Oud 08-09-2002, 14:58
NameTaken
NameTaken is offline
Zijn er hier mensjes die deze band(s) kennen? Want ik ben er namelijk helemaal gek van, echt geweldige muziek!
Drie leden van MB20 komen van Tabitha's Secret.
Hier wat downloadtips.
MB20;
- Busted
- Damn
- Kody
- Mad Season
- Crutch
TS;
- Unkind
- Dizzy
- Forever December
- Loss, strain and butterflies
- Tired
- This is not a love song
Oud 08-09-2002, 15:50
Verwijderd
hahah Matchbox 20 was de eerste rockband waar ik een cd van kocht. want eerst was ik dus into pop enzo, en toen hoorde ik push en moest die cd hebben...was in 1997 alweer.. (hmm kwas toen dus 13..)
maar ja..ja en toen was ik heel lang gek van die band en van hun cd, 'yourself and someone like you'. tabitha's secret kende ik ook maar had er geen cd van, wist nie hoe ik eraan moest komen.

Mad Season kwam dus eindelijk in 2000 ofzo? ja was wel lang wachten..eigenlijk was ik toen al een beetje over ze heen, luisterde al weer een jaar of 2 naar punkrock en emo enzo, maar ja, was toch wel erg benieuwd naar de opvolger. het is wel een mooie cd, maar ik vind het niet beter als de 1e. ik moest er aan wennen, ik vond hem te overproduced, zoveel blazers en strijkers enzo...maar later na goed luisteren vond ik de nummers wel mooi. ik luister nu niet meer naar MBT, gewoon omdat ik nu meer naar andere soort muziek luister.

maar ben dr wel lang heeeeel erg gek van geweest, moest ze live zien enzo (maar ze kwamen niet, en toen ze wel kwamen wist ik er niks van ...tja, kwas toen nog niet zo op de hoogte van concerten als nu..) ze zijn nog op parkpop geweest in 98 geloof ik..heb ik nog foto's van, gekregen van een meisje die ze me wel wilde geven

ik heb deze cd's:

yourself or someone like you (blauwe cover)
yourself or someone like you + bonus live cd + postertje (roze cover)
mad season
bootleg live +rarities cd
had 3 singletjes van 3am, push en mad season maar heb ik weggeven

en een videoband heb ik, van een meisje uit amerika gekregen, 3 uur lang allemaal optredens en intervieuws van amerikaanse en canadese tv

nou ja...dat was het wel..
ze zijn wel cool
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Not For Nothing schreef:
- This is not a love song
is dat een sex pistols cover?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2002, 15:52
NameTaken
NameTaken is offline
Citaat:
wouszer schreef:
is dat een sex pistols cover?

volgens mij niet...
Oud 08-09-2002, 20:41
chiaracatharina
chiaracatharina is offline
jaa...matchbox 20 is leuk.....en de zanger is leuk....
Met citaat reageren
Oud 09-09-2002, 15:09
SpiT
SpiT is offline
Citaat:
chiaracatharina schreef:
jaa...matchbox 20 is leuk.....en de zanger is leuk....

dat ook

maar de muziek zelf vinnik ook superlekker klinken en Tabitha's Secret ook echt heel goed
Oud 10-09-2002, 12:45
Verwijderd
Matchbox Twenty is inderdaad geweldig Leuk dat je Tabitha's Secret kent. Ik vind vooral nummers als Here Comes Horses, Forever December en natuurlijk Dear Joan goed. Ik vind Tired ook erg cool, maar dan alleen in de Matchbox Twenty uitvoering And Around weleens van Tabitha's Secret gehoord? Die is echt geweldig.

19 november komt het nieuwe album uit dacht ik, Anything for a Parade heet ie. Ik heb gelezen dat het wat steviger wordt dan Mad Season en een beetje stones achtig (a stonesy sound) gaat klinken. Het zou ook wat donkerder worden.
Ik heb er helaas een slecht voorgevoel over. Ik vond Mad Season zo geweldig, dat is moeilijk te overtreffen. Het is echt een uniek album.

Ik hoor inderdaad vaker dat Mad Season overgeproduceerd zou zijn. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen, het is ook heel erg gladgestreken, maar ik vind dat het niet overbodig geproduceerd is.

Time After Time weleens van ze gehoord?
Met citaat reageren
Oud 10-09-2002, 17:04
Verwijderd
Citaat:
Evergreen schreef:

Time After Time weleens van ze gehoord?
ja kheb een duits optreden op video, daar zingt ie dat nummer, erg cool met kyle als background vocal en dan op het laatst staan ze alledrie met gitaar te spelen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten