Citaat:
Ik zie er weinig wetenschappelijks aan. Ik heb de website wel gelezen, maar zie vooral een hoop verwijzingen en staan en dikgedrukte wawa waarvan ik echt niet weet wat ik er mee moet. Ik vind het onleesbaar.
|
Er zijn inderdaad veel verwijzingen naar PubMed, waar alle studies volledig in het Engels uitgeschreven staan.
Omdat er veel "voordelen", gebaseerd op die studies in het vet gedrukt staan, komt het inderdaad misschien chaotisch over. We gaan eens kijken hoe dit anders kan.
.
Ook omdat het geen verhaal is wat men vertelt, maar eerder een opsomming van resultaten en vaststellingen, kan de lezer inderdaad misschien niet snel doorlezen. Bedankt voor de constructieve commentaar, zo kunnen we de gebruikerservaring optimaliseren.
Citaat:
Voor de duidelijkheid, ik heb ook wel naar de verwijzingen gekeken, maar de manier waarop jullie dit doen is niet correct. Je kunt bijvoorbeeld niet meer goed fatsoen en stelling over beschermende eigenschappen aanvullen met een studie die het heeft over de geriatrische populatie met een depressie.
|
Er wordt geen vergelijking gemaakt, slechts een opsomming van feiten. Bovendien is het doel van de website is om cognitieve functies te stimuleren. Een goed humeur helpt bij het uitvoeren van cognitieve taken. Mensen die aan depressie lijden zijn minder efficiënt en minder productief. Het onderwerp is dus degelijk wel relevant en correct.
Citaat:
Sommige van die supplementen zijn zelfs gevaarlijk, zoals een overdosis aan vitamine b6. ( vraag maar aan Sven Kramer).
|
En snelle Google-search leert mij dat Sven Kramer zestien maal de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid van de Gezondheidsraad overschreed. Ik vermoed dat hij dit ook over een lange periode heeft gedaan.
Weet dat alles giftig kan zijn, zelfs water bij te grote hoeveelheden. Verder moedigen wij niemand aan om 16x de ADH te overschrijden van gelijk wat, integendeel.