![]() |
|
![]() |
jah, lees dat boekje wat er altijd bij zit eens door, daar staan ook tips in! Bij mij lukt het gewoon oltijd wel, je kunt het ook proberen met een been op de rand van de wc, de andere gewoon op de grond!! Volgens mij staan op www.fancy.nl ook wel tips! Succes ermee!!!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik gebruik eigenlijk sinds kort pas tampons....en ik moet zeggen dat ik niks anders meer wil!!
Maar dat is voor iedereen verschillend...Het begin is denk ik altijd moeilijk...Begin in ieder geval met een mini..daarnaa kun je overstappen op bijv. normaal of nog een grotere. Het inbrengen kun je denk ik beter proberen als je heel licht ongesteld bent. Bijvoorbeeld aan het begin of aan het einde van je menstruatie..tis gewoon ff oefenen. succes! xxx moi
|
![]() |
Ik HAAAT maandverband, iek! Nee echt, tampon is zoveel gemakkelijker en hygiënischer. Heb er ook ff over moeten doen voordat ik het kon gebruiken. Maar heb je al met inbrenghuls geprobeerd? Is plastiek en gaat gemakkelijk naar binnen na een tijdje. Als het echt niet lukt, leg je dan even op bed en ontspan je wat ofzow. Heb ik toen ook gedaan
![]()
|
gewoon veel oefenen
![]() bij het begin zat ik ook te kutten maar nu gaat het snel ![]() en ontspannen is erg belangrijk ![]() tja ik zit meestal gewoon op de plee en douw hem er in ![]() hoef er nooit voor te staan of iets anders te doen ![]()
|
TSS kan je volgens mij ook krijgen als je geen tampons draagt. volgens mij heb ik dat in de 'handleiding' die bij ob zit gelezen.
maarja, ik kan het ook mis hebben.
|
![]() |
ze zeggen dat die met een inbrenghuls makkelijker gaan, persoonlijk vind ik dat niet
![]() Weet je, als je de eerste keer probeert en het lukt niet, smeer dan op het topje van de tampon een beetje vaseline, dan schuift die vanzelf naar binnen. een keer dat je der mee weg bent gaat het vanzelf hoor ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben ook eerst begonnen met tampons met inbrenghuls... dat is ontzettend handig, en ik vond het in het begin nog al eng om de tampon er zelf 'in te duwen'... dus deed ik het maar zo... later ben ik overgestapt op gewone... doe het heel rustig en adem uit als je de tampon erin doet... dan ben je namelijk meestal minder gespannen..
succes ermee!
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
Als je de bijsluiter goed leest lees je ook dat sommige mensen die GEEN tampons gebruiken dat kunnen krijgen trouwens. Het is en blijft een zeer Zeldzame ziekte.
En inderdaad: gewoon een keer rustig de tijd ervoor nemen op je kamer ofzo. Hielp bij mij ook.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Voor de doorwinterde tampongebruiksters: zie http://critpath.org/~tracy/spot.html (staat ook info over TSS, is wel in het Engels). Iedereen moet dit gelezen hebben vind ik.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |