Oud 13-08-2002, 21:38
CraigDavid
CraigDavid is offline
ARNHEM - Een 21-jarige Amsterdammer heeft dinsdagmiddag in Arnhem geschoten op een 26-jarige inwoner van Heteren, omdat diens inhaalmanoeuvre hem niet aanstond.

Uit politieonderzoek is gebleken dat de Amsterdammer zijn pistool met scherpe patronen had geladen. De man uit Heteren bleef ongedeerd.

Opzij

Het slachtoffer reed op zijn scooter op een fietspad. De Amsterdammer fietste met zijn 19-jarige vriendin voor de scooterrijder. De twee wilden niet opzij gaan toen de man uit Heteren wilde passeren.

Gericht schoot

Toen dat uiteindelijk toch lukte ontstond een woordenwisseling, waarbij de Amsterdammer een vuurwapen tevoorschijn haalde en volgens het slachtoffer gericht op hem schoot. Daarna gingen beide fietsers er vandoor. Onderwijl schoot de man uit Amsterdam nog een keer in de richting van de scooterrijder.

Broekzak

Passanten gingen achter het fietsende tweetal aan, terwijl de politie ondertussen meldingen kreeg van het voorval. Agenten hielden de fietsers even later aan. De man bleek scherpe patronen in zijn broekzak te hebben. Op zijn aanwijzing vond de politie het pistool en twee hulzen in de buurt van het fietspad.

Doodslag

De man en de vrouw zitten in de cel. De vrouw mag waarschijnlijk dinsdagavond weer naar huis. De Amsterdammer wordt waarschijnlijk beschuldigd van poging tot doodslag.

http://nu.nl/document?n=60851

yeaah!!!!
lang leve zinloos geweld
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-08-2002, 21:51
Joostje
Joostje is offline
bah moeten die a'dammers nou hier de rust komen verstoren
Oud 13-08-2002, 21:54
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:
yeaah!!!!
lang leve zinloos geweld
ik bedoel:
stout!!!!!

maar dit is idd wel a'dam styling
ben ik ff blij dat ik in r'dam woon
hier krijg je alleen fftjes een paar messteken op cs
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:02
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
CraigDavid schreef:

hier krijg je alleen fftjes een paar messteken op cs
tja dat went wel he
Oud 13-08-2002, 22:06
BBEM
BBEM is offline
scooters halen mij soms ook wel het bloed onder de nagels vandaan. maar om vuur af te geven op de bestuurders nee dat niet
Oud 13-08-2002, 22:11
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Joostje schreef:

tja dat went wel he
yep
laatst wou zon mannetje mij steken maar hij was zijn mes vergeten dus ik heb de mijne maar geleend
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 22:45
UnknoWn EntiTy
UnknoWn EntiTy is offline
lang leve de idioten in het land
Oud 13-08-2002, 23:48
PV
PV is offline
...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 01:18
Verwijderd
Rotte appels hou je altijd...

Welke dwaas fietst er nu met z'n vriendin en een geladen pistool over de weg Wat een tuig...hard straffen die zooi..
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 04:43
Snaak
Snaak is offline
moet ie bij mij niet proberen

pistool lag op/langs ' fietspad toch? op 't moment dat ik 't pistool zie vallen rij ik achter 'm aan, en trap ik 'm HARD onderuit, zekers weten
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 06:52
Isa
Isa is offline
ach, hij is gewoon depressief en kan daardoor z'n woede niet controleren.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 10:59
RuffThugg
RuffThugg is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:
ach, hij is gewoon depressief en kan daardoor z'n woede niet controleren.
Slechte jeugd gehad, ouders gescheiden, teveel corrigerende tikken van z'n pa gehad. Ach arme jongen.

Afstraffen die kerel.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 12:17
Hofnar
Hofnar is offline
En wat als z'n vriendin hem per ongeluk zou inhalen ?? ze moet van geluk spreken...
Oud 14-08-2002, 14:25
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Snaak schreef:

pistool lag op/langs ' fietspad toch? op 't moment dat ik 't pistool zie vallen rij ik achter 'm aan, en trap ik 'm HARD onderuit, zekers weten
Kerel en wijf stappen af, trekken een mes, en steken je lek. Dergelijke dingen kun je beter aan de politie overlaten.

