Oud 31-08-2002, 19:42
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Lijkt mij opzich wel handig om te gebruiken onder de douche. Maar heeft iemand hier ervaring mee, want hij kost wel aardig wat?
Oud 01-09-2002, 12:22
Balance
Balance is offline
kweet niet of het dezelfde is (ken de reclame niet) maar m'n broer heeft zo'n philips scheerapparaat wat ie zo wel onder de douche als zonder water kan gebruiken. Het werkt heel goed bij hem en bevalt dus wel...
(Het is zo'n blauw apparaat met een gele knop geloof ik.. mss dat je dan weet of het dezelfde van de reclame is of niet)
Oud 01-09-2002, 14:22
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Citaat:
linda85 schreef:
kweet niet of het dezelfde is (ken de reclame niet) maar m'n broer heeft zo'n philips scheerapparaat wat ie zo wel onder de douche als zonder water kan gebruiken. Het werkt heel goed bij hem en bevalt dus wel...
(Het is zo'n blauw apparaat met een gele knop geloof ik.. mss dat je dan weet of het dezelfde van de reclame is of niet)
Ja dat is hem. Ja jammer dat ie zo duur is. Hij krijgt er ook geen uitslag van ofzoiets?
Oud 01-09-2002, 18:38
Unexplained
Unexplained is offline
Ik heb zelf een gewone philishave, dus niet zo'n ding voor onder de douche, maar wel met 3 koppen.

Ding bevalt mij uitstekend, erg glad en weinig irritaties. Het handigste tegenover met een mesje is nog wel dat je je niet kunt snijden en dat het sneller gaat.
Oud 01-09-2002, 19:46
Roos
Roos is offline
Lijkt me best onhandig, aangezien je niet kan zien waar je je al hebt geschoren en waar niet, zodat je plekjes overslaat.
Of is dat niet zo?
Oud 01-09-2002, 23:55
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
rosi schreef:
Lijkt me best onhandig, aangezien je niet kan zien waar je je al hebt geschoren en waar niet, zodat je plekjes overslaat.
Of is dat niet zo?
Over het algemeen kent een man zijn eigen lichaam wel een beetje..
Oud 02-09-2002, 16:05
Henkbeckham
Henkbeckham is offline
Hmmz die gewone philishave is dus wel redelijk? Ja mesjes is zoiezo echt onhandig. Heb ik ook maar 1 keer gebruikt, anderhalf jaar geleden. Niet lekker, maarja. Ik zal me anders ff laten adviseren in de winkel, want ik wil wel eens een nieuwe die wat beter is
Oud 07-09-2002, 23:09
emperor crono
emperor crono is offline
Ik heb een philishave met 2 koppen, maar ik gebruik bijna altijd mesjes. Alleen als ik haast heb ff dat apparaat erover.
(bijna) nooit problemen gehad met snijden, ik heb Mach 3 van Gillette en dat bevalt prima.
Maakt natuurlijk wel uit of je een gladde huid hebt of niet maar gelukkig hebben de zegeningen der techniek Roaccutane voortgebracht. Hielp perfect voor mij.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten