Oud 30-08-2002, 15:41
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Geen FC Groningen, geen RBC Roosendaal, maar Willem II is de nieuwe club van Cedric van der Gun. De Ajacied komt dit seizoen op huurbasis uit voor de Tilburgse eredivisionist en komt daar een oude bekende tegen als coach: Mark Wotte.

Eerder deze zomer ketste een overgang naar Willem II nog af omdat de Tilburgse club destijds niet zou kunnen voldoen aan de huurprijs die Ajax had voorgesteld. Tot groot verdriet van de geboren Hagenaar, die had aangegeven graag voor de Tricolores te willen spelen.

Van der Gun had voor aanvang van het seizoen te horen gekregen dat hij mocht vertrekken bij Ajax. Coach Ronald Koeman had geen plaats voor hem in de A-selectie.

www.viplanet.nl

Wat vinden jullie??

Ik vind het beter dan een jaar in het 2de van ajax spelen.
Oud 30-08-2002, 15:45
Krugdinho
Krugdinho is offline
ik snap niet dat koeman z'on talent wegdoet ,2 jaar geleden vond ik hem beter dan vd meyde
Oud 30-08-2002, 15:46
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
goede aankoop, heb nooit begrepen waarom hij weg moest.
Oud 30-08-2002, 15:51
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:
ik snap niet dat koeman z'on talent wegdoet ,2 jaar geleden vond ik hem beter dan vd meyde
Dat zeg je goed: 2 jaar geleden. Hij heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling volgens de directie bij ajax. Dus kan hij maar beter ergens anders verder ontwikkelen.
Oud 30-08-2002, 15:54
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Dat zeg je goed: 2 jaar geleden. Hij heeft stilgestaan in zijn ontwikkeling volgens de directie bij ajax. Dus kan hij maar beter ergens anders verder ontwikkelen.
dat ie stil bleef staan in z'n ontwikkeling kwam door een blesure
maar opzich wel goed ajax wordt er niet beter op
Oud 30-08-2002, 16:01
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

dat ie stil bleef staan in z'n ontwikkeling kwam door een blesure
maar opzich wel goed ajax wordt er niet beter op
Idd. Maar wat ik mij afvroeg, welk nummer krijgt Litmanen???? Lekker als altijd nummer 10 en dat die Pienaar maar een ander nummertje gaat zoeken of nummer 25 ofzo iets????
Oud 30-08-2002, 16:03
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Idd. Maar wat ik mij afvroeg, welk nummer krijgt Litmanen???? Lekker als altijd nummer 10 en dat die Pienaar maar een ander nummertje gaat zoeken of nummer 25 ofzo iets????

litmanen neemt maar weer nummer 37 net als bij liverpool
je kan niet zomaar een nummer afpakken,trouwens wat boeit het welk nummer wie draagt...
Oud 30-08-2002, 16:05
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

litmanen neemt maar weer nummer 37 net als bij liverpool
je kan niet zomaar een nummer afpakken,trouwens wat boeit het welk nummer wie draagt...
Nou ja, welk nummer je hebt boeit wel wat vind ik. Je zet nummer 3 niet in de spits en 9 zal geen laatste man zijn.

En ik vraag het omdat Litmanen wel overeenkomt met 10. Weet je, het is zijn nummer.
Oud 30-08-2002, 16:08
Krugdinho
Krugdinho is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef:

Nou ja, welk nummer je hebt boeit wel wat vind ik. Je zet nummer 3 niet in de spits en 9 zal geen laatste man zijn.

En ik vraag het omdat Litmanen wel overeenkomt met 10. Weet je, het is zijn nummer.

bij liverpool droeg owen ook altijd nr 10...
Oud 30-08-2002, 16:09
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Goede aankoop van Willem II.
Oud 30-08-2002, 16:20
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Zaagmanz schreef:

bij liverpool droeg owen ook altijd nr 10...
Ja maar bij Liverpool moest hij zich nog bewijzen en bij ajax heeft hij al 7 jaar gespeeld. En Owen was daar helemaal de man dus dan kan je niet zijn nummer nemen.
Maar ik kan me veerstellen dat dat bij ajax wel wat makkelijker kan.
Oud 30-08-2002, 16:58
diamondvoodoo
diamondvoodoo is offline
vd Gun was goed ja maar ja nu is hij niet zo goed voor een plek in dit AJAX.
en het is op huurbasis dus....Willem II gaat het goed doen met hem.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2002, 17:00
Boogie
Boogie is offline
Hij speelde geweldig, maar zo'n arrogante kop zou ik ook wegdoen. Nee, ff zonder geintjes, het is jammer voor Ajax dat de trainer zo'n groot talent wegdoet, maar voor de voetballer zelf is het erg prettig dat hij aan spelen gaat toekomen. Persoonlijk had ik hem liever bij Groningen gezien, maar ja...
Oud 31-08-2002, 10:02
AGH
AGH is offline
En welk nummer krijgt Cedric van der G. dan bij Willem II?
Met citaat reageren
Oud 31-08-2002, 10:15
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
AGH schreef:
En welk nummer krijgt Cedric van der G. dan bij Willem II?

Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten