Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik vond Oi Polloi geweldig en wil ze nog een keer zien! En Subhumans... "Mickey Mouse is Dead" dat zegt wel genoeg lijkt me!
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
In '97 hoorde ik de EP van The Get Up Kids, Red Letter Day bij m'n buurjongen en toen vond ik het al wel erg koel enzo, alleen ik was nog niet echt zo dat ik meteen op zoek ging naar cd's van ze, die ze toen nog niet echt hadden trouwens. Ik was denk ik te jong. Dus in de tussentijd luisterde ik wel naar Green Day, daar was hij erg fan van. Later ook Blink 182 tijdens Dude Ranch, en Matchbox Twenty.
Die 3 bands heb ik nog lang heel gaaf gevonden, en de Get Up Kids vind ik nog steeds gaaf. Van Blink 182 ben ik wel lange tijd heel erg fan van geweest, alles verzamelen enzo, veel op internet bij fangroups hangen en veel posters op mn muur...maar dat is nu wel een beetje over, alhoewel ik ze nog steeds erg goed vind en de posters er nog hangen. Ik heb ze alleen nog nooit live gezien, door omstandigheden. Dus ja, die 3 bands vind ik al heel lang goed. En dat was je vraag. Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 21:29. |
![]() |
|
Ben onder invloed van mijn veeeel oudere neven op mijn 8e met Pink Floyd begonnen, en daar luister ik nu nog steeds met veel plezier naar. Huidige Floyd interesseert me geen moer (Division Bell is een draak van een album) maar ben een paar maanden geleden wel naar het concert van Roger Waters geweest (Mr. Pink Floyd himself die sinds begin jaren '80 solo is).
![]() |
![]() |
|
Creed!
hahaha.. nee.. dus mooi niet 'Mijn' band is KoRn, al 3 jaar (niet zo lang eigenlijk). Hoe ouder ik word, hoe langer ik ze ken - hoe meer 'Korn' ik word en hoe beter ik ze ga vinden. Onwijs veel respect voor die gasten. Ik en een vriendin zijn echt helemaal gek, klinkt raar, maar Korn hoort bij ons, het zit in ons bloed ofzo. Als ik een nummer hoor krijg is er altijd een gevoel wat ik niet kan omschrijven - en dit is de muziek waar ik me echt helemaal op kan laten gaan.
||
Citaat:
Maar bands als: Crass, Tragedy, Conflict, Subhumans, Crucifix dat is bij mij echt iets van de afgelope 1 á 2 jaar terwijl Casualties al veel langer is!
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
OGT's Battle of the bands: Two bands, Two vans, one winner OngekendTalent | 0 | 29-07-2009 09:48 | |
Muziek |
paupertopic: hoe heet jouw band? Verwijderd | 159 | 23-12-2006 11:06 | |
Muziek |
waar bestaat jou band uit ? Ceespop | 68 | 04-12-2006 19:13 | |
Muziek |
Speel jij in een band? Verwijderd | 157 | 29-06-2004 10:33 | |
Muziek |
waarom draagt men band shirts? Satrapold | 238 | 17-06-2004 16:01 | |
ARTistiek |
Ik kots ook namens jou Prutsklut | 22 | 23-12-2001 12:14 |