Hey iedereen,
Ik heb dus een vriend. We zijn nu aan het daten voor 2,5 maand en volgende maand ga ik eindelijk voor het eerst op bezoek bij hem en zijn ouders thuis. (Lang verhaal, maar even kort samengevat: Long distance relationship, hij woont in Duitsland, vindt ervan wat je wilt

) Ik ga een weekendje bij hem langs. Super spannend en leuk natuurlijk, maar er zijn wel een paar dingen waar ik me zorgen om maak bij mezelf.
Ik ben zelf 18 jaar. Ik heb (door omstandigheden) vrij weinig ervaring met zoenen, kussen, etc. Daardoor maak ik mij nogal zorgen dat als hij een move maakt, ik het verknal. Doordat ik van mezelf nogal terughoudend ben (ondanks dat ik het wel graag wil), weet ik dat ik waarschijnlijk me nogal ga inhouden of niets durf te doen. Ik wil dit eigenlijk proberen te voorkomen, omdat het mensen nog wel eens tegen houdt uberhaupt ooit wat te proberen en dat wil ik niet.
Mijn vraag is dan ook eigenlijk, hebben jullie adviezen over hoe ik dit zou kunnen doen, of hoe ik meer zelf vertrouwen kan krijgen dat het goed komt ondanks mijn weinige ervaring?
Als er nog vragen zijn over mijn verhaal, voel je vrij het te vragen