Advertentie | |
|
![]() |
|
Bij mij was het geluid af en toe ook fucked up bij XP. Komt dat niet omdat je dan gewoon te weinig geheugen hebt? Bij UT trouwens ook... Maar haperen doet ie niet
|
![]() |
Gooi het weg. Harry Potter voor de PC/PS zuigt aan alle kanten. Het is leuk om te zien, maar de grafix vallen tegen, de gameplay is een ramp & de figuren zijn irritant!
Uit het raam met Harry RD (heeft trouwens wel alle HP boeken gelezen & de film gezien, dus nothing bad about harry or i'll get you!!!) |
![]() |
|
![]() |
Ik had het probleem van geluid ook eerst. Verander gewoon iets aan de setup bijvoorbeeld, 16 bits kleuren en hij werkt weer! Ik had nl het zelfde probleem
En even tegen die sukkel die zei gooi uit het raam..... Het spel is wel leuk ik heb het uitgespeeld en zeker vallen de graphics niet tegen. Ze zijn juist fantastisch. Of heb je soms zelf een drama video kaart. Ik in iedergeval niet! En ik weet nie of je t weet maar het spel is het meest verkocht!!!!!!! |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Harry Potter 4 voor de PC freakinaround | 12 | 29-01-2006 17:01 | |
Games |