán hem alleen in het weekend zien, dus ik ben er dan een heel weekend en als er dus wordt uitgegaan, gaan we samen, en met vrienden erbij natuurlijk. Maar iig nooit apart.

Maargoed, dat was even een nutteloze toevoeging, nogmaals: wat jij doet is heel normaal
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 18:35
PardonMe
PardonMe is offline
ja ik vind dat wel kunnen hoor.. meestal combineer ik het.. ik en mn vriend gaan altijd naar dezelfde tent als mn vrienden dus die zie ik daar allemaal..
Ik ga niet niet meer met mn 'normale' vrienden uit omdat ik nu een vriendje heb waar ik mee uit moet..

soms zeg ik ook gewoon tegen m dat ik een avond met mn vrienden uitga en dan zie ik hem daar wel.. geen probleem..
Oud 19-08-2002, 18:40
Cerberus
Cerberus is offline
ik wil niet eens elk weekend met haar uitgaan. dan heb ik helemaal geen tijd meer voor andere vrienden.
Oud 19-08-2002, 19:41
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
k vind dat niet echt raar. maar k zelf zou het liefst met mijn vriend uit willen. maakt me niet uit of dat samen is met zijn vrienden of niet, je komt ze daar toch wel tegen aangezien we allemaal bijna iedere week naar dezelfde discotheek gaan.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 22:21
ABrules
ABrules is offline
ja dat is heel normaal.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2002, 13:18
blacky
blacky is offline
Natuurlijk is dat niet raar, maar ja mijn vriendje en ik hebben voor een groot deel nog al dezelfde vriendengroep dus heb ik er niet echt last van, maar ik ga ook wel zonder hem uit. why not? Heb ook nog mijn eigen leven.
Oud 22-08-2002, 14:14
Onlyme
Onlyme is offline
Wat een absurd idee, zeg! Uitgaan zonder je vriend/vriendin!!!!!!!!

Nou jaaa
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten