![]() |
|
Ik heb zelf een gewone philishave, dus niet zo'n ding voor onder de douche, maar wel met 3 koppen.
Ding bevalt mij uitstekend, erg glad en weinig irritaties. Het handigste tegenover met een mesje is nog wel dat je je niet kunt snijden en dat het sneller gaat.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hmmz die gewone philishave is dus wel redelijk? Ja mesjes is zoiezo echt onhandig. Heb ik ook maar 1 keer gebruikt, anderhalf jaar geleden. Niet lekker, maarja. Ik zal me anders ff laten adviseren in de winkel, want ik wil wel eens een nieuwe die wat beter is
![]()
|
Ik heb een philishave met 2 koppen, maar ik gebruik bijna altijd mesjes. Alleen als ik haast heb ff dat apparaat erover.
(bijna) nooit problemen gehad met snijden, ik heb Mach 3 van Gillette en dat bevalt prima. Maakt natuurlijk wel uit of je een gladde huid hebt of niet maar gelukkig hebben de zegeningen der techniek Roaccutane voortgebracht. Hielp perfect voor mij.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|