hahah Matchbox 20 was de eerste rockband waar ik een cd van kocht. want eerst was ik dus into pop enzo, en toen hoorde ik push en moest die cd hebben...was in 1997 alweer.. (hmm kwas toen dus 13..)
maar ja..ja en toen was ik heel lang gek van die band en van hun cd, 'yourself and someone like you'. tabitha's secret kende ik ook maar had er geen cd van, wist nie hoe ik eraan moest komen.
Mad Season kwam dus eindelijk in 2000 ofzo? ja was wel lang wachten..eigenlijk was ik toen al een beetje over ze heen, luisterde al weer een jaar of 2 naar punkrock en emo enzo, maar ja, was toch wel erg benieuwd naar de opvolger. het is wel een mooie cd, maar ik vind het niet beter als de 1e. ik moest er aan wennen, ik vond hem te overproduced, zoveel blazers en strijkers enzo...maar later na goed luisteren vond ik de nummers wel mooi. ik luister nu niet meer naar MBT, gewoon omdat ik nu meer naar andere soort muziek luister.
maar ben dr wel lang heeeeel erg gek van geweest, moest ze live zien enzo (maar ze kwamen niet, en toen ze wel kwamen wist ik er niks van

...tja, kwas toen nog niet zo op de hoogte van concerten als nu..) ze zijn nog op parkpop geweest in 98 geloof ik..heb ik nog foto's van, gekregen van een meisje die ze me wel wilde geven
ik heb deze cd's:
yourself or someone like you (blauwe cover)
yourself or someone like you + bonus live cd + postertje (roze cover)
mad season
bootleg live +rarities cd
had 3 singletjes van 3am, push en mad season maar heb ik weggeven
en een videoband heb ik, van een meisje uit amerika gekregen, 3 uur lang allemaal optredens en intervieuws van amerikaanse en canadese tv
nou ja...dat was het wel..
ze zijn wel cool