Verder vraag ik me af wat er nog meer voorgevallen is. Ik geloof absoluut niet dat iemand een pistool trekt alleen omdat een inhaalmaneuvre hem niet aanstond.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:08
Snaak
Snaak is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Kerel en wijf stappen af, trekken een mes, en steken je lek. Dergelijke dingen kun je beter aan de politie overlaten.

als ik hun deraf trap gaan hun plat en blijf ik overeind, gevolg, ik kan doorrijden, en polisie ken ze zooo oprapen
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 15:09
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Snaak schreef:

als ik hun deraf trap gaan hun plat en blijf ik overeind, gevolg, ik kan doorrijden, en polisie ken ze zooo oprapen
mja en zij denken ook niet he das die eikel van daarnet laat ik nou es m echtb toetakelen
Oud 14-08-2002, 15:50
Isa
Isa is offline
Citaat:
RuffThugg schreef:

Slechte jeugd gehad, ouders gescheiden, teveel corrigerende tikken van z'n pa gehad. Ach arme jongen.

Afstraffen die kerel.
daar schiet je geen fok mee op waarschijnlijk. er zijn nou eenmaal mensen die hun woede niet kunnen controleren omdat ze superdepri zijn.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 16:46
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
(...)
...hard straffen die zooi..
Ja, dat helpt...
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:11
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Chimera schreef:
Verder vraag ik me af wat er nog meer voorgevallen is. Ik geloof absoluut niet dat iemand een pistool trekt alleen omdat een inhaalmaneuvre hem niet aanstond.
dat hoeft niet perse
vandaag zat ik op me werk met een collega te praten komt er een mannetje en die begon zomaar tegen me te schreeuwen, iets van 'vuile snotjongen' of zo
dus ik zei ik ben niet vuil en ik heb geen snotneus dus wat lul je nou wou hij vechten

echt zon adhd mannetje
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:12
CraigDavid
CraigDavid is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

er zijn nou eenmaal mensen die hun woede niet kunnen controleren omdat ze superdepri zijn.
drogeren die handel
dan worden ze wel happy
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:38
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Maar die scooterrijder zal het wel hebben uitgelokt.
Veel van die scooterjochies gedragen zich ZO extreem a-sociaal en gevaarlijk, dat ik, als ik een pistool zou hebben, niet garant sta voor mezelf in zo'n situatie!

Best grappig: zoiets gebeurd in Arnhem misschien, maar dat moet je niet proberen bij een Amsterdammer, die word kwaad.

Weet niet aan wiens kant ik zou staan in zo'n situatie, ik sluit niets uit.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 21:19
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Chimera schreef:

mensen doen vreemde dingen
Oud 20-08-2002, 12:40
Quincy
Quincy is offline
die vriendin van hem mag volgens mij ook wel de bak in. is toch net zo schuldig?
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 21:07
magic feelings
magic feelings is offline
Citaat:
Quincy schreef:
die vriendin van hem mag volgens mij ook wel de bak in. is toch net zo schuldig?
ze droeg geen pistool en heeft dus ook niet geschoten, en dat is de aanklacht tegen de man....
Oud 26-08-2002, 11:44
Chino moreno
Chino moreno is offline
Citaat:
Hofnar schreef:
En wat als z'n vriendin hem per ongeluk zou inhalen ?? ze moet van geluk spreken...
Whaaa , dan zou het echt een sukkel zijn, wat hij nu trouwens ook is!!
Oud 27-08-2002, 15:56
Pekay
Pekay is offline
Jah kinders, maar die 2 fietsers die naast elkaar elkaar fietsen, wilden die scooter er niet langs laten.

Ist echt zoveel moeite om ff achter elkaar te gaan? soms zit ik in m'n auto en kan die idioten niet passeren!!

KILL alle fietsers
Met citaat reageren
Oud 27-08-2002, 18:34
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Pekay schreef:
Jah kinders, maar die 2 fietsers die naast elkaar elkaar fietsen, wilden die scooter er niet langs laten.

Ist echt zoveel moeite om ff achter elkaar te gaan? soms zit ik in m'n auto en kan die idioten niet passeren!!

KILL alle fietsers
Pief paf poef! Stoute autopestertjes!

Met citaat reageren
Oud 28-08-2002, 09:41
Yamyam
Yamyam is offline
Nou jaaaaa, zeg, het houd ook nooit op in Nederland. Beetje snel aangebrand fietsertje, hulde voor de achtervolgers. Paar jaar cel en flinke intensieve therapie, daar knapt hij wel van op
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten