Hoi...
Ja ik heb al een soort zelfde topic gemaakt, maar ik formuleer het eveb iets beter hier. Ik ken een meisje al heel me leven, tot men tiende met haar gehad. Daarna heb ik het uitgemaakt door redenen (weetk niet meer). Nu ben ik 17 trouwens. Toen ik 16 was begin ik haar weer te appen omdat ik fotos zag, en gelijk weer verliefd was. We hadden 2 a 3 weken geappt. Het was uit met haar vriend, wat ze volgensmij aan het uitpraten was. Ik wist dit niet. Ze reageerde best kort af. Toen ik vroeg ofdat ze een keertje wat wilde gaan doen, wilde ze het, maar na haar toetsweek. Enkele dagen nadat ze klaar was. Appte ik haar hoe het nou zat eb of dat ze zin had om dan wat te gaan doen. Toen later in het gesprek vertelde ze dat ze het weer met haar vriend wilde proberen. Ik natuurlijk verdrietig, enzo, daarna hebben we nog even door gepraat. Sinsdieb heb ik haar niet meer gesproken. Nu is het denk ik weer uit. Weet het bijna zeker. Nu twee weken geleden zag ik weer fotos. Ik was smoorverliefd weer, een mooiere meid dan haar heb ik nog nooit gezien. Ik ben dus verliefd. Maar hoe kan ik dit aanpakken, en kijken na misschien afspraakjes of ze misschien nu wel wil afspreken.
Harstikke bedankt alvast
|